|
|
| lyder jeg som et barn..? |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
19-01-2007 15:13 |
|
er "alenehjemme" ved mine forældre.. telefonen ringer så og det er så en forsikringsmand... jeg siger hej og mit navn... hvorpå manden siger med børne-pædagogik-stemmen "hej. du er nok for lille til at det er dig jeg skal tale med, men er din far eller moar hjemme?".. øhhh what... jeg er 22 år og synes da ikke ellers at jeg lyder som en på 10 år???
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den for jeg også tit... |
|
|
og jeg er 26 år. Og det er mit navn der står på døren...
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
*G* Tja, ved ikke hvad der er værst - du lyder som et barn, og jeg bliver ofte spurgt om min mand (altså min FAR) er hjemme - Hvor gammel mon jeg lyder? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
Jeg har engang prøvet at der kom en og bankede på døren (Jeg var vel 23-24år) Og spurgte om min mor eller far var hjemme. jeg svarede pænt, at de boede ikke her. Om han så måtte snakke med dem der boede her, ja det er mig. Så spurgte han om han så måtte snakke med dem der ejer huset? ja da, det er mig. Det troede han ikke på han blev ved med at spørge efter ejeren, som var mig. Han gik igen, og jeg er sikker på at han troede at jeg løg, og jeg har aldrig fundet ud af hvad han ville.
Venlig Hilsen Anni og Hannibal!! Klik dig ind på min hjemmeside Åengensponygård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lukiluke |
yiip |
19-01-2007 15:24 |
|
hihi.. ja så hellere lyde som et barn..  nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din far er...
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| troede |
|
|
at jeg var den eneste! Får også tit stukket i hovedet, om jeg ikke lige kan kalde på en af mine forældre når folk udefra ringer.. Hvorefter jeg forsigtigt får fremstammet at jeg altså ikke bor hjemme, mere.. Erika..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har været bogklubsælger |
|
|
og DAMN det er så pinligt at få en sød, lys stemme i røret, bede om far eller mor, og så få et "jeg er 68 og min mor er på plejehjem" stukket i hovedet *gg*
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst Hundelufter og æselkysser søges. Skriv besked  Kom forår, kom sol, kom sommer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg lyder... |
Tine Vejlstrup |
19-01-2007 16:22 |
|
Jeg lyder vist ikke yngre, men ser nu åbenbart tit sådan ud...  Jeg er 20 år gammel, og har prøvet en del, og føler mig ret moden og voksen... Ja okay, jeg er kun 165cm høj, men stadig... Jeg kan: - Køre på børnebillet (Gælder til det år man fylder 15) - Ikke komme ind på diskoteker hvor aldersgrænsen er 16 uden ID Hmm... Så må man jo vælge, men SÅ ung sys jeg da ikke jeg ser ud  Det er nok bare mig... 
MVH Tine og Markildegårdens First Class - Det er de SMÅ ting der gør forskellen
Springundervisning tilbydes, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hehe, det har jeg også prøvet. Godt nok bor jeg stadig hjemme (er 20 år). En dag ringede en kollega til min mor, men min mor var ikke hjemme. Jeg skulle så give en besked videre, og kollegaen sagde til mig: "Kan du nu huske at fortælle din mor det?" Sådan med rigtig pædagog-agtig stemme. hehe. Mig: "Øh, ja".
Sascha & Sani Cheval Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gitte & Tyran |
19-01-2007 17:01 |
|
hehe.. ja den med huset er prøvet her.. mig og kæresten købte hus i juni, og jeg var dengang lige fyldt 19. så kom der en sælger og spurgte om mine forældre var hjemme,hvilket resulterede i jeg sagde med store bogstaver at hvis han ville køre 40km mod kolding og så 20 mod haderslev derfra, så ku han tale med dem. -og så noget i retning af at hvis han forulempede sine kunder på den måde ku jeg godt forstå dørsælgere var en truet race .. -og når folk ringer spørger de tit efter min mor eller søster, (muligvis jeg ikke siger navn når jeg tager telefonen men bare "ja?" ) hvortil jeg jo så bare må sige de bor ikke her.. det er nok fordi jeg har en vildt lys stemme og er knap så høj som en smølf på plateausko.
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ungdommelig |
|
|
Er det nu så slemt at være lidt ungdommelig  Jeg har prøvet i en alder af 25 at komme kørene i bil, med mig bag rattet og min datter på bagsædet ind på en tank, for at købe cigaretter. Og så blive spurgt om jeg var gammel nok. Fik fremstammet mellem latterkramperne at jeg nok lige mente jeg kunne sniget mig over de 16 og så takkede jeg ham ellers pænt for komplimentet  Den stakkels fyr anede ikke hvor han skulle gøre af sig selv og undskyldte mange gange med at han altså lige havde fået en balle af chefen over ikke at se ID, når de unge kom og købte tobak og øl. Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
|
|
Min mor var 21 år da hun fik mig (og hun er ikke så høj), og når hun gik med mig fik hun tit af vide "hvor er det en sød lillesøster du har" eller "er det en du passer" hun blev så gal. Selv da min lillebror blev født (4 1/2 år efter mig) kunne folk spørge om vi var hendes søskene.
Venlig Hilsen Anni og Hannibal!! Klik dig ind på min hjemmeside Åengensponygård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg glemmer aldrig |
|
|
Da jeg var 21 og stod i lære oplevede jeg et mystisk telefon opkald. Det var endag hvor jeg tilfældigvis er i pauselokalet for at gå på toliettet ringer min mobil telefon. jeg tænker at det måsk ee rnoget vigtigt siden de ringer nu (måsk eer hesten kommet til skade. Så jeg tager telefonen. Goddag det er Bruno siger en mand så. øhh goddag siger jeg hvad drejer det sig om. jo han skulle snakke dmed Lis Johansen. Hun er ikke her det her er min private telefon men min mor hedder Lis Johansen (jeg hedder Rasmussen). Må jeg spørge hvad det drejer sig om sdiden du ringer til mit nr8tænkte at min mor måske havde oplyst mit nr. nej det måtte ejg sandeligt ikke det vedkom ikke et barn det kunne jeg nok forstå. Nå var heg rasende når han kan ringe på min mobil kan han vel også fortælle hvad det drejer sig om elelr har han fandme ingen grun dtil at forstyrre mig midt på en hverdag. (et kort øjeblik blev jeg bekymret over om min mor havde noget kørende med en eller anden anden end min far d ahan jo kun præsenterede sig ved fornavn og var meget tilbageholdende med informationer *G*) Da jeg snakkede med min mor viste det sig at det var ang. et lån og at manden åbenbart havde fået oplyst mit nr på adressen.. jeg følte virkeligt han talte ned til mig. Pyyh jeg var gal på den finansierringsmand. mht alder er det bussen jeg for lidt ove ret år siden blev spurgt om jeg skulel have børnebillet ..og gennerelt altid bliver skudt til en del år yngre. Sådan svingende imellem 16 og starten af tyverne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjove telefonsamtaler |
|
|
For et par måneder var min chef, som er 5 år ældre end jeg, i gang med at købe en hest. En dag ringer telefonen på jobbet, jeg tager tlf. og præsenterer mig og en ældre mand siger "Det er XXX, kan jeg komme til at tale med din mor? - hun er ved at købe en hest af mig". Hehe, jeg er 36 år gammel, min mor er 62, bor på Grønland og er rædselsslagen for heste. En anden gang var det en "dreng" der ringede på min job-tlf. "Haarj - det' Rasmus - du har ringet til min mobil???" "Øhh, nej" får jeg fremstammet "- det må være din mor... et øjeblik, så får du hende" (Chefens søn hedder Rasmus og er 13 år). Chefen og jeg flækkede sammen af grin, da det gik op for os at det var en af kunderne - en smed på ca. 25 år, 190 cm høj og en vægt på ca. 120 kg.
KH Pia * * * MIN NYE HEST HEDDER MARABOU * * * - uden Gicell T, men stadig med minimuler - BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
HAHA hvor grinern... men kan kun sige et til jer... især dem der ikke kan komme ind på discoteker... Vær stolte af i kan holde figuren, tænk lige på dem der er eks 35 og ligner en på 50... I vil nok når i er 35, stadig ligne en på 25 
En hest er nu engang en hest Ligemeget hvor god den er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alder. |
|
|
Folk gætter også tit på, at jeg er yngre end jeg er. Er 21, og synes da ikke jeg ser specielt ung ud  I efteråret var jeg med min storesøster til koncert i Vega, og i baren blev jeg spurgt om ID - viste da pænt mit kørekort, og tænkte at det nok var kotume at de ville se ID. Men efter mig var der en ikke særlig gammel pige, som ikke behøvede vise ID - om jeg blev sur? Jo tak! For hun var tydeligvis en hel del yngre end mig! Jeg bor hjemme endnu, og af og til ringer der nogen og skal tale med min mor, og især hvis det er lidt "ældre" mennesker, så kan de virkelig tale ned til én - som om man er et lille barn, der skal have det skåret ud i pap at de skal tale med ens moar  Jeg griner for det meste af det - men af og til kan jeg nu godt blive lidt irriteret... Dog bliver jeg ikke længere spurgt om jeg skal have børnebillet i bussen, men har da præsteret at køre på børneklippekort (som jeg ikke havde brugt op) da jeg var 19 - togkontrolløren ikke så meget som studsede over det 
Wildly -Medlem af AWR Candyfloss forever! ~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det |
Xmille |
20-01-2007 00:14 |
|
for ca noget tid siden tankede jeg på en statoil tank, gik ind i butikken og sage hej 20 prince 100, og nåde ikke at sige mere før, damen sage id tak, tænkte bare hvad??? øhh blev helt forbavset og sagde har sku kun mit kørekort, men vil da også gerne betale for det jeg benzin jeg har tanket på femeren, og gerne med dankort tak... hun så helt mærklig ud hæhæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Bente(Kadroni) |
20-01-2007 00:28 |
|
Den der med, at der bliver spurgt efter "min mand", når jeg tager telefonen hjemme hos mine forældre, den kender jeg godt! Og da min søster og jeg var noget yngre, var der tit nogen, der troede, vi var tvillinger Hun er altså 4 år ældre end mig... Jeg er 22 nu, og jeg tror osse at jeg for det meste bliver skudt til at være deromkring. Men indtil for et par år siden, troede de fleste at jeg var et sted først - midt i tyverne. Strange!
Mvh. Bente I'm gonna waste my life as I see fit -Formand for AC (Anonyme Colaholikere) Antal medlemmer: 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender(tino) |
20-01-2007 00:59 |
|
HA HA, jeps det er prøvet.. Tror også jeg lyder meget glad når jeg tager telefonen.. er jo lykkelig hvergang nogen gider ringe..  Tror det var 3-4 år siden hvor jeg har været omkring 24 år, og boede alene med mit barn. Telefonen ringede og jeg greb den straks og sagde "Det er Christina".. det var så en telefonsælger der gerne ville tale med min mor eller far Måtte forklare ham at det kunne han altså ikke lige komme til, for de boede ikke på adressen.. Da han så fandt ud af at JEG var ofret blev han helt befippet og kunne dårligt sige hvad han ville.. Behøver jeg sige at han ikke fik solgt noget avisabonnement til mig? he he Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holda da op.. |
Elsker min ismule Katla |
20-01-2007 01:14 |
|
Sikke nogle sjove historier i kan ramle op med. Jeg som selv er 17 år, ligner åbenbart også en som er meget yngre end jeg selv er. Mange spørger mig, hvor gammel jeg er, og når jeg så svare: Jeg er 17 år. , Bliver folk så forbavset, og siger: Nå!, jeg troede du var mellem 13 og 15 år. Årh, hvor kan jeg dog blive irriteret nogle gange. Men okay, er nu heller ikke så høj; 160 cm.  Har ikke rigtig oplevet noget sjovt tlf opkald med min alder. Men kan fortælle en anden sjov histore. En dame ved navn Birgitte, har 5 islændere som jeg passer, og hun fylder godt og vel 50 år om en uge. En dag var Birgitte og hendes Barnebarn Michelle på 11 år, ude og købe ind. Indtil en dame ved disken i butikken siger til Michelle: Nå, så du er med din storesøster i byen?, Hvor efter hun så sagde: Øhh, Hun er altså min mormor. Damen ved disken blev vildt flov, mens Birgitte og Michelle grinte lidt af hende. Nu synes jeg heller ikke selv at Birgitte ligner en på 49 (snart 50), hun ligner nu mere en i 40'erne, men hun ligner nu heller ikke en søster til sit barnebarn...  Jeg var desværre ikke selv med på den tur, men fik det fortalt af Birgitte og Michelle. (Gad godt have set det, hihi ) Mvh. Lisa
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djaljaslk |
Anna-s |
20-01-2007 06:34 |
|
Jeg blev så engang jeg var 11 skudt til at være præcis 17½ år - den grænse har jeg først passeret for lidt over 4 mdr. siden! jeg har altid set ældre ud end jeg er - derfor har jeg skullet vise ID en million gange når jeg ville ind på min folkeskolebillet til dyrskuet i Odense og når jeg en enkelt gang imellem kørte bybus på LOVLIG børnebillet! Jeg må indrømme at jeg elskede at smække sygesikringskortet i fjæset på den kære buschauffør og sige:" Ja der er nu også kun 3½ år til jeg overskrider grænsen!" Uff de blev sure  Tilgengæld var det meget dejligt at kunne købe hvad man ville.. og til stadighed at kunne det på værtshuse osv. (når jeg et par gange i løbet af et år sniger mig ind sådan et sted sammen med et par venner... Hilsen Anna
Anna og Flicka - Et broget makkerpar ! Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest, vil altid kun være et menneske. Stanislaw Jerzy Lec
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er så træls |
|
|
Jeg er 27 og har også prøvet det. Desuden spørger buschufføren altid om jeg skal have børne eller voksenbillet. Jeg har også været ude for i DSB kiosken at damen solgte mig et børneklippekort, hvilket jeg først opdagede da jeg skulle stemple. Derudover skal jeg altid vise id når vi skal i byen, min niese på 16 kan komme ind, men jeg må pænt vise id til trods for jeg følges med hende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ikke let |
|
|
Som en af dem der står på den anden side af disken, kan jeg fortælle, at det altså ikke altid er helt let at se på folk om de er fyldt 16 eller ej! Jeg har da mere end en gang måtte grine lidt sammen med folk, når det viser sig at de er på den anden side af de 20! Men jeg vil til enhver tid hellere bede om ID en gang for meget, end at være på forsiden af Ekstrabladet fordi jeg har solgt cigaretter, spiritus eller skrabelodder til én under 16. Er selv altid blevet taget for at være ældre end jeg er. For mange år siden havde min far, min lillesøster og jeg været i biografen for at se en eller anden tegnefilm (vi snakker sidst i 80'erne), og min søster bliver bagefter interviewet til et børneprogram. Mens det foregår står min far og jeg bagved kameraet og kigger på. På et tidspunkt vender produceren sig mod os og siger: I er nok de stolte forældre?...Den har jeg måtte høre for fra tid til anden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
ja det kender jeg alt for godt. jeg er 20... den bedste fik jeg serveret for ca 2 år siden (var 18-19) "Du er da konfimeret ik?" Posten kommer og afleverer en pakke "Er dine forældrer hjemme?" forretningsmand i telefon "Må jeg tale med din mand?" tror det med at se ung ud er et "familieproblem"  nogle i tidens løb har troet at min mor var min storesøster har den holdning at hvis personen bag disken ikke synes at jeg ligner en der er mere end 14-16 år, ikke fylder mere end en der er 14-16 år, så vil jeg heller ikke betale som en der er over 14-16 år!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det der med alder |
|
|
Det er godt nok mange der bliver dømt til at være yngre end de er. Nu har jeg godt nok også selv svært ved at vurdere alder, men det kunne lyde som om mange har et lidt forkert billede af hvordan f.eks en 18-årig ser ud. Men det er nok også svært, når de unge piger i dag, helt ned til 12-års alderen, går rundt med fuld krigsmaling og push-up bh. De kan nemt komme til at ligne nogle på 19, og så sker det vel at en der virkelig er 18, men har et mere afslappet forhold til make up og push-up bh´er, kan forveksles med en 14-årig. Selv er jeg 23, og min lillesøster er netop blevet 16 her i december. Folk tror hun er min storesøster. Altså godt nok er hun ca. 10 cm højere end mig, men alligevel I modsætning til mig, er hun så også ret vild med at male sig i ansigtet, for jeg ofte bare klarer mig med lidt mascara. Indimellem er jeg stadig fræk nok til at køre i bus på en børnebillet (for børn under 16). Men kun hvis jeg ikke har småpenge nok, for indimellem spørger de om ID. Jeg kan også stadig blive spurgt om ID, når jeg er i byen. Forrige sommer (05) da jeg var 22, købte jeg et brugt hjemmelavet staldskab. Hende jeg købte det af, fortalte mig at hendes datter havde haft det med på efterskole, men ikke længere brugte det, efter hendes hest var blevet flyttet hjem igen. Ved samme lejlighed fik hun lige spurgt mig, om JEG også skulle til at gå på efterskole??? Øhhh, nej. Min efterskoletid sluttede i sommeren 1999. Er der mere du vil vide?
Med venlig hilsen Karina I vågen tilstand er det klart Vor verden er begrænset mens vor drømme er for alle grænser renset
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Tine Vejlstrup: Det kender jeg også alt for godt Og min lillesøster på 14, skal tit køre på voksenbillet, fordi de tror at hun er 18
>Rikke/MissFejrskov Engang DV, altid DV! Hingstekåring i Herning, marts '07- ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla .. overskrift ? |
|
|
jeg tror nu meget godt, jeg ligner og lyder som det jeg er  Ved ikke hvordan det lykkes mig at ramme så perfekt måske af og til lidt til +siden, i aftentøjet, men så er det også "heldigt" ramt.. Og i tlf. er det sjældent, at folk spørger efter min mor, hvis jeg ikke selv får brudt ind og sagt "ja, forsikringer, det er vist ikke liiige mig, du skal snakke med". Til gengæld er min mor rimeligt ung (34-35, mener jeg efterhånden), og ser også ud til at være den alder hun er. Her for et stykke tid siden, var vi så til træning med hesten, hvor min mor jo kører os. Da hun så sidder på tilskuerpladserne og fryser, får hende og ridelæreren simpelthen bildt en stakkels uskyldig ponymor ind, at mig og mor var søskende - se det var sjovt  Min bedstemor bliver også RIGTIG tit taget for at være min mor - det har hun ikke noget imod 
- Datja Michellino'er kan og vil! TANZ ♡ min dygtige lille dressurbasse (: hvor der er vilje, er der en vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
jeg har engang åbnet døren for en som siger god dag, er din far hjemme? det skal lige siges at jeg bor i hus med min kæreste, og er 24. Så siger jeg så jeg har ikke nogen far der bor i det her hus. - Nej men hvem er så hjemme af voksne? Øhmm det er jeg, jeg bor her. -Nårh ja, men det gør din mor vel også så? Nej det gør hun godt nok ikke, jeg ejer selv det her hus sammen med min kæreste, og hvad du så end prøver at sælge eller vil spørge om, kan du bare stikke skråt op. Jeg ligner nu ikke umiddelbart en det burde bo hjemme, men den verden levede han nok i 
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
haha kom lige til at tænke på, at jeg tit har gået i byen på en familietur med min mor og storebror (der er 10 år ældre end jeg, og var ca. 20år da det skete) og så har folk spurgt min storebror siden hvornår han har fået kone og barn! (tror ærlig talt ikke min storebror var vild med at skulle agerer min mors mand, hehe) En anden gang til et skolearrangement for børn og forældre, hvor min mor ikke kunne komme pga. arbejde var min bror med mig, og en af lærerene spurgte mig så, om jeg ville være på hold med min far, altså.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller også omvendt |
|
|
Jeg er fra jeg fylde ca. 14 blevet spurgt om at måtte snakke med min mand (far), ældste/yngste søn (brødre) eller datter (mig *GG*) Eller også er folk begyndt at tale til mig som til min mor... Skal lige siges at jeg melder mig med for og efternavn!!
Det er ret trælst, men man lærer at grine af det. Værst var det dengang det var et meget gammelt familiemedlem der mente at have fået fat på min mor og snalrede en halv time... Så lyttede jeg bare.
Desuden ligner jeg min mor en del da hun var yngre, så til en familiefest for nogen år siden hævdede min morfars svigerinde standhaftigt at jeg var min mor, selv efter at jeg havde præsenteret hende for min mor.
Hilsen Lene
- Nu med Grisedyrene Ditlev og Prins!!
Bosat i Kloster, ridende på LORK
Søger altid Hunde- og Angora-uld - smid ikke din hunds uld ud!
Spinder de lækreste garner af Hundeuld, også på bestilling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 2 3 4 56 |
|
|
ehm jeg har så prøvet noget modsat  jeg er 14 så en dag ringer telefonen jeg tager den, så er det en eller anden sælger der spørg om jeg vil købe et eler andet kan ikke lige huske hvad, jeg kommer med et øhhh nej tak du kan lige få min mor.. og så blev der ligepludeselig stille i den anden ende af røret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter som de fleste |
Ratster Zoo |
20-01-2007 19:41 |
|
af os ikke har hørt din stemme, kan vi jo ikke rigtig svare på det spørgsmål..
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
penny-tøzzz |
20-01-2007 20:09 |
|
jeg havde en nattevagt på hospitalet sidste uge og en ældre patient spurgte mig, hvad jeg studerede til. jeg svarede, at jeg læste til læge og han sagde: "jamen du er jo ikke engang 20 år endnu!"
jeg bliver 27 om et par uger, så jeg må åbenbart holde mig godt:-) min stemme må dog svare til min alder, for der er ikke nogen, der beder mig kalde på min mor, når de ringer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte helt |
Tine Vejlstrup |
20-01-2007 20:27 |
|
MVH Tine og Markildegårdens First Class - Det er de SMÅ ting der gør forskellen
Springundervisning tilbydes, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Trine (Hannibal) |
20-01-2007 21:26 |
|
ja, jeg både lyder og ser ældre ud end jeg er jeg har mange gange været ude for den med telefonen, hvor folk spørger om de må tale med min mand ???! min far altså .. engang var jeg omme ved en veninde fra min klasse og på det tidspunkt var jeg lige fyldt 15 .. s var hendes onkel og nogle af hans kammerater på besøg og de gættede så på hvor gammel jeg var .. mindste bud var 17 og største var 28! ser jeg SÅ gammel ud ? 
Trine Bloch Ager & Hannibal Surprice Enjoy life 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stemme. |
Amalie Severin |
20-01-2007 21:54 |
|
det er nogle lidt sjove "historier" der er i blandt  jeg har mange gange oplevet det med at lyde ældre end man er. der er mange der tit har ringet op på vores hjemme nr. og sagt de mærkeligste ting. det har nu også været lidt sjovt. jeg har før prøvet en samtale der lød sådan her: mig: Det' Amalie. ham: hej, det er "en eller anden". mig: Hej. (æh, hvem du så lige end er ) ham: I skulle have nogle vogne med aske tilbage fra Ringsted. mig: øøøøhh, (det kan da godt være??) jeg tror lige du får min far.  og engang noget med om jeg læste avis, og sådan noget. (jeg er tretten, nej ikke rigtigt ) hahah, men jeg har kun kunne grine af samtalerne bagefter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|