Jeg hader også mit knæ. Jeg har selv et knæskade efter styrt med hest, og har fået erstatning.
Når forsikringen har givet dig en méngrad, kan du accepterer denne. Hvis du accepterer méngraden, får du selvfølgelig din erstatning.
Hvis det så bliver værre efter nogle år, kan du anke afgørelsen, du skal dog være opmærksom på, at der er to forældningsdatoer, 2 år og 5 år. Du skal kunne bevise at du selv har prøvet at gøre noget hvis skaden forværres (besøg på sygehuse/undersøgelser osv.) for hvis du intet har gjort, så er sagen forældet allerede 2 år efter. Den endelige forældningsfrist er 5 år, så vender du først tilbage derefter er det for sent. Det koster også penge at anke sin sag, dem får man dog tilbage hvis man får medhold i sin klage.
Jeg har netop anket min sag, som nu er havnet i arbejdsskadestyrelsen... har pt. 8% méngrad.
Vedr. dine daglige smerter. Prøv at undersøge om i har en smerteklinik i dit område, de kan tit hjælpe. Jeg går på smerteklinik hver 3. uge på mit lokale sygehus.
Venlig Hilsen
Gilla