Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erstatning?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 11:40

Hejsa.

Nu er forsikringen langt om længe nået frem til jeg skal have erstatning på mit knæ, da jeg har mere eller mindre konstant ondt, og ikk kan strække/bøje det helt, løbe, cykle & svømme.

Så nu har jeg aftalt en tid med lægen, så vi kan få sat "skik" på skidtet.

Men hvordan er det med forsikring? Hvis det bliver værre om nogle år?

Jeg har jo ikke kunne arbejde optimalt siden jeg kom til skade, og kan ikke komme ind på den uddannelse jeg gerne vil - eller jo, det kan jeg, men risikere jeg kan holde til det i et ½år, også kan jeg ikk noget som helst!

Hader det ben!

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
0
0
Svar på denne tråd

hvis du får men
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 11:44
af skaden så skal de dække op til 5 år efter mener jeg det er... det lyder da træls med dit knæ.. må man spørge hva uddannelse du nu fravælger?

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 11:46

jeg skal til søge erstatning på mit venstre knæ da sygehuset har ødelagt en nerve i det og jeg ikk kan klare et fuldtidsarbejde som det er nu, så jeg skal på flexjob

så jeg får hjælp af patient vejleder så jeg kan få kørt det ordentlig igennem

rigtige piger er bilgale;)

LÆKKER PINTO HOPPE PLAG FRA 2006 SÆLGES MERE INFO SKRIV

hvil i fred laban(døde d.14.12.06)

min elskede fjordhest gennem 14 år

Min hest står på www.mose-gaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

annecathrine
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 12:50

Jeg hader også mit knæ. Jeg har selv et knæskade efter styrt med hest, og har fået erstatning.

Når forsikringen har givet dig en méngrad, kan du accepterer denne. Hvis du accepterer méngraden, får du selvfølgelig din erstatning.

Hvis det så bliver værre efter nogle år, kan du anke afgørelsen, du skal dog være opmærksom på, at der er to forældningsdatoer, 2 år og 5 år. Du skal kunne bevise at du selv har prøvet at gøre noget hvis skaden forværres (besøg på sygehuse/undersøgelser osv.) for hvis du intet har gjort, så er sagen forældet allerede 2 år efter. Den endelige forældningsfrist er 5 år, så vender du først tilbage derefter er det for sent. Det koster også penge at anke sin sag, dem får man dog tilbage hvis man får medhold i sin klage.

Jeg har netop anket min sag, som nu er havnet i arbejdsskadestyrelsen... har pt. 8% méngrad.

Vedr. dine daglige smerter. Prøv at undersøge om i har en smerteklinik i dit område, de kan tit hjælpe. Jeg går på smerteklinik hver 3. uge på mit lokale sygehus.

Venlig Hilsen

Gilla

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 13:17
Gitte: Mit største ønske er at blive landmand :)

Gilla: Jeg har været på snart alle former for klinikker, intet hjælper :( De mener simpelthen hesten ramte så perfekt, at det eneste der kan gøre det bedre, er et nyt knæ, men det vil de helst ikk begynde med nu, fordi jeg ikk er mere end 18. Hver dag gennemgår jeg et øvelses program 2 gange dagligt, for at styrke muskler, balance osv!

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider