|
|
| Andre der går hjemme |
|
|
Normalt har jeg et formiddags arbejde og bruger så resten af dagen på mine dyr. Men lige nu går jeg sygemeldt på grund af dårlig ryg. Hold da op tiden er pludselig lang, når der er en masse ting jeg ikke må lave med ryggen. I dag har manden oven i købet snuppet bilen, så jeg kan ikke en gang køre nogle steder. ØV Så hvis du vil have en kop kaffe, siger du bare til Hvad med dig? Går du hjemme? Hvorfor? og hvad for du tiden til at gå med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jep jeg |
|
|
er også hjemme, jeg har barsel. har en lille dreng på 4 mrd. som sover lige nu. Men har ellers nok at lave, da hestene jo også skal passes. så det tager det meste af min tid. go` bedring med ryggen. hilsen Linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg går også hjemme |
|
|
pga en syge melding, og i guder hvor jeg keder mig ... jeg burde lægge noget tøj sammen. men jeg gider ikke rigtig tiden for jeg til at gå med at foder høns, og heste og sørge for hø og halm til krikkerne, ellers tv, og bøger og sove ind til jeg skal hente ungerne. Kaffe ?? ellers tak jeg drikker te Men der er lidt langt til Nordjylland herfra ... Kommer godt nok oprinderligt der oppefra men er emigreret vest på ( guderne ved kun hvorfor) Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemme... |
| Forfatter:  |
millesulbæk |
| Dato:  |
19-01-2007 09:44 |
|
Jeg har gået hjemme siden 2. juledag. Har haft kyssesyge... Startede så på nyt arbejde i mandags, men det var bare ikke mig. Har så fået mit gamle arbejde igen, og skal starte i dag kl 16. Synes godt nok også at jeg trænger til at komme ud og lave noget. Men med ordre fra lægen har jeg intet måtte lave, heller ikke ride. Får svar på blodprøverne på mandag, om jeg kan begynde at ride igen. Så det håber jeg virkelig at jeg må. Tiden kan godt blive lang når man går hjemme, men i 14 dage hvor jeg havde det rigtig dårligt, lå jeg bare og sov alligevel. Men nu hvor man føler sig frisk, så er tiden lang.
Hilsen Mille Når man tæller de gode dage sammen, så kommer man alligevel frem til et to-cifret tal hver måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det da skønt jeg ikke er den eneste der er alene hjemme hele dagen. Vejret er utrolig godt lige nu til en ridetur. MEN jeg får først sat fjeder i bagklappen på traileren, på tirsdag. Så ingen ridning før. ØV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Lige i dag er jeg angrebet af Roskildesyge, så jeg går ikke hjemme, men løber  Viste I at man godt kan have tynd mave selvom man er tyk?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haløjsa |
|
|
Jeg går osse hjemme- Men efter eget valg... Arbejder i Sundheds sektoren.. men har pr 1 jan valgt at tage 6 mdr´s Orlov fra jobbet--- Men kan nu sagtens få tiden til at gå... Go Bedring med Ryggen ...
www.123hjemmeside.dk/E...nC/6650441 Husk at NYDE livet før det er for Sent.... !!!!  Savner info om min gamle TRAVHEST LUTHER KING... Skriv hvis nogen ved noget om hvor han er idag..... Cille79
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg også... |
inesophie |
19-01-2007 09:56 |
|
jeg er også hjemme fortiden.er sygemeldt p.g.a svimmelhed. Er så lei af å være syg ,vil på arbejdet!!! i dag skal jeg ind å fa tatt en ekg test og så har jeg blitt henvist til en nevrolog så jeg håper de kan finde ud hvorfor jeg er sånn. Jeg vil løbe rundt og hoppe som alle andre, ikke bare sitte stille for ikke å besvime . ja dagene er lange og alle andre er på arbejd . ja tak kaffe hørtes deiligt ut men må reise på sygehuset snart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oss mig. |
|
|
Jeg blev i sidste uge færdig med min uddannelse. Og desværre har det ikke lykkedes mig at opdrive et nyt job endnu. Men jeg håber da snart det kommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Osse mig |
|
|
Jeg går også hjemme pga. en sygemelding. Jeg har nu været sygemeldt i 3½ måned, men syntes egentlig ikke tiden går voldsomt langsomt. Jeg sover længe, er i varmtvandsbassin tre gange om ugen, ordner hesten hver dag og så gør jeg lidt rent og ordner vasketøj. Hvis det alligevel bliver for kedeligt smutter jeg ind og shopper lidt eller besøger en veninde. God bedring til alle jer sygemeldte 
Opstaldning i Kolding V tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemme... |
Gitte & Tyran |
19-01-2007 10:32 |
|
ja jeg hopper også rundt hjemme pga. sygemelding... har siden 15december hoppet rundt på krykker fordi jeg skulle ha rettet min storetå og knyst efter et brud for over 4 år siden..-og må ikke køre bil, eller støtte på foden, så keder mig ekstremt...
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom dig |
|
|
går jeg hjemme (med begyndende diskus prolaps) og som du siger, hvor er det kedeligt når man ingenting kan og må. I starten var det rigtigt slemt pga. smerterne; nu er det blevet meget bedre, men man er ret begrænset. Nu er jeg heldigvis begyndt at kunne ordne stalden stille og roligt selv, så det er jo herligt at man ikke skal bede venner og bekendte om tjenester hele tiden.
Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne. Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt. Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan nu godt få tiden til at gå |
xtiny |
19-01-2007 10:36 |
|
Det er mere det, at jeg ikke kan lave alle de ting, jeg gerne vil pga min ryg. Jeg skulle ellers have været til fysioterapi på Ringe Rygcenter i går, men det er blevet rykket.  Jeg passer mine katte, huset og haven (i det omfang kræfterne slår til: Jeg kan godt fjerne brombær og småtræer- men næsten ikke grave. ØV!  ). Jeg læser en masse- og hænger foran putteren.  Lige nu burde jeg være i gang med at planlægge omstruktureringen af vores websites, men det er det værste ved at gå hjemme: Man skal have megen selvdisciplin og planlægge sin hverdag, så ikke alt bliver udsat til "imorgen". 
Mvh xtiny ---
Professionelt tryk tilbydes,Postscript. Flyers, visitkort og pjecer mm. Print på professionel farveprinter (Kyocera Mite). Op til A3 format. Karton, kuverter,kulørt papir- du vælger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis jeg bare starter dagen i stalden med et par timers arbejde, er dagen helt anderledes. Så er jeg ligesom kommet i gang. Når jeg intet SKAL lave ryger selvdisciplinen, og jeg rokker frem og tilbage mellem tv og computeren. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tjaeh, nu har været on-off fra arbejdsmarkedet siden januar sidste år, i dag har jeg så fri, fordi mit forbandede knæ ikk vil sm jeg vil!
Jeg hader simpelthen den benskade!
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleferie |
|
|
Jeg holder 3 mdr. Juleferie med løn.  Jeg blev fritstillet fra arbejdet 1. november, pga. nedlukning af arbejdspladsen. Jeg har så løn til 1. marts, men har fundet nyt arbejde fra 1. februar, med kortere afstand og bedre løn. Så det er ikke helt skidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har gået hjemme siden den 18. maj sidste år pga. et piskesmæld. Har været langtidssygemeldt frem til oktober/november-måned, og har så gået på dagpenge siden december.. Desværre har jeg ikke fundet noget nyt arbejde endnu -Det er ved at være lidt kedeligt! Men gudskelov har jeg hestene på gården jeg kan hjælpe til med..Og en masse andet! Nu syntes jeg bare at jeg snart trænger til at komme igang med noget skole-halløj igen, men det er jo svært på denne tid af året Og så har jeg også en masse ferie fra sidste år, som jeg skal have afviklet inden 1/5...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sygemeldt |
saffy |
19-01-2007 12:31 |
|
Eislinn: Hvad er du opereret for i skulderen?? Spørger fordi jeg selv skal opreres for frossen skulder Jeg er sygemeldt pga dårlig skulder...  Jeg røvkeder mig Trænger virkelig til at lave noget og se andre mennesker... God bedring til jer som osse er sygemeldte
Hvis du kender dine stærke og svage sider, din plads i samfundet, og ved hvad du er værd for andre, har du større mulighed for at tingene lykkes. Sommerfold tilbydes 2007 i Sakskøbing. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg går hjemme og kan sagtens få tiden til at gå med 5 heste 
¨˜"°º• Helena og Balthazar •º°"˜¨ -Dejlig kat. II pony sælges- Henv. via beskedcenter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går |
Malu |
19-01-2007 13:31 |
|
også hjemme .. har været sygemeldt siden september med skade på en diskus i lænden. Har prøvet til 3 gange på job, men den går ikke endnu. Går stadig regelmæssigt til fys (det er godt nok mange penge man spytter i dem! ) og kæmper nu med kommunen ifm. sygedagpenge  Jeg skal heldigvis starte uddannelse til april og så håber jeg ryggen er fit for fight til august hvor jeg skal ud i min første praktik .. men det er godt nok noget der tager lang tid det her. Det bliver ikke bedre før musklerne er styrker, og det tager immervæk sin tid  Jeg har dog heller ikke problemer med at få tiden til at gå 
Mvh. Malu ... endnu en Hippolotte! nu 3 kg lettere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barsel |
Tina H. Clausen |
19-01-2007 13:41 |
|
Hej! jeg går også hjemme. er på barsel vi har en skøn lille datter på 2 mdr. Nyder tiden hjemme - gad godt det altid skulle være sådan. Har ikke kedet mig endnu, men har også nok at se til med lille Marie og hestene hjemme  - god bedring! VH Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sygemeldt |
|
|
Saffy: jeg blev opereret fordi min skulder hele tiden vil hoppe af led, da de så åbnede denne gang kunne de se at en af de metal dimser de havde sat ind sidst jeg blev opereret sad forkert og sad og stak ind i brusken, hvilket jo forklarer hvor jeg ofte har haft ondt unden nogen grund  som de 2 gange før jeg har fået den skulder ordnet så mener lægerne bestemt at de har løst problemet nu, men jeg venter nu ½ års tis før jeg dømmer sucsess eller ej  god bedring med din skulder saffy og til alle jer andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eislinn |
saffy |
19-01-2007 15:56 |
|
Ok mange tak. Det lyder ik særlig spændende for dig... Held og lykke med skuldren og håber det blir bedre..
Hvis du kender dine stærke og svage sider, din plads i samfundet, og ved hvad du er værd for andre, har du større mulighed for at tingene lykkes. Sommerfold tilbydes 2007 i Sakskøbing. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barsel |
Lilar |
19-01-2007 17:32 |
|
Jeg går hjemme på barsel og kan sagtens få tiden til at gå. Min barsel er dog ovre i starten af marts, og så skal jeg i gang igen. Det bliver underligt efter at have gået hjemme i over 1 år. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|