Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

MONSTERdårligt humør!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:15

ÆV, jeg ved ikke hvorfor, men jeg er bare så snothamrende eddikesur i dag - præ x 4 og det er SLET ikke den tid på måneden! Faktisk er jeg så sur at jeg var LIGE ved at grine af mig selv -men så gik det over.. det med at grine af sig selv!- bare fordi jeg er løbet tør for skruer!!! Jamen!!! Godt nok er der travlt på job, men SÅ travlt at jeg skulle blive stresset og dermed sur... det synes jeg ikke!

Nå, men sur, det er jeg... kunne man blive muntret lidt op?

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

Hundelufter og æselkysser søges.

Skriv besked :-)

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:17

Det bliver ikke herfra, fordi jeg er heller ikke ALT for nem i dag

Men måske du får den der røde pony senere på dagen, hvis hesten er gået igennem :-) Så bliver det nok en bedre dag.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

nu kom jeg da
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:21

i det mindste til at smile lidt ved tanken om en rød multilækker pony i løsdriften hos de lodne æsler :-)

Mærkeligt nok har jeg ikke rigtig hørt yderlige fra hende der med den der røde kanonpony *gg* (men jeg håber deres nye går igennem dyrlægetjek!)

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

en @!#$ sur dag
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:21
er ok ,sån har jeg os ,er der nogle ting der ligger ogg snager i baghovedet, jeg har lige ædt en ordentlig is ,og det hjalp lidt ,hhmmm jeg skulle ellers tabe mig ,jeg ka se du har et æsel ,ka du ik kigge lidt på dens skønne hoved ,så ville jeg da blive muntret op ,ææælllssker æsler. ellers vil jeg bare skrive stakkels mand ,når han kommer hjem vis du har sån en .

nille bulldog medlem af foreningen for pyllerede hestemødre

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:24

Mens du så venter på at høre fra dem, gider du så ikke finde et arbejde til mig?

Gerne et hvor jeg selv kan planlægge, kommer lidt rundt, fornuftig løn, ikke for langt fra Ugerløse??

TAK

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror det
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:26

er min stakkels mand (kæreste) der har bortført alle skruerne, så han kan bare vente sig!! Og jeg HAR været ude ved æslerne, det var der jeg skulle bruge skruer, fordi jeg ville gøre indgangen til løsdriften lidt mindre, så det ikke blæser ind, nu hvor vinden går i nord. Og æslerne nåede at vælte de brædder, jeg havde taget frem, så de blev godt tilsølede!!!

Og NEJ jeg kan ikke bare køre ud og hente skruer, for bilen er på visit igenigen hos min mekaniker... grunden til at den peb og hylede og bremsede skævt er at det ene forhjul har valgt ikke at dreje rundt!

(Og så skal det siges, at det er jeg sådan set ikke sur over... det er i "@!#$ happens" afdelingen, ligesom de 1700 kroner jeg brugte på et nyt el-aggregat i forrige uge!!!)

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved stadig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:28
ikke hvor Ugerløse ligger, men hvis det er i nærheden af Hobro mangler vi pædagoger i det galehus, hvor jeg arbejder *gg*

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

Det er lige et
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:30

smut fra Hobro ca 199,6 km og en færgetur, så det lyder da lovende :-)

TAK

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jamen så er der
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:32

jo ingen is på koen!

Mht din signatur... har du prøvet med koldt vand? Det er et godt, billigt og ganske effektivt produkt

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:54

Jeg kom i bedre humør af at læse tråden...

TAK piger...

0
0
Svar på denne tråd

en kur...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:55

Den her video kan få alle i godt humør. Bare skru højtalerne op på max læn dig tilbage og tryk på linket. Så vil jeg næsten garantere, at du trækker på smilebåndet mindst én gang.

www.fjolletobak.com/de...tent=15642

Få stambog på dit føl.

Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse fra år 2007.

Læs mere om Highland Ponyen her: www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:57

vand bom bom, det lyder bekendt, gad vide hvor jeg har hørt om det før, kan man købe det via nettet??

Mvh Camilla - der kan se æslerne gå dryppende våde rundt fordi det er "effektivt "

0
0
Svar på denne tråd

det var da rart
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:58

for dig Linda.. nu er det din tur til at fortælle et eller fælt, du har oplevet, så jeg kan grine hysterisk og glæde mig over, det i det mindste ikke var MIG

.. I øvrigt ringede kæresten og sagde han blev forsinket... til gengæld passer det med, at han kan tage burgere med.. det hjælper jo en anelse. Især fordi jeg jo ikke tænkte på at handle, men kun på at nå ind om mekanikeren til aftalt tid!Og nu vil jeg skænke mig et glas vin og småpimpe lidt og se om dét hjælper!

I øvrigt har jeg verdens sødeste mekaniker, der sørgede for jeg blev kørt hjem, mens bilen får nye dimser så hjulet igen kan dreje rundt uden at det lyder som nedtællingen til en bombe i en bedre thriller...

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

okay, de der bebser
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:08

var faktisk lidt søde :-)

Camilla, jeg vil gerne sælge dig noget vand - billigt, men du skal altså selv betale portoen så.

Skål *gg*

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja sid
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:10

du nu bare og pimp, jeg sidder her og skal snakke med olieleverandører i Amerika indtil kl 19 :-)

Typisk bare fordi din dag nu blev god, har man ikke nogle at bitche med mere

HK()#=/¤

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:12

Sådan nogle dage kender jeg godt.

Kan du ikke skåle lidt med dig selv i spejlet og fortælle det, hvor sur du er over, at ha sådan en - forsinket mand, - mudderet brædder og -vinden den torsk der går i nord.

Lidt "Karen-Margrethe terapi" skulle nok kunne hjælpe.

Godt at mekanikeren er sød, for ellers havde du nok givet ham et fur med på vejen. - og han er jo helt uskyldig.

0
0
Svar på denne tråd

Ponymor
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:14

Jeg tror hun er på vej ud i togvognen for at lave æselmanship, NU SKAL DE TO PRINSESSER lære SELV at skrue og muge efter sig

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

aftensmad
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:14

Uh, jeg gad godt en mand der kom hjem i passende tid med noget mad, men det skal jeg vist ikke regne med i dag. Måske man skulle nøjes med at pimpe?

Jeg har overvejet, om jeg er ved at komme i overgangsalderen, jeg har altid grint af det her med PMS, men de to sidste gange, godt nok under og ikke før, har jeg bare været så ustyrligt aggressiv et par dage, så jeg aldrig har oplevet noget lignende. Og jeg var sikker på mandens ulidelige forsøg på at være hjælpsom og venlig KUN var for at se hvor langt han kunne drive mig ud!

Så jeg er spændt på om det skal til at være en vane. Eller om jeg bare skal testes for rabies.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Christina...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:16

Min livshistorie er ikke videre morsom for tiden...

Sommæn heller ikke en griner.

Single, ingen penge, og måtte sælge hyppen.

(Vinterdeprisionen er nær,Griner)

Nå okay da så, du kan få en griner fra mit arbejdsliv.

(Jeg synes bestemt ikke det var sjovt)

Jeg arbejder i hjemmeplejen, og var sammen med en kollega ved at gøre en klar til at sove.

Vedkomne havde kateter. ( Urinen løber i en pose)

Om dagen har vedkomne en lille pose og når vedkomne skal sove får

vedkomne en større pose sat sammen med den lille. (Via gummislange)

Det hele var ordnet, vedkomne lå dejligt, og jeg tager mine handsker af og vasker fingre, og er klar til at gå, da jeg ser at urinposen ligger lidt sjovt.

Jeg vil lige rette den, af angst for at slangen kan blive klemt, så det stopper.

Idet jeg tager fat i posen springer slangerne fra hinanden, og gæt hvem der får urin i hovedet og på fingrene?

Jeg er nødt til at samle slangerne inden jeg styrter ud på badeværelset og går i vaskekrig efterfulgt af at jeg går i krig med en spritflaske, alt imens jeg siger adder adder adder adder.

Min kollega havde MEGET svært ved at lade være at trække på smilebåndet.

Var dette udpluk godt nok Christina?

Jeg griner IHVERTTILFÆLDE ikke...

0
0
Svar på denne tråd

Linda.
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:19

Du fik sure Camilla her tila t trække på smilebåndet.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan SAGTENS
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:31

bitche, selvom jeg er blevet i en anelse bedre humør OG pimper!

Jeg har lige kigget min præsentation igennem og sad og faldt i svime over sommerbillederne.. ak ja :-)

Jeg behøver heldigvis ikke et spejl for at lave Karen-Margrethe terapi. Lækker-lækker-lækker (og ingen tør hud på benene) - og Pia, hverken du eller jeg er i overgangsalderen (altså JEG er ikke - jeg bliver 34 næste gang .. om.. ups.. 9 dage?)

Og Linda.. jeg griner ALDRIG af folks ulykker -. herunder vinterdepressioner og salg af hest.

Men TIS - det kan godt peppe humøret lidt

... og senest Lørdag kan jeg få købt skruer, så jeg kan lave indgangen i Paladset lidt mindre... æslerne får nu ikke lov at låne min lillebitte og utroligt handy bosch skruemaskinedims, men hvis ellers Ella gider stå stille, er hun så bredrøvet, at hun snildt kan bruges som arbejdsbord! Men hvis de kunne lære at MUGE - eller bare skide på møddingen, så jeg slap for at tage klatter 3 x dagligt, SÅ ville jeg være glad!!!

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:38

Smak, smak smak , - så kan vi lærer det.

Christina - det kan kun blive bedre i morgen.

Camilla skal vi ikke lave lidt fjernhealing på Christina, så hun - bare kan slappe helt af.

Ellers ender den der skruemaskine da i hovedet på manden, når han engang dukke op.

0
0
Svar på denne tråd

Christina...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:40

Ja, kan jo kun sige at jeg har lært ALDRIG PÅ NOGEN MÅDE at røre et kateter efter at handskerne er lagt, uden at påføre hovedværn og nye handsker.

GRINER...

Nu vil jeg drøne til Banko om en time og vinde en masse penge...

God dag til alle...

0
0
Svar på denne tråd

og jeg ser for mig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:42
Linda, iført det dress, fægtere bruger, når de er til konkurrence *GGG*

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

overgang
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 17:45

Er du helt sikker, Christina? Nå, så må jeg trækkes med det møg (og aggressionerne!) en 10 år endnu.

Og hvis du trænger til at svede dine ud, så står der 60 baller spåner her midt i min indkørsel, fordelt på 2 paller. Der var for blødt til at de kunne køres længere. Dem vil jeg gerne have båret et andet sted hen. Endda helt op på loftet ville være fint!

0
0
Svar på denne tråd

mine agressioner
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:00

har det fint :-)

Er på glas hvidvin nr. 2, har hittet en pakke baconchips, hygger mig her!

Har lige været ude at se til prinsesserne - tørt og fint i løsdriften, tog 3 klatter, der er kommet siden kl 16, gav ekstra hø, fordi jeg er den sødeste!!!

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

Hey Dame
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:04

ikke alt den posetive energi, og BACON chips, hvad bilder du dig ind :-)

Ponymor sender du ikke lidt " Camilla finder nyt arbejde vibrationer" denne vej?

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jeg er parat til at vibrere
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:06
Hvilket arbejde vil du gerne ha?

Mvh

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

chips og noget
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:08

Suk, det regner og der er 4 km til nærmeste madsted i buldermørke. Så jeg må nøjes med at gå ud og fjerne klatter! Gad ellers godt lige fise den af på sofaen med en bog og noget lækkert, selvom jeg burde arbejde 2 timer mere.

Meen, jeg er slet ikke aggressiv, næ nej.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen ..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:12

Når jeg nu selv kan vælge, så vil jeg gerne have noget hvor jeg selv kan planlægge, til tider arbejde hjemmefra, gode kollegaer, tæt på.. bum bum

er det store krav :)

Jo også en løn der gør at vi kan opretholde vores lille hus på landet

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

men Pia
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:12

hvis hjulene på din bil kan dreje rundt (i modsætning til min bils hjul) så tager 4 kilometer i tør bil jo ikke ret lang tid...

har du tjekket skabet for nutella eller pålægschokoladerester?

Jeg bor så langt ude på landet, at mit "spisekammerskab" kan dække RIGTIG mange kriser... fra chokoladekriser til mange slags "mad" på dåse eller i "kog i to minutter" poser""

Men det er da osse hyggeligt at tage klatter (MUAHAHAHAHA)

Mvh

Kom forår, kom sol, kom sommer!

0
0
Svar på denne tråd

min bil
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:19

Min, nej vores, bil befinder sig 13 km borte hvor manden hver dag stiller den for at tage toget. Jeg skal jo som regel ingen vegne.

Ellers sad jeg da ikke her og brokkede mig, men han kommer altså sent hjem i dag (sengetid?) og nu fristede du mig lige med de burgere. Jeg har da brød og smøreost og frugt og ymer, men det trækker ikke rigtig... Pasta og ketchup er jeg vist vokset fra.

Men på et eller andet tidspunkt bliver jeg vel nok så sulten at jeg tager hvad som helst.

0
0
Svar på denne tråd

Trøst dig med
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:24
at ideen om burgere ALTID er bedre end den burger, der halvvåd og halvsmattet glor op fra sin hvide flamingoboksbeholder.. og har selskab af halvkolde fritter, der var bedre INDEN de blev transporteret en 13-15 kilometer i en hvid papæske, som Onkel Grillmand IKKE har fattet at åbne lufthullerne på...

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

drømmen om burger
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:25

Det har du helt ret i, især på disse kanter.

Det må blive te og noget.

0
0
Svar på denne tråd

Det er nok
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:29

noget af det jeg savner MEST ved hovedstaden, ORDENTLIG take away mad

Mvh Camilla - mmm rigtig italins pizza ( ja de taler italiensk) sushi - endnu bedre

0
0
Svar på denne tråd

Dårligt humør
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:33

Jeg er også i dårligt humør

Jeg er TRÆT af skadede heste

Hmm måske at sushi og rødvin ville hjælpe ?

- Yuki

Med salathesten - desværre ikke i galop for tiden

Kender du et godt sted på Sjælland med plads til en avlshoppe ?

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

mmm takeaway
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:36

en RIGTIG rullekebab af godt brød med et rigtigt lam i små strimler... med rødløg og salat og en lækker hjemmerørt hvidløgsdress... wow, jeg savner pludselig bazar Vest, hvor vi, da jeg boede i Århus, kørte ud netop for dönerkebabbernes skyld :-)

Camilla... vil du være sælger eller pædagok.. tag en beslutning!!!

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Hey hey
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:40

du pushy dame :-) jeg skal nok beslutte mig

Yuki: Der findes ikke det humør som Sushi og Rødvin ikke kan kurere

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Camilla
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:43

Hmm kan det kurere andet ?

Måske jeg skulle prøve at fodre Rigola med det

Åh det er fristende at køre efter sushi...

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

godt vi ikke har
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:44
italiensktalende pizzaer her på egnen... mit italiensk begrænser sig til "prego"!!!

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:47

Ih altså nu er du fjollet, de taler altså dansk ( ikke pizzaerne, det TALER udelukkende italiensk) - nej mændende man bestiller hos

Yuki : Ja Sushi til damen, det ville nok ikke være så fjollet, så skal du også huske at ifole hende med en HOLD FAST DEN BLIVER GOD DEN HER SØHEST HØ HØ

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

men jeg er jo en af dem
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:51

der læser, hvad der står! og du SKREV altså:

"Mvh Camilla - mmm rigtig italins pizza ( ja de taler italiensk)"

HÆ!!!

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Det ved jeg godt :-)
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:56

Og nu er kl sørme 19, så nu vil jeg mit gode tøj og køre hjem på landet :-)

Det kan man vist heller ikke sige

Tak for god underholdning Christina :-) Se hvordan man får en tråd om dit humør til at fylde meget :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

be my guest
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 19:07

;-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 19:34

også i dårligt humør! Det har virkelig været sådan en dag hvor det havde været bedst hvis jeg var blevet i min seng!

Dagen startede godt ud, det var fint vejr og jeg skulle ud og ride

Men nej jeg kunne jo nok havde sagt mig selv, at eftersom det har regnet uafbrudt de sidste 4 måneder, hvorfor skulle det så holde tørvejr i dag?? Efter 2 timer i silende regn kommer jeg hjem til stalden halvforfrossen med følelsesløse fingre og tær

Jeg kommer hjem, får et varmt bad og noget suppe

Nu skal jeg så gøre badeværelset rent, jeg er iført en trøje med en lomme foran og deri ligger min telefon! Ja en hver idiot kan jo næsten regne ud hvad der sker!

Toilettet er fyldt godt op med toiletren, og jeg rækker ind over for at tage børsten til at skurre med, "splask" siger det, idet jeg tager børsten, og jeg kigger undrende ned i toilettet, hvor der flyder noget sort rundt, og jeg står og tænker hvad i al verden det er og hvor det kom fra Da min hjerne endelig registrerer, at det er min telefon får jeg hevet den op, men selvfølgelig er dens dage talte.

Jeg panikker nærmest, jeg er alene hjemme, kæresten er på skiferie, jeg kan ikke komme i kontakt med omverdenen, udover hn, hvad gjorde man for 30 år siden da mobiltelefonen ikke fandtes?

Jeg skal ind til byen og handle og har lovet at hente en bestilt grime for en bekendt.

Da jeg holder inde foran Hooks går det op for mig at jeg i forvirringen har glemt tilgodeseddelen, flot!

Jeg kører over i storcenteret for at kigge på ny telefon. Jeg smutter ned i TDC butikken og kigger lidt, tager så et nummer og venter. Tror i så ikke at de springer mit nr over?!

Hmm nå ja det er jo hvad der kan ske, så jeg tager et nyt... Det springer de også over!! I vrede krøller jeg seddelen sammen og smider den på gulvet, og beslutter mig for, at jeg ihvertfald ikke vil købe en telefon ved TDC

I stedet går jeg ud til bilen for at køre over til Elgiganten. Dem der kender Kolding storcenter ved, at man ikke bare kan kører fra centeret og derover, man skal hele vejen udenom! Klokken var 15.30 og der var sindsygt meget trafik, så jeg vælger simpelthen at bryde loven

Der er én vej som fører ud til den vej hvor Elgiganten ligger, men den er KUN for busser, men Smartass her tænker den nupper jeg sgu lige! Flot! Midt i vejen er der et stort hul, så det KUN er busserne der kan kører der! Smart! Hvem tror i er så fandens dum, at hun tænker, det kan jeg da sagtens komme over? Ja ja jeg ender selvfølgelig ude i det her gigantiske hul, men kommer da helskindet op ad det, og jeg tror ikke det er sket noget med bilen...

Og er anstrengelserne noget værd? Nej, Elgigantens udvalg af telefoner er ikke noget at skrive hjem om, ved mindre man er 12 og gerne vil have en flad lyserød telefon fra 3 mobil

Hmm nå men jeg skal altså også have fat i noget nyt biotin, som jeg har fundet ud af sælges inden i "Natur og fritid" i kolding. Vejen derind har jeg fundet via Krak. Hold da fast mand sikke en rute!

Jeg bliver guidet ned på havnen og kommer ind på de underligste veje, hvor jeg aldrig ville køre "normalt" (dvs. hvis jeg var stedkendt), men jeg havde jo fundet vejen vha. Krak så den måttet være god nok...

Jeg kører bl.a. henover sådan en fidus hvor lastbilerne bliver vejet, og dem der sidder inde i huset ved siden af, har sikket tænkt, hvad i al verden var det for en tosse, og hvad laver hun her?

Nå men jeg finder butikken og mit biotin, og kommenterer til ekspedienten at det da ligger lidt underligt, og at jeg faktisk var i tvivl om jeg måttet køre ind over havnen derned til. Det siger at jeg sagtens må

Men nej, på tilbagevejen ser jeg skiltene med "uvedkommende kørsel forbudt" Flot!

Det har været en rigtig møg dag, og imens at jeg har skrevet dennne lidt mindre roman, er brændeovnen gået ud

- Jannie

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun ubehøvlede og nedladende svar

0
0
Svar på denne tråd

jannie *ggg*
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 19:58

Du fik biotin. God dag ;-)

... (hvodden har bilen det? Sidder der noget fast?)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Ja man
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 20:11

skal jo fokusere på det positive

Om der sidder noget fast i bilen? Nej det tror jeg ikke, det var et cement hul, så jeg er mere bange for at der er røget noget af

- Jannie

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun ubehøvlede og nedladende svar

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 20:32

Så vil jeg også lige givet mit bidrag om en rigtig %¤&-dag!

Oprindeligt havde jeg fri i dag, da vi er ved at skrive 2.årsopgave. MEN en eller anden havde fået den "smarte" idé, at vi skulle lave forsøg i dag. Fint nok, tænkte jeg så, jeg kan nå at være hjemme til middag. Så tidligt op og i skole med mig - uden madpakke, ville jo komme tidligt hjem.

Men ak, skæbnen ville, at det apparatur vi skulle bruge ikke virkede Så vi brugte 3 timer og en pokkers masse ucensurede ord på at få skidtet til at virke. Og mens jeg så står og prøver på at samle en brændselscelle (som mit projekt handler om), er der en eller anden IDIOT, der hælder en 4M opløsning kaliumhydroxid (stærk syre) ud over min hånd med friske kradsesår fra katten. Okay, lad mig lære jer noget nyt: Lad være med at hælde syre i åbne sår!!!

Nå, vi får så endelig skidtet til at virke, 10 min inden min bus går. Så jeg nåede ikke hjem til middag.

Så må jeg jo tage næste bus, i øsende regnvejr (men der var varmt i bussen :D). Kommer hjem og skal cykle de sidste par km i endnu værre regnvejr - tilmed var det begyndt at blæse rigtig meget.

Jeg skulle også have startet til undervisning i dag ved en ny underviser, men i eftermiddags ringede ejeren af stalden og fortalte, at kamelen havde været ude for et uheld på vej ind fra marken. Kamelen ville ikke igennem en vandpyt, så forsøgte at hoppe over. Men idet den sætter af, kommer der et stykke platik flyvende og skræmmer næsten livet af kamelen, der så vælter midt i springet. Det resulterer så i, at den lander på den ene skulder og kurer 3 bokse hen ad gulvet inden den finder fodfæste og kommer op og stå

HELDIGVIS var der ikke sket noget alvorligt (ser det ud til), men den var lidt øm over det hele. Bliver det ikke bedre weekenden over er der jo ikke andet for end at køre den en tur til Fyn for at få den i røntgen.

Så der blev (heller) ingen undervisning til mig i dag - og tilmed er der kun "sne" i tv.

Behøver jeg sige, at jeg er træt af det hele lige nu?

PS. Christina: Nu må du jo ikke gøre indgangen til prinsessernes slot alt for lille, det ender jo med at klaphatten ikke kan komme ind

Jeg er rytter med stort D

Dressur- og Distancerytter ;D

0
0
Svar på denne tråd

Pas på
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 20:40

Der bliver nu afskudt en humørbombe...den ræser afsted i lynetshast og lander uden for din dør men vent lige 1/2 time, inden du går ud og henter den...for det hele foregår i slowmotion

Man kan da ikke være i sådan et humør - når man er omgivet af lyserøde æsler med candyfloss hår og høje snørrestøvler

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

Æseldriver ...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 21:08

Skingur??? ;-)

LIDT sur er man vel altid?

En titel på en bog, der kan lånes på biblioteket. ;-)

Men det bedste ved at være sur er - at man heldigvis kan blive så god - så god igen!

Jeg er GOOD!!!

Nina ;-)

0
0
Svar på denne tråd

den er sød
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 22:01

Lidt sur er man vel altid :-) - men jeg PLEJER ikke at være det!

Og tro mig... tre glas hvidvin, en smattet burger og en lur på sofaen har fået bugt med det hele - så jeg håber at alle der er med i tråden er kommet over tis, biler, syre og hvad I stakler ellers har været udsat for!!!

Glade knusere herfra ;-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

glemte jo det vigtigste!!!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 22:12
... et par herlige timer på HN med dejlige med-suresker, tre glas hvidvin, en smattet burger og en lur på sofaen har fået bugt med det hele :-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Ok ...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 23:12

Og kan du SÅ se at få lidt pels-terapi!!!

Sure Mokke!

"Og ovenover alting stråååååååler moder sol ..."

0
0
Svar på denne tråd

længe leve
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 23:46

Senior *GGG*

ja, må se om ikke pelsdyret kan blive klappet lidt ;-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Og i dag
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 14:22

er du så i yyyndigt humør fordi det er weekend? Eller??

Hvordan går det med bilen? og har du fået købt skruer?

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jep nu er det weekend
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 14:28

og jeg er i glimrende humør :-) (selvom memorycardet i mit kamera er fuldt og jeg kan ikke finde ud af at formatere det, bilen ikke er rask endnu og jeg IKKE har fået købt skruer!)

Æslerne græsser i solen, det var en superkort arbejdsdag hvor jeg blev hentet og bragt, jeg har fået frokost og nu vil jeg have en lur inden fodringstid :-)

Er du blevet lettere at have med at gøre? :-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Jeps lidt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 14:42

lettere, dog lurer der stadig lidt, som du kan se under indlægget - "er du storforbruger" :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Argh...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 14:47
Jeg topper så jeres dårlige humør 10-15 gange. Og jeg gider ikke engang fortælle om det.

Jeg overvejer bare at gå ud på altanen og råbe et mindre pænt ord for "numse" så hele Nørrebro ikke er i tvivl!

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

vi er ellers
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 15:51
gode terapeuter, så fortæl endelig Anna Ulrkke :-)

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Vi kan nogle
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:15

tricks, blandt andet begynd at pimpe

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

råd i kort form:
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:17

Hvidvin & baconchips

Rødvin & sushi

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er rigtigt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:20

man skal give folk det KORT OG PRÆCIST :-)

PS CHRISTINA KORT OG PRÆCIST KØB EN NY BIL

0
0
Svar på denne tråd

Møgdag
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:23

Ja, igår blev det så ikke til sushi alligevel. Men kæresten lavede tortillas.

Så det blev til tortilas og øl.

Idag og også en dum dag, da dyret er dårligere gående end igår. "Glæder" mig til weekenden er overstået så hun kan komme afsted til dyrlægen.

Fortæl Anna. Vi har sikkert en glimrende løsning på det hele

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

Yuki...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:25

Måske vi bare skulle drikke og "i hegnet"

Mvh Camilla - der nu går hjem

0
0
Svar på denne tråd

Camilla
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:27

God idé. Jeg har rødvin Og øl.

Kom godt hjem.

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

kan jeg komme med..
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:30

jeg kæmpede ellers en brav kamp imod det dårlige humør...men så kom camilla på msn og spredte dårlig stemning...og nu er jeg mega krigerisk, og har virkelig brug for at dampe af...

Camilla...det er også bare din skyld

Ej yuki er også skyldig...hun har brændt mig af på mandag...tsk tsk...

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

Dårligt humør
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:35

Tine:

Jeg giver hermed skylden videre til Rigola Og til min transport, som desværre ikke kunne køre tirsdag.

Grrr

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

det er helt iorden
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 16:36

yuki...

Vi sender skylden videre...

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 17:49
Tricktyveri og tyveri af pung har I vel allerede hørt? Nå, den kæreste-agtige ting er så også bare en røv pt. -faktisk er han nu den eks-kæreste-agtige ting. Fedt at han bor her så! ARGH!

Og så var der lige en eksamen hvor eksaminator jordede mig fuldstændig og jeg gik ud med et 03 som jeg nu skal køre klagesag over.

Nå, der skulle have været druktur iaften, men mandens ekskæreste, som har sat stort set hele omgangskredsen op mod mig på trods af at hun aldrig har mødt mig satte sig da lige for at hun skulle med -jaja, du tager lige fra Odense til Kbh for at drikke en enkelt øl- så jeg kan godt regne ud hvor ubehageligt det hele kunne være for mig iaften, så jeg bakker ud. Fandme om så min røv af en vatpik til hvad-han-nu-end-er har så lidt rygrad, at han alligevel tager afsted. Kunne man bede om bare en ANELSE loyalitet hér, tak???

NUMSE! siger jeg jer!

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

Møgdag
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 17:55

Tine:

Ja. lige netop

Det er DERES skyld det HELE!!

Anna:

Pyh ja, det lydet godt nok som noget møg.

Sikke en @!#$ han er

Og ÆV hvor er det surt med den eksamen

Der skal vist en DEL sushi og rødvin til at kurere det. Men det er helt sikkert et forsøg værd

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

Han er total en røv
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 18:09
Han er SÅ meget en røv. Først er jeg på læseferie med makkeren i 4 dage -da jeg kommer hjem må han lige erkende, at eksen havde lånt min sofa at sove på fordi de skulle snakke ud om nogen ting. HALLO fætter guf, du er altså gæst i MIN lejlighed og det er fandme respektløst at lade eksen sove her når jeg ikke er hjemme -især uden lige at meddele mig det først. Nå, nogle få dage senere erklærer han, at han ikke er sikker på det her (nar, bid sgu da lige tænderne sammen de sidste 3 uger vi bor sammen, så'n for husfredens skyld! Og lyt så lige lidt mindre efter eksens hjernevask). Nå, 2 dage senere mener han så, at der jo er "noget" som han alligevel godt kunne tænke sig at udforske. Og nu igår bakker han ud af det igen.

Aj men HELT ærligt! Og så siger du, at du gerne vil bevare mig som ven? Måske hvis jeg fik en lille smule respekt og loyalitet hér. Men sådan som han tér sig pt. har jeg simpelthen ingen respekt for ham som person, jeg synes han er SÅ konfliktsky og regnormeagtig. Grrr!

MÆND!
Der går godt nok lang tid inden jeg gider at involvere mig igen.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

Update
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 21:00
Fandme om røven ikke kom hjem i nat. Og fandme om ikke han har knaldet eks-kæresten i nat -hende der har prøvet at møve mig ud på sidelinjen fra start. Flooot, fætter guf!

Så nu er han smidt ud med øjeblikkelig virkning. Jeg er jævnt kold overfor at han intet sted har at være i Kbh.

Jeg har aldrig nogensinde været SÅ skuffet over en person og så vred.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

MÆND!!!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 21:17
Anna, jeg troede vi var enige om at holde os fra dem, eller i hvert fald fra det med faste forhold? Det giver ikke andet end ballade..

Jeg tror jeg holder et i mig, jeg ville ellers have brokket mig over at overboen fyrede op for intet ringere end "Britney Spears - Toxic" i højeste gear bedst som jeg havde planlagt at slukke og sætte mig over og få læst noget mere til eksamen, jeg har ikek været vanvittig effektiv i dag!

Mvh Mette
Defineret ponyrytter
· Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
0
0
Svar på denne tråd

MeLLa...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 21:54
Jamen... Jeg faldt jo for ham. Jeg troede virkelig at det var en fin ting vi havde kørende her.

Men jeg har SÅ meget taget fejl af ham, åbenbart. Lige nu undskylder han og spørger hvad han kan gøre for at gøre det ok igen. Han vil jo ih, så åh, så gerne hvis vi kunne være venner. VENNER? Ja, et kort øjeblik torsdag var jeg faktisk ok med at det ikke gik... Jeg var sikker på at et venskab var muligt. Nu? Jeg vil ikke se den mand. Han er på ingen måde velkommen her. Og jeg er ligeglad med at han skal arbejde til kl 1 og derefter hente sine ting og finde et sted at være.

Han er tydeligvis ligeglad med mig, så hvorfor skulle jeg hjælpe ham?

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

sådan Anna!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 22:49
Det var da et utrolig uheldigt eksemplar du der havde fisket op - glæd dig over at han er UDE igen!!!

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Utroligt
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 22:59

Så uheldig du er Anna!

Mener stadig hvad jeg sagde sidst, fosterstilling, NU (!)

Og så syns jeg iøvrigt bare du skal råbe RØV udover hele byen (!!)

På én eller anden måde kommer vreden ud med råberiet

Hvad er han dog for en vatp*k !!!

Godt du holder fast i din beslutning om at være ligeglad, sådan en tabernar !

Mvh Camilla

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

Skingur + Xenia
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:06
Det værste er jo, at jeg nu efter at have grædt og været vred de sidste par timer faktisk bare er ked af at jeg har smidt ham ud og ønsker at jeg kunne være noget mere overbærende og i det mndste beholde venskabet.
Må nok hellere sørge for at være gået i seng når han kommer for at hente sine ting... Ellers ender det vel bare med at jeg lader ham bo her til hans egen lejlighed står klar 1. februar...

Jeg har jo mest af alt bare lyst til at putte mig tæt ind til ham.

Åhr crap, nu tuder jeg sgu igen. Det er da utroligt... Farvel til den kyniske mig I kender. Jeg ER åbenbart menneskelig after all.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:19

Er du da menneske, især når man har den form for afmagt over ikke at kunne bestemme hvad fanden der nu skal ske..

Jeg kan godt forstå du føler som du gør,, - er han klar over du ikke vil have ham ind igen ?

Hvad er det lige for et venskab han regner med at kunne have med dig?

Efter at have trukket dig rundt i manegen og pillet og skruet på følelserne, voldsomt op og ned et par gange (?)

Efter at have inviteret ex'en hjem, i DIT hjem (må jeg SÅ be' om noget beroligende)

Efter at gud-hjælpe-mig have knaldet denne ex, i DIT hjem !?

Ved du hvad du er, du er tryghedsnarkoman - det var jeg også indtil jeg én dag havde fået nok, og det virker som om du også har det i den her situation, det eneste der skal til nu, er at stå fast og holde ved den beslutning du har truffet én gang, istedet for at udskubbe det uundgåelige (??)

Sorry, men jeg håber du vælger hvad der er bedst for dig selv, og at du imorgen har det bedre..

Kærlig Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:26
Han kom ikke hjem i nat -jeg aner ikke hvor han har knaldet hende henne. Han hævder han ikke lavede noget for 2 uger siden da hun sov her. Det tror jeg faktisk på...

Han er udemærket klar over at han har gjort i nælderne. Og han fortryder osv. -ikke på den "vi skal være kærester igen"-agtige måde, men på den "Jeg er ked af at jeg har såret dig"-agtige måde. Og det er sgu også reelt nok. Det ændrer bare ikke på at jeg føler mig SÅ jokket på og at der ikke er noget han kan sige og gøre for at det ændrer sig. Jeg kan ikke se, at det skulle blive et lige venskab når der ikke er nogen grundlæggende respekt for hinanden som personer. Jeg havde den for ham -vi har været venner i 5 år og jeg troede virkelig, han var den mest reelle fyr jeg kendte.

At vi kastede os ud i at kæreste rundt og det ikke duede er sgu også reelt nok. Men de handlinger dér, de er SÅ tankeløse! Og det er egentlig dét, der gør mest ondt. At jeg åbenbart har betydet så lidt, at han ikke engang har OVERVEJET, at jeg ville blive ked af det.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

Skuffelsen
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:38

Ja den er sg slem

Jeg kender den godt selv.

Har du egentlig spurgt ham om han har tænkt over hvad dette har betydet for dig, og direkte spurgt ham om hvordan i alverden han kan være så ligeglad!?

Undskyld jeg tog fejl af de to ting der.. My mistake, og fik blandet det lidt sammen.

Forstår ikke hvordan han i første omgang overhovedet tog afsted hvor du valgte at blive hjemme...

Utroligt at nogle mennesker har SÅ lidt samvittighed og medfølelse overfor andre.. I har kendt hinanden i så mange år, og så byder han dig dette..

Føj..

Som du selv skriver, de ting der I kastede jer ud i, herre gud, sådan går det jo (!!) Men det han så efterfølgende gør...

Han havde intet venskab hos mig, hvis jeg var dig!

Kh, Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Tjoe...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:40
Han siger jo, at han ikke er ligeglad med mig og at jeg er et af de mennesker han holder mest af. Jeg synes det er en sær måde at vise det på.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

meget...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 23:45

underlig måde at vise det på

Han havde måske et øjeblik glemt alt om det..

Jeg håber alting går i orden for dig, indtil da, - Fosterstilling, det er SÅ godt når man er trist, og så en god film og en flaske et eller andet vin.

du skal nok få det bedre!

Camilla

Ps. Kommer den der følelse ikke ALTID :

"Det værste er jo, at jeg nu efter at have grædt og været vred de sidste par timer faktisk bare er ked af at jeg har smidt ham ud og ønsker at jeg kunne være noget mere overbærende og i det mndste beholde venskabet."

Det kan jo godt være du kan være overbærende, men nok bare ikke ligenu!!

0
0
Svar på denne tråd

Hey Hey Tine
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 07:59

Du skal ikke give mig skylden, jeg gjorde dig ikke krigerisk, jeg konstaterede bare tørt at der var nogle mennesker der burde sælge deres hest og bruge pengene de bruger på opstaldning om måneden på psykolog i stedet

Yuki: Vil det sige at i skal afsted i morgen istedet?

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 08:41

Anna:

Sikke noget møg jeg håber at du fik smidt ham ud i nat. Eller talt nogle alvorlige ord med ham.

Camilla:

Ja, vi måtte rykke tiden til imorgen. Pyh jeg er spændt. Tror ikke at jeg har sovet en hel nat uden at vågne her den sidste uges tid.

Men i det mindste er hun ikke ligeså stiv på bagnbenene længere som i midten af ugen. Men jeg er også hos hende 2 gange dagligt, så hun kan komme ud og gå en lille tur.

Kryds finge

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

Yuki...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 08:54

Du kan tro jeg vil krydse fingre.

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Camilla
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 08:57

Tak

Der er brug for alle de krydsede fingre vi kan få.

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

Update igen
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 10:27
Så er der ny opdate -jeg fik ham smidt ud da han kom hjem fra baren kl 2 i nat.

Han fortryder og undskylder og vil bare gerne have en chance for at vise at han rent faktisk respekterer mig og stuff, men lige nu er jeg simpelthen så vred og såret og så hjælper det ikke så meget at han ønsker det sidste døgn aldrig fandt sted, ja faktisk gerne ville spole tiden 14 dage tilbage og ændre alt der er sket...

Øv, hvor er mænd dumme.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

Anna..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 19:15

Godt at du fik ham kylet ud

- Yuki

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider