Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min tur til MUDDERBAD ! ! !
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 00:26

Da jeg i aftes skulle lukke mine kære basser ind øsede det ned og blæste en pelikan...

Jeg havde allieret mig med kæresten så vi kunne få dem hurtigt ind..de skal trækkes et lille stykke...

Vi kom op til ledet og jeg kalder på hestene. De stod helt nede i enden af folden. med enden mod regnen/blæsten.

De tog så initiativ til at løbe op mod mig. Lille ferrari kom først...Jeg gik ind for at "gribe" Ferrari.. han går uden grime da han smider den. Så jeg er nødt til at få fat på ham. Kæresten stå uden for ledet. Det nederste led er taget af og det betyder at Ferrari kan gå under lige så nemt. Da han kommer travene ville jeg stoppe ham, men Ferrari gad da ik stoppe ..så han drejer stik mod venstre og er på vej under hegnet. Jeg "kaster" mig jo selvfølgelig efter ham..hvilket jeg ik fik meget ud af.. Mine gummistøvler var sunket riimlig godt ned i mudderet og jeg vælter lige så lang jeg er direkte med højre side af ansigtet ned i MUDDERET! Det var KOLDT og jeg bumler rundt i mudderet for at komme op! Jeg har fået ca en spand sand i højre øje og kan intet se med det øje..AV. Jeg panikker en smule fordi det gør dælens ondt i øjet..og min kæreste kommer til "undsætning"

Nøjj hvor var jeg bare smurt ind fra top til tå..i mudder...

Min kæreste fortalte at Diego, min vallak var vendt om da han så jeg faldt..han blev da forskrækket men kom efter et par sekunder ligeså stille hen og snuste til mig...

Min kæreste syntes det så sjovt ud... MEN HAN GRINTE IKKE... tror jeg nok heller ik lige han skulle have gjordt da jeg lå der i mudderet

Men OKAY..! JEG TROR PÅ det så sjovt ud og kan da kun grine af det nu...

Lille Ferrari var da sådan set ret ligeglad med det hele..han skulle bare IND... Jeg var måske en lille anelse sur på ham..den bandit.

Det var jo så min mudderbads historie.. andre der har været i nærkontakt med mudder fornylig??

Mit ordsprog:

Vær selv den forandring du ønsker at se i verden

Smukke negle? Se min negleside

www.123hjemmeside.dk/CleopatraNails

Min Hjemmeside

alt om mine dyr

0
0
Svar på denne tråd

hæhæ...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 00:57

super med et godt grin... sød kæreste du har - min eks ville have skreget af grin og ringet til min bror med hele historien ,mens jeg så selv skulle kæmpe mig op...

-jeg er sluppet ret billigt hvad angår mudder... men hvem har ikke mistet en gummi-røjs i mudderet eller en træsko ...

...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)

Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tog mig...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 10:24
også en tur i mudderet. Det havde dog intet med hestene at gøre jeg væltede over vandtruget og nød min dejlige tur i mudderet. Jeg skynde mig at kigge om nogen så det, det var der ikke undtaget hestene.

Never underestimate the yellow side of the force!
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 10:45

jeg har dog ikke været med hovedet i mudderet, men min veninde og jeg skulle lige lukke 3 heste på mark inden vi skulle ud at shoppe. det gik også fint med de første 2 de gik pænt ind på marken og vi var mudderfrie på bukserne (havde gummistøvler på) indtil min dejlige lille hest skulle ud!! selvfølgelig skulle han trave igennem alt mudderet og rigtig plaske!! ja det resulterede i at vi stod nede på rideskolens badeværelse bagefter og pletrensede vores bukser!!

et par dage efter skulle vi lukke dem ud igen... gik også fint bortset fra at min venindes hest ikke lige synes at den ville ind på marken!! dette resulterede i at jeg hang mellem to heste! jeg havde fat i regndækkenet på den ene og i grimen på min. uheldigvis vælger congo (den med regndækken)at vi skulle ud over mudderet!! der røg de bukser og sko. endnu engang måtte jeg pletvaske det hele suk...

overvejer lidt at købe mig de der vaders som fiskerer har på!!

mvh

sanne

0
0
Svar på denne tråd

Mudder!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 11:10

Jeg arbejder et sted, hvor alle altid er yderst velklædte og dress-coden meget stram! - En kollega og jeg havde været til møde og han spørger om vi ikke skal køre forbi og se mine heste. Dem vil jeg jo hellere end gerne vise frem, så vi sætter kurs mod hesteland.

I hesteland er der rigtig, rigtig meget mudder, især i drengefolden, da de ikke nøjes med bare at gå rundt. De tonser, leger og danser dagen lang og ved leddet er der omkring 20 cm rigtig tyk ælte. - Jeg hopper i et par gummistøvler i stalden og bevæger mig iført disse og en habit ud i ælten. Kalder på drengene, som kollegaen jo gerne vil se, - og allerede der kan jeg se at det kommer til at gå galt. Drengene er glade for besøget midt på dagen og kommer drønende med klatter af mudder flyvende til højre og venstre. Jeg prøver ihærdigt at trække støvlerne med mig, men glider i det våde underlag og inden jeg når at tælle til 3 ligger jeg så lang jeg er i mudderet med heste hoppende rundt omkring.

Det var vådt, det var ulækkert og det var så pinligt at ligge der. Min kollega havde det mest bizare udtryk i hovedet og mere makant udtryk på væmmelse findes vist ikke.

Behøver jeg at sige at ALLE på kontoret i dag kender til episoden, - og at mit jakkesæt aldrig bliver til jakkesæt igen?

KH

Linda

"Du får hvad du giver..."

0
0
Svar på denne tråd

sheval...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 11:16
Hvad forventer du når hesten hedder Ferrari. Hvis du ville have en langsom pony du kan fange i farten skulle du nok kalde den Lada istedet

-Jane

Arrangerer Ute Lehmann weekendkursus i Aalborg Foråret 07

Venter guldføl i juli 2007

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se hjemmeside www.hms4life.dk <- virker igen
0
0
Svar på denne tråd

Ferrari hesten
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 15:08

he he ja jeg er vidst ik den eneste kan jeg læse...

Og ja ...Lille Ferrari levede FULDT UD op til til sit navn igår..!! Kan man vidst godt sige.

Jeg var så lige ved at vælte igen idag, da jeg tog første skridt i mudderpølen MEN Ferrari syntes ik han gad igennem det, så han stoppede op som et æsel og stod der og NÆGTEDE at gå..

Min støvler sad så fast og jeg var TÆT på at vælte igen!

Den pony altså...

Mit ordsprog:

Min Hjemmeside

alt om mine dyr

0
0
Svar på denne tråd

mudderbad
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 15:27

Ha hvor godt.. det er virkelig ufedt sådan noget, men sjovt når man lige har fået noget andet tøj på..

den anden dag da jeg var ude ved hesti sku jeg tage ham ind fra folden..

da jeg kommer ud på folden, går han sammen med en anden hest også. intet problem i det.. men lige foran ledet, er en kæmpe vandpyt.. nærmest en sø.. og jeg står der i mine kondisko, der bestemt ikke havde deres svømmehud på den dag.. de står så heldigvis ved hegnet.. lige inde for hegnet kan jeg lige stå på en plet uden vand.. men min kommer jo ikke hen til mig, da den anden står foran.. ihhh. men jeg kan så lige med nød og næppe gå uden om den vandpytte hen til ham.. men uheldigvis er jeg ved at glide og tager fat i stødhegnet... flot!!! og jeg har jo lige åbnet hvor håndtaget var vådt efter regnvejret.. så har jo bare våde hænder... øv altså..

fik ikke noget mudder på mig, men et kæmpe stød.. øv

Hvad er bedre end en fjordhest? {>
0
0
Svar på denne tråd

stødhegn
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:03

Idag da jeg skulle gå under ledet fik jeg stød i ryggen! min jakke var gennemblødt så det gav et ordentlig rap!!!

Hvad GØR man ikke for de kære heste...

Mit ordsprog:

Min Hjemmeside

alt om mine dyr

0
0
Svar på denne tråd

mine æsler
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:54
nægter aldrig at gå

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

Hundelufter og æselkysser søges.

Skriv besked :-)

GODT NYTÅR 2007

0
0
Svar på denne tråd

stædige æsler
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 18:13
Æsler er såå søde..men du kender godt den der med at man siger "stædig som et æsel"... Og det var Ferrari idag...

Mit ordsprog:

Min Hjemmeside

alt om mine dyr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider