Da jeg i aftes skulle lukke mine kære basser ind øsede det ned og blæste en pelikan...
Jeg havde allieret mig med kæresten så vi kunne få dem hurtigt ind..de skal trækkes et lille stykke...
Vi kom op til ledet og jeg kalder på hestene. De stod helt nede i enden af folden. med enden mod regnen/blæsten.
De tog så initiativ til at løbe op mod mig. Lille ferrari kom først...Jeg gik ind for at "gribe" Ferrari.. han går uden grime da han smider den. Så jeg er nødt til at få fat på ham. Kæresten stå uden for ledet. Det nederste led er taget af og det betyder at Ferrari kan gå under lige så nemt. Da han kommer travene ville jeg stoppe ham, men Ferrari gad da ik stoppe
..så han drejer stik mod venstre og er på vej under hegnet. Jeg "kaster" mig jo selvfølgelig efter ham..hvilket jeg ik fik meget ud af.. Mine gummistøvler var sunket riimlig godt ned i mudderet og jeg vælter lige så lang jeg er direkte med højre side af ansigtet ned i MUDDERET!
Det var KOLDT og jeg bumler rundt i mudderet for at komme op! Jeg har fået ca en spand sand i højre øje og kan intet se med det øje..AV. Jeg panikker en smule fordi det gør dælens ondt i øjet..og min kæreste kommer til "undsætning"

Nøjj hvor var jeg bare smurt ind fra top til tå..i mudder...
Min kæreste fortalte at Diego, min vallak var vendt om da han så jeg faldt..han blev da forskrækket men kom efter et par sekunder ligeså stille hen og snuste til mig...
Min kæreste syntes det så sjovt ud... MEN HAN GRINTE IKKE... tror jeg nok heller ik lige han skulle have gjordt da jeg lå der i mudderet 
Men OKAY..! JEG TROR PÅ det så sjovt ud og kan da kun grine af det nu... 
Lille Ferrari var da sådan set ret ligeglad med det hele..han skulle bare IND... Jeg var måske en lille anelse sur på ham..den bandit.
Det var jo så min mudderbads historie.. andre der har været i nærkontakt med mudder fornylig??