Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

salg af hest
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 20:47
Til jer der engang har prøvet at sælge en hest... Hvordan tog i den endelige beslutning? Jeg ejer fire dejlige dyr, men efter vi fik vores datter er tiden knap og er ret meget høj gravid igen. Har en super lækker palomino af forædler stående han er klar til tilridnng og ville blive en super hest. Synes det er synd hvis han kommer til ikke at lave noget, men elsker den og tror ikke jeg kan sælge ham. Har ligeledes en ox araber stående der heller ikke er tilredet... Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Har overvejet at leje dem ud men synes kun jeg har hørt dårlige historier...
0
0
Svar på denne tråd

Det er svært...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 20:55

at stå i sådan en "skal/skal ikke" situation.

Men hvis du har plads og penge til det, hvad så med at få en dygtig rytter (eller måske to) ud til dig, som kan ride de heste du syntes skal rides?

Det ville jeg klart gøre, hvis jeg stod i samme situation, og det ikke var hverken plads eller penge der var spørgsmålet.

Man har jo aldrig lyst til at skille sig af med "sine børn"

Det var så mit forslag

Held og lykke med det

Military-rytter

uden tøven :-D

OPSTART AF RIDEMÆRKE 4+5 GRAD -

SE MIN PRÆSENTATION FOR MERE INFO.

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 21:03
Det er ikke pladsen eller pengene det kommer an på så ja det var da helt klart en ide. Har prøvet en gang før at få part men var uheldig det kun var små piger der ringede og det er bestemt ikke begynder heste jeg har stående. Måske det derfor jeg ikke har tænkt den tanke igen. Ville inderligt ønske din ide kunne gå i opfyldelse tror jeg vil gi det et forsøg igen.
0
0
Svar på denne tråd

Sælge ...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 21:11

Jeg ville nok vælge at sælge - hvis man skal se realistisk på din situation med småbarn og et i vente. Så har man ikke tiden til 4 heste. Nogen gange må man bare tage et valg her i livet.

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Enig med Sys
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 21:25

Men på den anden side, ville overgangen være meget bedre, hvis man nu fandt en rytter som forelskede sig i hesten igennem en part.

Det er ikke en drømmevision jeg har, har selv prøvet det med stort held

Jeg syntes det er chancen værd - om ikke andet har du gjort hvad du kunne, hvis det viser sig at være helt umuligt. Det er så ærgeligt at gå og gruble om man nu også har gjort det rigtige, når hesten ER solgt (den situation har jeg OGSÅ stået i - heldigvis fik jeg lov at købe min engel tilbage. Det var nemlig ikke det rigtige for mig at sælge hende).

Håber det vil lykkedes - det KAN jo også være at du får tid til at ride igen om et par år, og indtil da har hesten været passet og redet og givet en sød pige (som måske ikke har råd til en hest selv) en masse gode oplevelser

Military-rytter

uden tøven :-D

OPSTART AF RIDEMÆRKE 4+5 GRAD -

SE MIN PRÆSENTATION FOR MERE INFO.

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 21:39
det var det man kunne håbe på, at der kom en og passede den/dem og så ville jeg gerne selv igang når børnene var blevet lidt større. Selvfølgelig skal den person der har passet dem så længe ikke bare smides på porten det ville være synd.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider