Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

frisør på et år..???
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 15:29

Hej

Er der nogen her inde som har taget udannelsen på kolding frisørskole som ligger ved banegården.?

det er en udannelse som kun tager et år og man skal selv betale den. Jeg har faktisk altid drømt om at blive frisør men jeg blev det aldrig. Nu har jeg 2 børn og er 34 år og jeg har bare ikke lyst til at begynde en udannelse som vare 4 år...men så var det at jeg så annoncen i avisen www.kifa.info

tænkte at det kunne måske være noget...men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen som har taget uddannelsen... hvad var godt og hvad er skidt

håber at høre fra nogen..

mvh Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 15:44

... jeg har ikke taget den på et år, emn til gengæld er jeg næsten færdige med den 4 årige...

... jeg har hørt at det er meget svært at få arbejde når man kun har den 1 årige...

personligt vil jeg anbefale dig uddannelsen der tager 4 år, for det kommer du altså til at lære det hele meget mere grundig, og kommer mere i dybden med det hele...

0
0
Svar på denne tråd

tak for dit råd
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 15:50
jeg kan godt se det problem,men jeg vil gerne have min egen salon her ude på landet...ellers tilbyder de deltids job fultids stillinger ved frisør kæden Kjær eller klip in...
0
0
Svar på denne tråd

Frisør på et år
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 15:52

HAr hørt, at man godt kan, men så også forsiden af Ekstra Bladet i går om Heidi Sommer, som snyder folk, og lige pt. har stor reklame i TV omkring en betalende frisøruddannelse.

Så undersøg det grundigt før du går i gang :-)

Søger hest at nusse om og ride i weekenderne tæt på Valby
0
0
Svar på denne tråd

gud ja det så jeg da også godt...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 17:10
men jeg vidste ikke at hun havde noget med det at gøre...hhhmm ja jeg håber der er nogen som der har taget udannelsen og som har lyst at skrive et par ord...
0
0
Svar på denne tråd

frisør
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 17:15

Min veninde blev færdig med den etårige uddannelse sidste år og har nu startet sin egen salon.

Hun har kun haft positive ting at sige om uddannelsen. Ved hun ville anbefale den 1oo %

0
0
Svar på denne tråd

lærepladser
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 17:16

min datter vil gerne være frisør og er snart færdig med grundforløbet på EUC.. vi har været ude med en masse ansøgninger, men kun 1 ud af 5 gider tage imod ansøgningen.. hold op det er svært.. det er synd at kun 10 ud af 150 elever på skolen er så heldige at få en læreplads.. nu starter endnu et hold af håbefulde elever op, til hvad ? nok ingenting desværre..

vi har kun hørt dårligt om den etårige udd. men jeg kan godt forstå hvis mange hopper ud i det, da det jo næsten er umuligt at få den læreplads

Sussie

Shampoo sælges til pelsdyr, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

sussie..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 17:25

... jeg håber din datter er glad for det, det er ern rigtig fed uddannelse...

hun måp ikke miste modet, jeg var ude med et sted mellem 100 og 150 ansøgnigner, inden jeg fik min lære plads, nogen gang handler det om at være det rigtige sted på det rette tidspunkt..

det skal nok lykkedes for hende, hun skal bare huske og tage ud og aflevere og ikke sende, (man aflevere aldrig fre lør)..

måske kan hun ringe til nogen af dem hun ahr aflevere for at følge op på ansøgningen!

0
0
Svar på denne tråd

meget..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 17:32
hun er meget glad for det, hun var været ude til hver salon med en ansøgning med deres navn på, så de har været meget personlige, og der er fulgt op på dem der gad modtage.. men vi må ud på endnu en tur, der er lidt langt imellem frisøerne lige her i området

Sussie

Shampoo sælges til pelsdyr, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 18:50
Kendte en, som tog den et-årige... Både min søn og jeg blev klippet af hende og undskyld jeg siger det... Hun kunne kun klippe én frisure og det var sgu lidt kikset!
Men men... Hun har nu sin egen salon (en virkelig DAMESALON i ordets betydning) med en deltidsansat. Jeg aner ikke, hvordan det går men den eksisterer da.
Men egentlig må det vel være sådan, at den et-årige er en discount udgave.
Maria

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 19:40

jeg har grundforløbet frtsør, men stoppede pga graviditet. jeg har snakket med temmelig mange frisøre om den 1-årige vej, og har kun fået dårlige svar. Der er ikke ret mange som ansætter de frisøre som har taget den 1årige vej... men ja, det er jo fristende...

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar alle sammen
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 20:41
jeg er nu stadig lidt i tvivl...jeg må prøve at køre der ned at sakke med dem på skolen osv...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider