Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Første dag som part!
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:37

I lørdags var jeg ude og prøve en hest som jeg muligvis skulle have part på (godt nok "kun" skovtur og hygge, men alligevel...).

Det gik meget godt den dag; ejeren red med på en anden hest og der var slet ingen problemer.

Det skal siges at jeg ikke har redet siden i sommer, og det var kun 1 times tid. Før det er det ca. 3 år siden jeg sidst sad på en hest; pga. en knæskade. Har selv haft egne heste før, så det var lidt mærkeligt at "melde sig" som part.

I dag skulle jeg så derud og ride alene første gang, og jeg synes selv det gik rigtig godt!

Vi kom da i hvert fald tilbage i "samlet flok" og jeg har ikke hørt at hesten har stillet skoene efter jeg forlod stalden.

Nå, jeg ville såmænd bare lige af med det; når man fortæller sin ikke-heste-interesserede kæreste om sin succes-oplevelse med noget man ikke har gjort længe, lyder det "nå jamen det var da meget godt", uden han ved hvad det drejer sig om, og fortsætter med at se Simpsons uden at spørge nærmere ind til det.

-Men det går nu nok også, når jeg kan lufte min nyfundne heste-glæde herinde.

Ha' en dejlig aften alle sammen.

/Hunni1.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:46

Først: Tillykke med "din" nye hest.

Det er altid dejligt når det går godt -specielt når det er første gang man er afsted på en ny hest.

Jeg kan godt forstå du er glad

Jeg håber I får mange gode ture sammen!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider