Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

juuuhu - jobsamtale
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 11:10

Jeg havde et ubesvaret opkald på min telefon i fredags. Jeg troede egentlig at det var det rengøringsfirma jeg arbejder for der havde ringet. Så det hastede ikke lige med at ringe tilbage, da jeg alligevel ikke kunne arbejde.

Igen i dag havde nummeret haft ringet, så jeg ringede naturligvis tilbage...

Det var en sparekasse, der ville se mig til jobsamtale. Jeg går pt. på finansøkonomuddannelsen, hvilket giver mig adgang til banker, realkredit, forsikringsselskab mv. Det er dog virkeli en hård uddannelse, da jeg ikke har været SU berettiget gr. for stor indtjening. Derfor har jeg klaret det første halve år uden SU, og har udsigter til endnu et halvt år uden SU før jeg i juli kan få dobbelt SU det sidste år af uddannelsen. Så det første halve år har jeg mange gange mødt kl. 2-3 stykker om natten på rengøringsjob, hvorefter jeg skulle i skole, og ofte møde igen kl. 18 om aftenen på tjenerjob + have tid til mine heste, kæreste, hus og lektier i nævnte rækkefølge.

Hold op hvor er jeg lykkelig. Det er ubeskrivelig. Jeg sendte ansøgningen for godt og vel 2 måneder siden, og fik efterfølgende et brev om, at jeg vil blive kontaktet ved ansøgningsfristens udløb hvis de ville se mig til samtale. Derfor blev jeg virkelig overrasket og glad, da han fortalte mig at de ønskede at se mig til jobsamtale torsdag kl. 15.15

Jeg har lige skruet op for fuld drøn af alt mit yndlingsmusik på anlægget.

Kryds lige fingre alle sammen. Det er virkelig drømmejobbet, jeg vil bare have det job. Basta!

0
0
Svar på denne tråd

ihh hvor heldig
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 11:24
håber også at blive kaldt til jobsamtale engang i denne uge... held og lykke på torsdag..

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 11:34

Havde kun sendt denne ene ansøgning i år, da jeg alligevel er kommet et godt stykke på finansøkonom uddannelsen, og derfor havde besluttet at blive færdig inden jeg søgte i banker. Jeg har ikke haft hjælp til at skrive ordentlige ansøgninger, og anbefalingerne var blevet væk, så der var ikke brugt mange ressourcer på det, og alligevel har det givet pote.

Det er min første rigtige jobsamtale. Har helt kriller i maven, og føler samtidig at jeg virkelig kan ALT lige nu.

Skal bare lige have renset mine "heste-negle" og have de blå mærker i ansigtet til at forsvinde.

Faldt desværre af hesten i onsdags og trykkede de øverste ribben og blev godt blå. Kæresten havde været ved at trække stød i vores nye fold. Desværre var kablet ikke isoleret nok, så da jeg red forbi i regnvejr fik hesten og jeg et ordentlig stød, og hesten der i forvejen har lidt gjordkramper strøg af sted for fulde drøn, og jeg blev smidt af som jeg aldrig har prøvet før.

Har lige strøget min yndlings habitjakke, så den er klar til torsdag.

0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 12:11

Held og lykke til samtalen - dejligt med sådan et held ;-)

Håber det går godt, ellers er det jo en god erfaring du får i jobsamtale-faget. Det er nemlig ikke altid så nemt endda!

Jeg X'er for dig (y)

MVH
Trine

Super dejlige 2 års hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam samt 3 års hoppeplag efter Aston sælges

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 13:33
hehe skal nok krydse fingre for dig til job samtalen og for at dine blå mærker forsvinder, så du ikke ligner en der er slået til lirekassemand

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke misse madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 20:37
Held og lykker på torsdag, jeg skal krydse hvad krydses kan, krydser du så ikke finger for mig tirsdag d. 23, der skal jeg nemlig til samtale:-)

Knus Lene

- Mor til Noah 170106

"Det er altid godt at vide hvor man har sin familie -

uanset om man behøver dem eller ej".

Peter Plys

0
0
Svar på denne tråd

lene...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:03

Ja, det skal jeg nok Jeg er dog kun til samtale vedr elevplads, men det gør det jo ikke mindre spændende. Jeg tror og håber ikke de har så mange ansøgninger. Det er en mindre sparekasse med kun 3 filialer.

Personalechefen lød positiv vedr mine kvalifikationer, så jeg håber virkelig inderligt at jeg får chancen som elev hos dem.

Hvad for slags job skal du til samtale vedr?

0
0
Svar på denne tråd

juhuuu
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 07:52

Jeg fik sku jobbet

Pr. 1. august er jeg ansat i en indre lokal Sparekasse. Total nice!

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 08:46

med jobbet og held og lykke.

Men husk nu, at du skal have tid til at tilride mit lille pus alligevel - jeg har nemlig besluttet, at det skal vente til efter sommerferien

Håber du bliver rigtig glad for jobbet.

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 13:35

Stort tillykke!! (y) Sådan skal det jo bare gøres ;-)

Held og lykke med jobbet...

MVH
Trine

Super dejlige 2 års hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam samt 3 års hoppeplag efter Aston sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider