Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor dum kan man være?
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:08

Hi hi...

Selv fik jeg virkeligt dummet mig forleden - havde godt nok hørt min nye bil sige meget underligt - men tænkte ikke videre over dette - og skruede bare RET højt op for musikken, når jeg kørte, så jeg ikke kunne høre den grimme lyd... :-X Folk stirrede - og egentligt tænkte jeg bare, at de kunne få en fuckfinger, og lade være at glo - he he. Men jeg store stud, var på en eller anden måde kommet til at fastlåse akslerne på hele 4-hjulstrækket - så den stakkels bil havde det største besvær med at vende og dreje - gisp! Men den overlever, og er nu i orden igen ;-) Argh - tænk sådan at leve mere end helt virkeligt op til alle fordomme om kvinder og biler :-) Hi hi :-)

Har I andre dummet Jer så grumt ?

Hilsen May-Britt.

Healing, pædagogik, heste, hunde, oa......

www.123hjemmeside.dk/M...ng/4872941

0
0
Svar på denne tråd

ikke lige jeg kan huske
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:11

Jeg kender nogen der kørte fra KBH til Odense med håndbremsen trukket halvt. Dvs. da de kom hjem var bilen VARM og glødende og den havde godt nok slugt noget gas

De var unge og havde begge lige fået kørekort - det var fyren der kørte svigerfars bil

M.V.H. Riderlykke :D

...Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden....

0
0
Svar på denne tråd

Havregryn
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:20

May-Britt - du har hermed vundet æren i første omgang.

Da jeg roligt kan påstå, at du i specifikt denne situation har været 3 grader dummere end en pakke havregryn, mangler jeg bare at finde ud af, hvordan præmien skal overrækkes.

Kommer du selv efter den - eller skal den leveres

For en god orden skyld, vil jeg lige gøre opmærksom på, at spørgsmål omkring mit lager af havregryns opståen, ikke besvares

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også prøvet
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:22

den der med at "låse hjulene fast"

Det er IKKE en fordel når man er ved at tromle marken

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Zanne (den gamle)...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:27

Hej Zanne... ;-)

Takker ydmygt OG afhenter ved nærmeste lejlighed - hvis ellers jeg kan håndtere dytten

Ja, man skulle virkeligt tro, det var løgn - overvejer selv at lade mig indlægge... Jeg MÅ have stress eller en akut hjerneting...

Jeg har ellers drillet min datter, for at have ødelagt håndbremsen i min gamle golf, ved at køre med den fuldt optrukken - lige efter at have smadret en anden af vores dengang nye biler, ved at køre MEGET tæt på en betonkumme og tilbage samme vej, så den blev repareret for 27.000 kr - men der havde hun altså lige fået køre kort...

Det her er jo PINLIGT...

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

Berit & Lukas ...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:29

Nemlig - hvilket også irriterede mig en hel del - når folk gloede...

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

prøv så at forestil
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:33

dig hvordan de glor , når man har 2" direkte gennemgang , normalt brøler den, men når den så lige får lidt ekstra i den tilstand så brøler den værere end en monster truck og så kunne jeg ikke overdøve med radioen

men Vi gør det nok ikke igen

0
0
Svar på denne tråd

Berit & Lukas ...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:35

Man skal aldrig sige aldrig...

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider