Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan lige det, SEAS?
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 12:23

Ak ja, som så mange andre her på Sydsjælland vågnede vi op uden strøm (ingen strøm er også lig med ingen varme og ingen "argh!" VAND + ingen fastnettelefon).

Der blev hurtigt tændt stearinlys, sat fut i brændeovnen og gravet en gammel transistorradio frem.

Stillet ind på P4reg for at høre lidt om trafikken, vejret m.m.

Her er så mit store spørgsmål kommer: Der blev nævnt at der var ca. 5.000 uden strøm, Øh, så langt så godt, men så fortsatte oplæseren med at sige at

"SEAS opfordrer folk til at gå ind på deres hjemmeside for at holde sig orienteret".

Ja, hvordan havde de tænkt sig det UDEN strøm???

Da jeg endelig fik strøm igen, tja, så havde jeg jo ikke brug for at se på deres hjemmeside for at vide hvornår strømmen konm igen!

En lille undren herfra, Mvh Pia*

0
0
Svar på denne tråd

strøm..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 12:27
ja det var også den meddelse vi fik, men sjovt nok virkelde min puter heller ikke lige der

Stutteri Mosegården

opdræt og salg af kvalitets fjordheste

bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser

www.mose-gaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kreativt...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 12:51

...det kunne jeg også godt tænke mig at høre om hvordan de forestiller sig at man skulel gøre. Hellere oprette en servicetelefon, hvor man kunne indtaste sit postnummer og få opdatering - så kan man da klare det pr. mobiltelefonen.

Jeg har ikke savnet strøm, selv om jeg ogs bor i området.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd

Har i aldrig hørt
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 12:53

om dynamoen Den skal bare kobles på pc'eren og så træder man godt til i pedalerne.

Ej det må være det man kalder en stor tanketorsk fra SEAS side, men tænk radioværten ikke engang har fanget den

Godt i har strøm igen.

Mvh

Charlotte, der skriver sin mening, men accepterer folk tager deres egen beslutning, så har jeg ikke trådt nogen over tæerne

vel?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider