efter to kopper stærk kaffe, et varmt bad og en panodil, ja så er jeg endnu bare så træt og føler mig som en hængt kat.
Troede at jeg var kureret for minderne efter stormen for et par år siden, men nææ nej, inat fik jeg slet ikke sovet merer end højst et par timer.
Hele huset knirkede og uden for lød det som om at stormen forsøgte at rive vores to gamle kastanjetræer midt over. Klokken er kun 1.04
Så ligger man der og vender og drejer sig. Står op og tager tøj på, går ud og tjekker om den sidste af staldens gamle mure, endnu står der, tjekker at hestene har det godt, alt imens jeg kan høre at stormen bytter rundt på alt uden for.
Nerverne sidder uden på tøjet, de gamle minder dukker hele tiden op og jeg frygter at nu vælter det hele igen.
Går dog igen i seng og forsøger de næste par timer at få lidt søvne. men nej, det er helt umuligt, vender og drejer mig i sengen og kan høre, at gemalen heller ikke sover.
Stormen tager til og jeg får øje på uret, 3.05 . suk, er det ikke snart ovre.
klokken nermer sig 4, da jeg igen står op og går en runde. Tjekker om alt er ok i stalden, den gamle mur holder endnu, fatter det ikke og lover samtidigt mig selv, at i år, skal det være dens tur til at blive udskiftet.
Men så er der heller ikke flere gamle endegavle, som i sådan en kedleig storm, kan vælte og ødelægge en hel masse i vores liv.
går i seng igen og forsøger at få lidt søvn, stormen er stilnet lidt af, så da vækkeuret ringer klokken 6. ja der har jeg endelig fådet et par timers søvn.
øv, hvor jeg dog hader disse storm nætter.
Godt det er lørdag i morgen, så kan jeg da sove lidt længe.
Godmorgen til enndu en blæsende og stormfuld dag.
gabbb!!!
hvor er jeg dog træt.