Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

d-stævner nordjylland feb/marts?
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 22:31

Er der nogle herinde som har kendskab til nogle d- stævner i distrikt 14 her indenfor den nærmeste fremtid.

Min hoppe skal på barsel engang i april og jeg ville gerne lige nå at starte hende en eller to gange før hun går af

Jeg har tjek på at Dronninglund rideklub holder stævne d. 27. januar og der kan jeg desværre ikke komme med - øvøv.

Camilla uden hestehunden

0
0
Svar på denne tråd

ikke specielt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 22:48

men har du set at vi skal ha en starts licens for at måtte starte til d stævnerne her i distrekt 14

0
0
Svar på denne tråd

Link til...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 08:36

.. distrikt 14's hjemmeside

Som Berit skriver, skal du løse D-stævne certifikat for at kunne starte. Du er med på, at hoppen ikke må starte de sidste 4-5 mdr. før forventet foling, ikke?

Du kan læse mere om D-certifikatet på SAO's hjemmeside, hvis du ikke allerede ER bekendt med det.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

stævnekalender
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 18:03
Stævnekalenderen er vist ikke fastlagt endnu. Den plejer blandt andet at komme ind på Dronninglund Rideklubs hjemmeside.

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

jo jo...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 20:18

Jeg har skam D- licens og det hele

- og jo jeg er skam også helt med på hvornår hoppen ikke må starte længere.

hvis distrikt 14 virker nu så er det sket idag for igår aftes duede den stadig ikke

Camilla uden hestehunden

0
0
Svar på denne tråd

stævner
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 20:46

der er D-stævne i FORK d. 10-11 feb. Prop. kan du finde på vores hjemmeside, hvis det er. Den findes her: www.hh-hestesportsklub.dk

Så er der i marts: HURK, ASRK, AAHR - kan ikke huske hvilke weekender, men alle er i marts.

MVH
Trine

Super dejlige 2 års hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam samt 3 års hoppeplag efter Aston sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:46
Mht D-licens er det også nødvendigt hvis man har det "rigtige" rytterlicens? jeg skal nemlig til at starte D-stævner igen i distrikt 14 her til sommer.
0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:49

Nej, hvis du har C-licens, så skal du ikke tage D-licens. D-licensen er tiltænkt de ryttere, der ikke er stævne-vante, således du kender lidt til regler og almindelig opførsel og etik på stævnepladserne.

MVH
Trine

Super dejlige 2 års hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam samt 3 års hoppeplag efter Aston sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:53
Godt. For jeg har C-licens. Og ja, jeg er stævne-vant, det er bare min nye hyp der ikke er. Og hun er rimelig nervøs overfor fremmede ting, så for at starte hende stille op, så starter jeg med et par D-stævner.
0
0
Svar på denne tråd

lyder som
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 00:07

en ganske fornuftig plan (y)

Held og lykke med det ;-)

MVH
Trine

0
0
Svar på denne tråd

trine takker
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 18:50

Hej Trine.

tak for hjælpen. Dog tror jeg det bliver lidt langt at køre med hypsen da jeg bor nord for fjorden.

Irriterende der er intet på de nævnte rideklubbers hjemmesider om stævne.

Camilla uden hestehunden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider