Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ærlige mennesker
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:23

For nogle dage siden tabte jeg mit hævekort. Jeg var helt sikker på, at det var helt væk, så jeg fik det spærret - just in case. Her i eftermiddg blev jeg så ringet op af en ung mand - han havde fundet mit kort og fundet mit nummer på de gule sider! Så kl 19 fik jeg mit hævekort igen. er virkelig glad for det og sagde også tak mange gange.

Synes det er skønt med et så ærligt menneske! Han kunne lige så godt bare have beholdt det eller smidt det ud.

Men nu fik jeg det altså igen

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

Hurra for
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:26

hans forældre når de har opdraget ham så godt :-)

Vil gerne i samme anledning have lov til at prale af min 17 årige søn, der fandt en pung med rigtig mange penge i. Han kom hjem med den og vi fik ringet til ejermanden som blev rigtig glad, for han havde været på vej ned for at købe julegaver, da han opdagede at pungen var væk.

Sønnen min fik også en rigtig fin findeløn af manden... :-)

Pernille

Rigtige kvinder rider ox araber.

0
0
Svar på denne tråd

min søn...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:42

på 8 år gik ned i brugsen for at købe mælk,frugt og noe slik.Han hadde 200 kroner med da jeg ikke hadde mindre.Få minutter efter kom han gråtende hjem for han hadde mistet pengene.

Jeg tok han i hånden så gik vi ned igen,det kunne jo være at han hadde mistet dem på veie.Da vi kom til butikken kom kassedamen og fortalte at en kunde hadde funnet pengene ved frugten og levert de.Hurra for de ærlige mennesker som findes!!!

Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd

Det er skønt
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:32

Ja det er nemlig rigtig skønt med ærlige mennesker - dem kune vi godt bruge mange flere af

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

tjaaa
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:38
jeg har engang fundet en pung med knap 10.000kr i de blev selvfølgelig afleveret og følte også at jeg var omringet af en kæmpe glorie. men lidt svært var det nu

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

ærlige
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:38

to gange har jeg glemt en louis vuitton taske,med penge,div kort og nøgler,på taget af vores bil...så er tasken strøget af taget i farten...ups

men første gang blev vi ringet op af en ældre mand der havde fundet den...han fik et par gode flasker vin da vi hentede tasken...der manglede i øvrigt ikke noget...

første gang havde jeg ikke set den var væk,men det ringede på døren,og der stod en suspekt type med min taske...i øvrigt en fyr der har sat inde for både tyveri,indbrud og vold...men ja han kom pænt med tasken...og jeg blev glad..

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Ja, der findes..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:50

heldigvis stadig ærlige mennesker

Var det ikke lige den anden dag der var en herinde der havde mistet en masse penge fra sit kort, fordi der var nogen der havde snuppet det

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

0
0
Svar på denne tråd

det er så dejligt
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 21:11

når man bliver bekraftiget i at der stadig findes sådanne mennesker.

jeg har en gang skulle væksle 6000 til 20ére lige 5 mi9n før lukke tid.

da jeg kommer ud til bilen opdagerjeg at jeg har fået 8000 og ikke 6000.

jeg gik tilbage til ba´nken som i mellem tiden havde lukket, men bankede på til en noget irreteret med arbejder kom ud og vrissede at de havde lukket.

jeg sagde pænt at de havde givet mig for mange penge, og så blev jeg lukket ind.

jeg afleverede de 2000 og sagde farvel og gik.

jeg havde den bedste fornemmelse nogen sinde da jeg gik fra banken.

en uge senere modtager jeg en kæmpe æske chokolade fra Nordea og et takke kort for min ærlighed.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Spring Undervisnig tilbydes i århus, og lejledhedsvis på Lolland/Falster.

Besøg gerne vores hjemmeside kaempe.webbyen.

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 21:31

Jo, det er der. Mig, nemlig. 3000 kr.

Men det var jo så ikke et tabt kort, men derimod et stjålet med afluret pinkode. Men et tabt kan man jo også gøre ret meget skade med -internethandel kræver jo intet andet end tal der rent faktisk står på kortet!

Og at hæve i bank er jo heller intet problem når der intet billede er på kortet, så kan hvem som helst jo komme og sige de hedder mit navn, der bliver ikke spurgt om ID med mindre der kommer en udenlandsk udseende og gebrokkent dansk talende ind og vil hæve...

Øv øv...

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider