Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er du A- eller B-menneske?
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:15

Jeg selv er B-menneske. Hader at stå op om morgenen.

Min mand derimod er A-menneske og det er ikke altid en lige god kombination.

Hvad er du?

Annette

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er vist
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:17
nede omkring P...

mvh PiaR
quantum in me fuit

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

stå op
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:19

jeg hader at stå ud af sengen,uanset tidspukt.

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

A-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:20

Jeg er A menneske. Det er dog ikke så ekstremt længere , som det været. Jo, om sommeren.

Min mand er B menneske

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

mennesker
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:20

Sjovt, jeg tænkte i går på at lave en lignende tråd.

Jeg var som barn og yngre A-menneske. Du kunne vække mig når som helst og jeg var lysvågen og klar.

Nu fungerer min krop og min selvdisciplin slet ikke før kl. 8. Det er da underligt? Jeg er total zombie, er nødt til at drikke kaffe (som jeg ikke er vild med) og man skal ikke larme eller tale til mig, så får man bidt hovedet af. Taber ting og klumrer rundt indtil jeg er helt vågen. Og jeg er klart mere aktiv om eftermiddagen og har gang i 1000 ting lige som manden har fri og vil bøvle med indkøb, madlavning og andre trælse ting.

Hvordan kan man ændre sig så fundamentalt? Jeg ville egentlig gerne have mig selv tilbage.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:21

Jeg er helt klart B - menneske (Å-menneske hvis jeg selv skulle bestemme )

Min kæreste er også A- menneske og jeg kan hurtigt tilslutte mig at det ikke altid er en god kombination...

Jeg synes faktisk at det er lidt sjovt og tankevækkende at jeg altid hører at det er A-menneskerne der klager over B-menneskerne og endnu mere tankevækkende når nu nyere forskning siger at B-mennesker er de "normale", og A-mennesker er dem med genfejlen der har stillet deres indre ur forkert

Mvh Kamilla

Se billeder af Maximillian på min præsentation.

Through your eyes the world was burning, please be gentle, i´m still learning.

0
0
Svar på denne tråd

Ingen tvivl..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:22

Absolut ingen tvivl. B-menneske..

Det ér bare ikke muligt at stå op før solen gør det!

MUH. Diana

- DiBaNi - Donse -

Glade mennesker har det bare sjovere!

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:24

Jeg er uden tvivl B-menneske, med meget store bokstaver

Med venlig hilsen

Anita Spangbo

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:26

Jeg er A menneske. Men synes det har svinget lidt i perioder. Da jeg var yngre var jeg klart A menneske, da jeg blev 12-15 år var jeg B og nu er jeg A igen - og det fortsætter forhåbenligt (er 16 år)

Nanna

De værste sår er dem som ikke bløder...

0
0
Svar på denne tråd

Ingen af delene...
Forfatter: 

Jeg er helt klart Å-menneske...!!!

Mvh

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Svært at sige
Forfatter: 

førhen var jeg A-menneske, men er efterhånden ved at udvikle mig til et gedigent B-menneske.

Jeg hørte i en tv-udsendelse om en anden definition på A- og B-mennesker. A mennesker var mennesker, der vågnede med det samme og var friske fra 1 . sekund, B-mennesker skulle bruge mere tid på at vågne. Jeg elsker at ligge og snue i sengen i ½ times tid før jeg står op, men er generelt frisk når jeg vågner. Forudsat jeg har sovet mine 8 timer...

Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne.
Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:27
Kæmpe A.. Jeg er fuldstændig klar når væggeuret ringer kl 5.15, og som regel også en halv time før. Jeg kan gøre rent og vaske tøj. Fodre, lukke heste ud, rense bokse og nå i bad, inden jeg skal møde 30 km fra hvor jeg bor kl 8. Desværre hævner det sig senere på dagen.. Kl 20.30 er jeg færdig..

"At fuldføre er at vinde"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker at sove
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:28

længe, men kan også godt stå tidligt op hvis jeg skal møde kl @!#$ om morgenen..

Men elelrs er jeg doven som bare fanden :D

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:31

Jeg er A-menneske i den forstand at kl. 6 om morgenen bestemt er det bedste tidspunkt af hele dagen, der er så dejlig fredfyldt, at det er pragtfuldt at stå op.

Men jeg bruger da gerne 10 min på lige at komme til mig selv inden jeg står op, når jeg har fået den søvn jeg har brug for. Jeg er nu god til at gå i seng på den rigtige side af kl 24 og også helst på den rigtige side af 23, men det kommer an på sidstilstanden.

Min søster er A-menneske uden tvivl.

Hun står op på 7.30 i weekenden, men sådan har det også været med mig selv førhen, så på det punkt minder vi meget om hinanden

Det væstenligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se.
- Den lille Prins -

Horsemanshipkursus i Østjylland søges, gerne ved Jasmin Scrase eller lign.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er helt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:32

klart A-menneske, mens resten af familien er helt nede i Å-rækkerne.

Jeg syntes det er pragtfuldt, at have det hele for sig selv om morgenen. selv hundene er ikke stået op. De får morgenmad og er ude og tisse, og så er det ellers bare i seng igen.

Problemet er bare, at jeg sjældent kommer tidligt i seng, så for mit vedkommede er 5-6 timers søvn meget almindeligt. Men sidst på ugen, kan jeg godt begynde, at mærke trætheden.

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Er total frisk
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:34

Når uret ringer, måske mest fordi det ikke ringer så tit.

Jeg vil helst stå op når det lysner, og det er lidt svært lige for tiden, da det jo er mørkt hele døgnet.

Så for ikke at sove til 8.30 ringer uret kl. 07.45 eller 8.00

Kl. 22.30 -23 der vil jeg gerne sove på et normalt døgn.

Mánden har det på samme måde.

De smukke ja dem skal man ikke ulejlige før 07.30 der ligger de begge og sover i vinter halvåret ;-)

Illum
So I yank your chain, imagine that…

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:34
Helt klart A menneske !!

Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud

Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.

0
0
Svar på denne tråd

Efter behov
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:43

Normalt er jeg B-menneske MEN der kan være andre ting , der gør at jeg er A-menneske.Og det er : Mødetid på arbejde,hvad tid jeg går i seng,hvor mange timer jeg sover og hvad der ellers er at lave !

Min natur er nok at jeg er natmenneske,men kan nu godt lide at stå tidligt op,bare jeg får sovet nok.Så heller en lur om eftermiddagen.

Så jeg ved ikke helt, hvad min dags/soverytme kan kaldes for ???

Mvh Graven

Søde stabile hestepassere søges til flotte store ponyer !

Savner du omgang med heste/ponyer ? Så kontakt mig over HN.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:46

A-menneske

Det er manden også

Pigerne er B-mennesker, gad vide hvordan det kan gå til

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:51

Jeg går sent i seng, og står tidligt op...

Jeg kan godt lide at gå i seng ved midnatstid - går jeg før i seng, kan jeg alligevel ikke falde i søvn. Desværre skal jeg på de fleste hverdage op lidt over 6 - så jeg er også lidt træt i slutningen af ugen.

Elsker at sove til kl. 8 de få dage det kan lade sig gøre :-)

Hilsen May-Britt.

Healing, pædagogik, heste, hunde, oa......

www.123hjemmeside.dk/M...ng/4872941

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:54

Jeg duer ikke ret godt til at stå tidligt op ... Men jeg elsker det når jeg vågner når det sker at jeg vågner når uret ringer og er FRISK! Det er altså dejligt - det sker bare ikke tit nok ...

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

mig ???
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:09
jeg er A menneske, begge mine børn er helt nede omkring å, de skal slæbes ud og pakkes ud af dynen. ofte kommer vi forsent fordi de endnu ikk har tøj på når vi skal køre, og de vil alligevel ikke afsted i nattøj.

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:10

Helt klart...

Desværre bor jeg sammen med en flok A-mennesker (måske kan lille Lucas stadig nå at udvikle sig til B-menneske... Han har i hvert fald større anlæg for det, end nogen af de andre)

Jeg skal tidligt i seng, for at komme tidligt op om morgenen... Og har jeg fri, går der ikke to dage, før jeg har fået omvendt det hele igen... I seng ved 00-01 tiden og helst op ved 09-tiden...

Samtidig er det tydeligt, at jeg er mere vågen om aftenen... Det er lige som om jeg vågner rigtigt efter kl. 20...

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever

Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper.....

Til SU-venlig pris.

0
0
Svar på denne tråd

B- menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:19

Jeg er for det meste et B- menneske der gerne sover til kl 9 og så ligger i sengen ca 30 min, og som også gerne går i seng ved 21-22 tiden...

Dog undtaget hvis jeg skal tidligt op til noget med hestene (stævner eller lign) så er jeg pling vågen med det samme uret ringer og nogle gange før :-)

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

A mennekse
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:20

Jeg tror det er umuligt for mig at sove længe selv om jeg går i seng kl 3 om natten og slukker mit vækkeur, ja så vågner ejg senest halv 8, normalt vågner jeg omkring 6 halv 7, sjælden jeg kan sove længere end det.

Tro samtidig det bare er blevet en vane, sover jeg mere end 5-6 timer så er min dag bare ødelagt.. Mindre timer og jeg er frisk som en havørn

Min kæreste er virkelig B menneske... Han kan god sove til kl. 12 og stadig være træs...

Rasull, min dejlige fjollerhest...

0
0
Svar på denne tråd

En blanding
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:27

jeg kan sagtens sove længe og nyder at kunne blive længe under dynerne, men jeg har samtidigt ikke noget problem de morgener, hvor dagen starter kl 5, og der skal fodres og lukkes heste ud inden dagens videre program.

Gemalen er tilgengæld Å menneske og ville allerhelst indrette døgnet, så han kunne gå i seng mellem 2 og 3 om natten og stå op ved en 12 tiden. Behøver jeg nævne, at han ikke er meget værd kl 7 om morgenen...

Louise

- med George Kanin og Lukas Hest

0
0
Svar på denne tråd

b men vil være a, nogen råd ?
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:31

Jeg har altid været b-menneske. Synes det er decideret stygt at stå tidligt op. Jeg kan ærge mig over det allerede om aftenen når jeg går i seng. Elsker at nusse rundt til langt ud på natten. Har haft jobs hvor jeg skulle møde kl. 06 og står man jo op. Jeg hader folk taler til mig om morgenen, er gnaven som bare pokker og i det hele taget en langsom starter. Efter en 1 time ude af lagnerne er alt ok.

Det er værst om vinteren, mit indre ur vil helst følge solen og jeg får skisme nærmest jetlag af det der med at skifte fra sommer til vintertid.

Men men, nu er verden sådan indrettet at man skal stå tidligt op for at være med, så er der nogen kommer kender en metode til at gøre det til en fornøjelse ?

Jeg har sågår overvejet at finde en hypnoseteraupeut, tænkte at man jo kan hvad man vil, så hvis man virkelig bare vil flyve frisk ud af sengen kl. 05, så kan det vel ikke være så svært?

Er der håb forude ?? Hvordan ?

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

C menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:38

Jeg er ... C...

Uanset hvornår jeg går iseng og står op, så er jeg ikke mentalt vågen før over middag - det kan udmærket være jeg går rundt og ser vågen ud, men jeg er det ikke.

Jeg hader også at gå tidligt iseng, føler virkelig jeg kvæler døgnets bedste timer og udskifter dem med nogen dårlige.

Jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det, desværre får B-mennesker ofte at vide at de er dovne fordi de sover så længe, A-menneskerne ser jo ikke at de er vågne og aktive om aftenen mens de selv sover.

Jeg gjorde i et års tid rent hver morgen og stod op kl 5.

Jeg fik at vide alle steder fra at "man vænner sig til det", det håbede jeg så på, og gik også urimeligt tidligt iseng (afskåret fra stortset al social aktivitet), men jeg vænnede mig desværre overhovedet ikke til det, jeg blev mere og mere og mere træt som månederne gik, fik dårlige nerver og var aldrig glad, det tog mig lang tid bagefter at blive mig selv igen, så nej, jeg tror ikke "man vænner sig til det", man kan højst vænne sig til at have det dårligt.

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:46

Jeg elsker min seng.. jeg er sikker på min seng savner mig KRAFTIGT, når jeg ikke ligger i den.

Men jeg bliver altså frisk som en havørn, når jeg kommer ud i stalden og hestene står og brummer godmorgen... går rimelig kold over middagen, og så bliver jeg frisk igen efter klokken 18.. sådan ca.

Sommeren er det absolut fedeste tidspunkt, da kan jeg sove som det passer mig og nusse med hestene til klokken rigtig sent.

Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 17:00

Jeg må nok være et A menneske... Kan godt lide at komme tidligt op, og faktisk også gå tidligt i seng.

Når det går allermest vildt for sig herhjemme hos mig, så sover jeg til kl. 9.30

Lisbeth

Cocker spaniel tævehvalp købes

April 2007

Helfarvet med hvide aftegn

0
0
Svar på denne tråd

jeg er ...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 17:52

A menneske. Går i seng ved 22-23 tiden og op mellem 6-7.

Når jeg sover længe er det til kl.8

Annette

KINGSTON springsadel,17 tommer,bred bom, sælges-billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 17:57
Jeg sover dårligt og har svært ved at falde i søvn, og kan flytte rundt på rytmen, som det nu passer bedst, uden at være påvirket af det, så jeg er vel ingenting?

>Rikke/MissFejrskov

Engang DV, altid DV!

Hingstekåring i Herning, marts '07- ses vi?

0
0
Svar på denne tråd

hmm, ved ikke
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 19:32

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg er - vist mest en blanding.

Jeg har ikke noget problem med at stå tidligt op - de dage jeg skal være på studiet kl. 8 er det ud af sengen halv seks. Kan godt være svært at komme op, men når jeg først dynen har sluppet sit tag i mig, så er jeg frisk og frejdig.

Dog kan jeg også sove længe - det sker dog kun sjældent, da jeg føler at det er spild af tid at sove...

Det gør så også at jeg for det meste også går halvsent i seng - for det meste hen ad 00-00.30 - dog en smule tidligere hvis jeg skal op halv seks. Så omkring 6 timers søvn er ret normalt for mig - og jeg fungerer fint alligevel.

Faktisk har jeg fundet ud af, at jeg hverken er mere eller mindre træt, selv om jeg sover flere timer end 6. Lige meget hvad jeg gør, så har jeg en lidt død periode ved tre-fem tiden om eftermiddagen, men når det bliver aften, så er jeg helt vildt frisk igen, og kan fortsætte hele natten hvis det skulle være Så jeg har vist taget lidt fra både A og B...

Wildly
~
Fighting for peace is like fucking for virginity

~
Besøg min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 19:35
Jeg lever, som A-menneske for står op kl.05.50 hver dag, men er B-menneske for elsker at sove længe, og ville også gøre det, hvis jeg ikke skulle op og i skole og nå en bus hver dag. men elsker at sove, især når det er weekend.

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 19:45
Nu rokere jeg tit om på dag og nat pga. mit arbejde.

Så hvis jeg har alm. mødetid dvs. 10-16 kan jeg godt tillade mig at sove til klokken 7.45, men så skal jeg os op.

Arbejder jeg fra mellem 16 og 23.30 sover jeg senest til klokken otte

Arbejder jeg 06.30 - 12.00 er jeg oppe klokken 5.30

Arbejder jeg 23.30 - 07.00 vågner jeg senest klokken 13.00

og vågner tit om natten fordi jeg tror klokken er mere end den er

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 19:51
A½ :P

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

lidt af begge
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 19:54

er lidt af begge dele...

til hverdag er jeg A-menneske, hvilket er meget godt, da mine dage starter tidligt og ja ofte slutter de også tidligt (har ofte sovet mellem 21-22 )

men i weekenderne er jeg mere ovre i B-mennesket... kan godt lide at sove længe og komme sent i seng... "party" all night

så er bestemt en blanding

mvh

mie

nu med Fadligt ox og Rixion kwpn!!!

jeg har mine holdninger og er ikke bange for at sige dem højt, men forsøger at undgå at støde folk!

0
0
Svar på denne tråd

Z- absolut z
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:01

Sådan er det.

Sover og er aktive klokken @!#$ om natten.

Mvh xtiny
---

Professionelt tryk tilbydes,Postscript. Flyers, visitkort og pjecer mm. Print på professionel farveprinter (Kyocera Mite). Op til A3 format. Karton, kuverter,kulørt papir- du vælger.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:10

Jeg tror ikke bare jeg er A menneske men Å menneske

Jeg elsker at stå tidlig op. Hver anden dag står jeg (alene) nede i motionscenteret kl 5 om morgenen.

Men til gengæld kan jeg ikke holde mig vågen om aften. Lige nu sidder jeg og har aller mest lyst til at gå i seng. Men ved at jeg vågner pling lys vågen efter 7 timer

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:14

Jeg er helt klart B-menneske. Elsker at sove længe - det er dog slut nu, for Freja gider ikke sove længe

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

C-menneske
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 21:30

Jeg må vist betegnes som et udpræget C-menneske...

Cirka deromkring går jeg i seng

og

Cirka deromkring står jeg op

Er en klovn til at gå i seng; elsker at nusse rundt, når familien (udprægede A-mennsker) er gået til ro.

Hader at stå tidligt op - uanset, hvad dagen byder på.

Jeg er ikke morgensur - jeg er morgenstille; tal ikke til mig - kom ikke i nærheden af mig.

Mit vækkeur sørger for at "husbukken" og datteren bliver vækket - jeg derimod hører absolut intet, til trods for at vækkeuret står lige ved siden af mig.

Tror, jeg har det som hunden - selektiv hørelse.

Til gengæld kan jeg vågne ved at hunden trækker vejret en gang for meget eller én af staldens dyr tramper én gang for meget rundt i boxen...

Så yes, jeg er et C-menneske :-)

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 22:31

... B-menneske og allerede gnaven over at vide, at jeg skal op klokken 0700 i morgen.

Jeg har tendens til a være morgensur, men mest hvis min rutine bliver forstyrret - for eksempel ved at kæresten står op på samme tidspunkt. Det gør han nemlig normalt ikke.

Jeg fungerer først effektivt efter klokken 10.00, men det skyldes nok mest overspringshandlinger.

Da jeg var lille var jeg A-menneske, men det gik over, da jeg nåede skolealderen.

Egentlig kunne man godt være lidt bekymret for trafiksikkerheden med alle de Å-mennesker i morgentrafikken

0
0
Svar på denne tråd

Årstidsafhængig
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 23:26
Jeg er udpræget B-C-D eller mere -menneske om vinteren. Står helst ikke op før jeg er sikker på at det er HELT lyst uden for, og fungerer under ingen omstændigheder før kl. 9!
Om sommeren derimod gider jeg tilgengæld ikke sove mit liv væk og er meget gerne oppe allerede ved 8-tiden (nogen vil påstå at det ikke ligefrem er A-menneske, men altså...)

Jeg duer bare ikke til dobbelt op på regn, mørke og modvind! Må vi bede om noget forår nu vinteren alligevel ser ud til at være sprunget over?

Mvh Mette
Defineret ponyrytter
· Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er begge
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 23:28

dele B- menneske om morgenen, hader at stå op, og A- menneske om aftenen, er ikke til at drive i seng. Men så skal jeg også ha min obligatoriske lur på sofaen ellers er jeg helt færdig inden kl 20.00.

Min mand der imod er A - menneske, det kan man godt få noget positivt ud af. Han står gladeligt op og laver morgen mad så jeg - prinsessen - kan stå op, ordne toilet besøg og sætte mig direkte til et veldækket morgen bord, med lune rundstykker.

Men nu har vi jo så også kun været gift i 4 mdr, så må vi se hvor lang tid det med morgenservice det holder.

Hvis vi så er heldige at han skal møde næsten samme tid som mig ja så kan vi køre sammen, så kan jeg jo lige nå at sove 35 min i bilen, så det er luksus.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

0
0
Svar på denne tråd

Udpræget B..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 01:14

Jeg kan aldrig tage mig sammen til at gå i seng, i ordenlig

tid, klokken ender som regel med at blive 03- 04.

Stiller vækkeuret til 6 timer efter jeg er gået i seng.

Jeg springer nærmest ud af sengen når uret ringer, det er ikke fordi jeg er A menneske, men uha hvor skal jeg altså tisse og

det kan kun gå for langsomt.

Jeg er ikke morgensur og munden går uafbrudt. Min mand er

en frygtelig gnavpot om morgnen og det irretere ham at jeg bruger

sådan en kaje fra første sekund.

Manden og ungerne er vældig enige om at der kun er ro på mig

6 timer i døgnet, de resterende 18 er de aldrig i tvivl om hvis jeg er til stede, for jeg kan høres.

Har prøvet at øve mig på at holde mund, men det går altså

bare ikke ret længe af gangen.

Hilsen Helen.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Å...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 04:04

B er ikke nok...

Se bare tidspunktet for dette indlæg.

Heldigvis bor jeg alene. (Vovsen er ligeglad, bare den kan få sengen for sig selv, er det fint.)

Og jeg arbejder 15-23

TJEK MINE ANNONCER.

RIDEUDSTYR SÆLGES, BLA ESKADRON GAMACHER; UNDERLAG MM, MASSAGESTOL OG MASSAGELAGEN SÆLGES OGSÅ.

Lou Lou købes, også sjatter.

0
0
Svar på denne tråd

A...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 04:16

Jeg er A menneske med stort A.

Jeg står helst op halv seks, elsker de rolige timer om morgenen, og det er faktisk også på denne tid af dagen jeg er mest klar til at lave noget :-)

Nu i aftes gik jeg iseng kl 21.30. og er totalt udsovet nu hvor klokken er 04, jeg skal ikke engang noget, jeg kan bare ikke sove længere.

Jeg vågner altid tidligt. Har vi været til fest og er kommet hjem i seng kl 3-4-5 ja så står jeg op igen aller aller senest kl 7. Jeg kan simpelt hen ikke sove længere.

Klokken er sjældent mere end 22 når jeg går i seng, så er min dag ligesom bare slut.

Resten af familien er B mennesker, hvilket ind imellem giver mange konflikter, fordi de gerne vil sidde oppe hele natten og sove hele dagen

0
0
Svar på denne tråd

Udpræget B
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 08:48

B mennesker døgnrytme er længere end A mennesker.

Der er derfor B mennesker gerne vil sent i seng. B mennesker har mellem 2 og 6 timer mere i døgnrytmen en A mennsker.

Det passer mig utrolig fint hvis vi kunne få døgnet op på 28 timer, så kunne jeg være vågen de 20-22 timer jeg gerne vil, før jeg er træt og stadig få sovet 6 timer. i stedet for de knap 4 timer jeg tit kun får sovet,

Men sådan er det desværre ikke, derfor er jeg altid smadret om morgenen og gider ikke op.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 08:51
Helt klart A-menneske!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:42
B-menneske uden tvivl!!

Idapiien og Casablanca

Kender du Hektor? --> www.heste-nettet.dk/fo...503/98503/ <--

~ Bang dressage ~

www.bangdressage.dk
<3
0
0
Svar på denne tråd

fgndskgn
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:51

Hep, B-menneske her!

Selv om jeg faktisk også kan lægge mig til at sove kl. 21.30, og alligevel først vågne kl. 10.30 næste morgen. Det sker, at jeg kan mærke det ikke er sundt i kroppen at sove så meget. Men hvor tit har man også tid til at snorke næsten et halvt døgn væk.. ;)

Min kæreste er for det meste A-menneske. Men det er også fordi han møder sååå tidligt på arbejde, hvor mit studie meget tit først starter henad middag. Det er irriterende i weekenden, hvor jeg har mest lyst til at hyggeputte det meste af formiddagen, men han desværre får fnidder af at ligge så længe..

Det er 2 timer siden han gik i seng nu...

Måske man skulle overveje at gå ind til ham...

/Klapperlappen

0
0
Svar på denne tråd

B-menneske..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 23:57

Hej!

Uden tvivl B-menneske!

Gaber bare ved tanken om, at skulle op før kl. 11..

Mvh. Tine!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeee...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 10:24

Jeg har altid været a-menneske. Lysvågen fra det sekund jeg åbnede øjnene og frisk med det samme. Kunne da godt ligge og gasse mig et kvarters tid, men ikke falde i søvn igen.

Nu er det helt anderledes. Jeg kan sagtens ligge en hel dag i min seng og ikke lave noget. Gider ikke at stå op om morgenen og går helst ikke i seng før kl 2. Tror det har noget at gøre med at jeg har været lidt nedtrykt og presset det sidste års tid. Har jeg noget vigtigt at stå op til -læsning med læsemakkeren fx- står jeg op kl 7.45 og går i seng kl 23, det er vores faste rutine. Så jeg KAN sagtens være a-menneske, men jeg skal have en motivation for at blive det igen...

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

udpræget B-menneske
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:48

Er aldrig helt frisk før efter 9-10 stykker.

Morgener er til kaffe, kaffe, kaffe og smøger. Morgenmad er ikke og har aldrig været nemt for mig. Er ikke sulten før jeg rigtig vågner - som er ved 9-10 tiden. Har aldrig fattet nogle mennesker enorme appetit om morgenen...

Til gengæld har jeg oplevet flere gange at jeg er blevet kreativ eller ligefrem energisk efter kl 24 om natten og begyndt at rydde op i skuffer og skabe. Det vil ALDRIG ske om morgenen.

Efter jeg ha fået heste hjem, er jeg blevet mere A-menneske, og har respekt for at de er sultne langt før 9-10 om morgenen.

Nå ja, og samfundet har jo ikke respekt for at jeg sover bedst om morgenen, så jeg må jo op kl. virkelig bæ for at passe arbejde.

Men i perioder hører jeg ikke vækkeuret og har derfor op til 3 vækkere af forskellig slags, for at være sikker på at vågne.

Det oplever jeg i øvrigt heller ikke nogen respekt for.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er..
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 11:51
B menneske, med STORT B!

Til salg - Lori: kåret DV hoppe til avl / 12.000 kr. Evt. Bytte!
<<Mere info på præs.>>

0
0
Svar på denne tråd

I hverdagen
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 14:48

er jeg et kæmpe A-mennske, står op kl 03.00 om morgenen, møder kl 04.00.

I weekenderne vil jeg bare have lov og sove, til jeg selv synes jeg er færdig. Kl kan sagten blive 10-11 stykker, så klart B-menneske i weekenden.

Tine

En rigtig hest er en oldenborg.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 15:17
A menneske.

- Line.
med Queen, Darling og Capzeda
KAT I pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 17:08

A ;-)

Men jeg er også god til at sove ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 18:13
B-menneske!!

Jeg søger arbejde på vestsjælland, helst i Tølløse eller deromkring. (Jeg er 15 og går i 9.klasse)

0
0
Svar på denne tråd

!!!1
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 18:40
Klart a menneske.. står op kl. 08.00 for at ride min pony.. ellers har jeg det ikke godt.. Og ja kan heller ikke sove længere.. så bare op, og få noget ud af dagen. hehe

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

om jeg må
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 18:54

B ;-)

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 22:45

A-menneske om sommeren (Det meste af sommerferien stod jeg op mellem klokken 05.00 og 06.00)

Efterår og vinter er jeg B-menneske ;D

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

tja d:
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 22:48
Jeg må nok sige jeg er rigtigt meget B mennesker :D

Jeg elsker GIPSY :D Hun er den aller bedste :D <3
yes Kvadrille efter nytår :D Glæder mig <3
0
0
Svar på denne tråd

Miiig...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 22:51

Heej.

Jeg er nok lidt en blanding?

Går gerne i seng omkring kl. 23-24 om aftenen, og står op kl. 6 om morgenen uden problemer.

Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd

A-menneske
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 23:03

Jeg er udpræget A-menneske. Min mand er B-menneske og "brokker sig" tit over, at jeg går tidligt i seng. Hi hi. Men det går vel lige op i sidste ende, da han jo bare sover længe om morgenen. Så...han skal ikke sige for meget!!!

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider