Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

avlerkursus region 1.. andre ??
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 10:50
er der andre herinde fra der skal med til region 1, avlerkursus i februar og marts ??

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

jepper
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 11:06

Min veninde og jeg har også meldt os til - vi er tyvstartet lidt ligesom dig, og venter føl til juni :)

Hilsen,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 11:17
jeg har også meldt mig til i dag venter også føl til april men har en lånehoppe som skal ifoles til juni så håber at få lidt gode råd om hende inden herning - men så ses vi jo

Venlig Hilsen

Tine

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 11:28

...ja - vi glæder os ihvertfald til lidt fælles nørdning :)

Hilsen,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

En ide...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 12:19

Nu er vi jo fra region 2, og vi var på avlerkurser for et par år siden. Først Avl 1 og siden Avl 2. Avl 1 blev afholdt to gange, da der var mange tilmeldte, og begge gange kom der en opfordring til at lave en ERFA-gruppe.

Det er en genial ide, så man stadig har andre at dyrke sine interesser med. Vi har fx. snakket om at tage til Hingstekåring i Oldenburg i år.

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 12:43

det lyder da spændende Charlotte det lyder til at i "laver" lidt mere i reg. 2 end reg. 1.

det kunne være det var noget der skulle prøve at blive taget op i reg. 1

jeg er jo ret ny i DV - men har hørt fra en del at de er lidt "kedelige" i reg 1 men det må jeg jo ud og opleve selv !!

lige et tillægsspørgsmål Charlotte ? når man tilhører en region 1 må man så ikke deltage i feks. region 2´s udflugter ??

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Tilladt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 12:48

Jo, det er tilladt at deltage i region 2's arrangementer, vi har da selv fået sneget os ind en gang imellem, når region 1 afholder noget spændende.

Mht. ERFA.gruppe, så er vi idag 7 (par), der mødes 4-6 gange om året for at snakke. Fx. har vi en aftale lige efter Herning, hvor der skal snakkes HINGSTE. Så skal vi vist have Jens Trabjerg ud og snakke om springheste snere på foråret.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 12:51

nej det lyder da rigtig spændende - så må jeg lige holde øje med jeres regionsside

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål.
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 12:57

Skal man være medlem for at deltage?

Mvh. Lene

Silas født d. 24/9-06 3740g og 53cm.

Status 2½mdr. 6000g og 61,5cm. lang.

Alexander født 11-01-2003

Venter føl efter Idon Busklund.

Min nye hjemmeside: www.hundeogkattesitter.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 13:29
hmm det ved jeg faktisk ikke ? prøv at ring til iben (nr står på siden) og hør ad ??

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 13:34

Hvis der er plads på kurset kan man godt deltage selvom man ikke er medlem af DV.

:) Lene

0
0
Svar på denne tråd

Avlerkursus
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:47

Åh, ville så gerne deltage -har faktisk overvejet det, men har lagt det bag mig igen med dårlige undskyldninger om, at der er for langt, det er en dårlig dag ift. mit andet arbejde osv... bla..bla...bla.

Giv mig lige et spark i r... og fortæl mig hvorfor jeg selvfølgelig skal deltage!

Kan man som medlem tage et ikke-medlem med? Nej, vel??

Mange hilsner fra

Gry

Part søges til 3'er pony ved Kongelunden på Amager.

Se min annonce på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd

Tidspunkt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 16:50

Hvad tid er det egentlig om torsdagen??

Mange hilsner fra

Gry

Part søges til 3'er pony ved Kongelunden på Amager.

Se min annonce på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 18:15

...skal du melde dig til hvis du har lyst! Det er kun 4 torsdage - ikke en hel FOF sæson, så det må kunne overskues :)

Jeg har spurgt om de samme ting, og svarene var, at det nok slutter omkring 22-22.30 tiden (ved ikke med starttidspunkt).

Hvis der er plads kan du godt tage et ikke medlem med.

Hop hop!

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Avlerkursus
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 22:28

Jeg vil rigtigt gerne med.

Men da jeg begynder på træning fra d.12 februar, er det ikke sikkert at det kan lade sig gøre. Jeg ved nemlig endnu ikke om jeg skal på aften- eller dagskole.

- Yuki

Med salathesten - nu i galop

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider