Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

uddannelse ? hjælp :o
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:45

ja jeg skal jo finde ud af hvilken uddannelse jeg skal ind på.

og jeg har tænkt p den 2årige HG og så inden for finansområdet. men er der nogen der ved om det er til at få praktikplads/elevplads når man kun har HG eller vil de have HHX'er ?

for jeg vil rigtig gerne ind på HG fordi jeg tror ikke jeg kan holde til så mange års skole (er lidt skoletræt)

og der er jo ingen grund til at tage HG hvis jeg ikke kan komme ind for finansområdet når det er det jeg gerne vil. vil gerne læse til finansøkonom, og skal have været inde og være elev før jeg kan det.

håber i kunne finde hoved og hale i mit indlæg :)

knus tazzi

0
0
Svar på denne tråd

du har bedre muligheder
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:54

du har de bedste muligheder med en hhx hvis du vil arbejde indenfor finans/kontor... HG kommer man ikke så langt med inden for den branche... hhx er et noget højere niveau og tager 3 år men det er dét værd..

jeg har både en matematisk studentereksamen og en hhx...

- vidste ikke rigtig hvad jeg ville så jeg spillede på 2 heste og tog begge uddannelser...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:57
ja men jeg er ikke helt sikker på at kunne komme på hhx, for jeg har ikke eksamen i tysk og fysik. og ved ikke om det bliver for meget med 3 år på skolebænken

Life sucks, and then you die
0
0
Svar på denne tråd

tysk og fysik
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 19:01

ved ikke så meget om optagelseskrav...

og hvad angår det med mange år på skolebænken så er jeg nok ikke den rette at spørge... har gået i skole siden jeg var 6 år uden stop! og jeg kan sgu' li' det... er dog ved at søge ud på jobmarket nu... men så har jeg også en masse fine eksamensbeviser i baglommen...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider