Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

marsvin unger?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 13:41

Jeg står med et efterhånden stort pladsproblem... mine mutteunger er ved at være for store til at gå sammen med sin mor... de har nået den alder hvor de bare ikke er søde ved hende længere... de bliver sat i bur alene her til aften men synes ikke jeg i længden har plads til så mange marsvin... har haft lavet en annonce på at de gives bort, men dog uden held...

nu spørger jeg så jer om man kan give dem til en dyrehandel??? og om der evt. er nogen herinde fra der har erfarringer med det?? synes det på en måde virker koldt men hvad mener i??

nogen der kender til nogen steder i københavn???

kom gerne både med ris og ros omkring "handel med dyr"...

havde forestillet mig at jeg ville tage ned til det evt. sted hvor de ville have dem og se om det var ordenlige forhold inden de blev afleveret...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

dyrehandel
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 14:03

Da jeg boede hjemme ved mine forældre på sjælland havde vi også marsvin og det var da sååå sødt at have unger en gang imellem men de bliver jo desværre store sådan nogle.

Vi kørte dem til dyrehandlen og nogle gange fik vi en pose foder for dem andre gange ingen ting.

Men tror da alle dyrehandlere vil være interesseret i få marsvine unger foræret hvis de bare ikke er for store. Tænk på at vis de får dem gratis den ene dag også kan sælge det den næste så er det næste 100 % fortjeneste det eneste er lidt mad til dyret.

Så jeg syntes du skal finde en dyrehandel hvor det ser ud til at dyrene har gode forhold også spørge dem om de ikke kan bruge et par marsvin eller 3

Knus

Line

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 14:09

Hej Line...

ja du siger noget... de kan jo tjene gode penge på dem... de er først lige blevet klar her i weekenden til at flytte hjemmefra så de har den helt rigtige størrelse at aflevere... imorgen tager jeg en runde og ser om der er et sted som ser fint ud...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

marsvin
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 16:45

Bare sørg for at det er en ordentlig dyrehandel hvor hanner og hunner går hver for sig.

Og husk de skal veje 300 g. inden du tager dem fra moren, og de bliver kønsmodne ved 300 g., så de er vigtigt hanner og hunner er adskilt når de vejer derover..

-Sara

0
0
Svar på denne tråd

hej fra mig
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 18:06

Sara7 det er sødt med de gode råd...men ved tilfældigvis at jeanette har prøvet at have babyer utalige af gange før, da jeg har kendt hende siden jeg var 10.

men prøv dyrhandlen i glostrup centeret (en bonnie) der er pænt og der er bla en fra teestrup 4h der arb der (fra vores tid) men man skal ringe før man kommer med dem.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 17:31

Hejsa... tak for alle svarene... som madsen. skriver har jeg altså haft unger før og ved godt alt omkring 300 g... derfor skrev jeg også længere oppe at de først var blevet klar til at flytte hjemmefra her i weekenden... de går også adskidt køn efter de blev taget fra... eller det vil sige den lille hun går stadig sammen med sin mor hun mnagler et par få gram... men vil ringe til glostrup imorgen... tak for tippet... :-)

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider