|
|
| "Forslag til HesteNettet".. det forum |
|
|
har ikke være skrevet i siden 2/7 - så mon ikke det er på tide at ansætte en til at besvare det eller nedlægge det? Der er ikke noget i det forum der egentlig ikke hører til på "Hyggesnak" eller hvad synes du???
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Bedækning tilbydes af broget hingst på 160stg. meget ridelig, god gang, fantastisk temperament. Gerne inkl. sommergræsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| siden 2/1 selvfølgelig |
|
|
altså :-/
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Bedækning tilbydes af broget hingst på 160stg. meget ridelig, god gang, fantastisk temperament. Gerne inkl. sommergræsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forslag |
|
|
Jeg er helt enig. Jeg har får haft lavet en tråd her på hyggen om der egentlig blev lavet nogle af de ting folk foreslog. Det viste sig at det gjorde der...
M.V.H. Riderlykke 
...Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Utroligt så meget energi |
|
|
Ja, jeg undres at nogen gider bruge så meget krudt på evig og altid at kommentere det samme igen, igen og atter igen igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke-Isabella (MPL Moderator) |
| Forfatter:  |
ElseG |
| Dato:  |
07-01-2007 23:47 |
|
Det var da en sjov, lidt ubehøvlet, måde at svare på, når det eggenetligt er et spørgsmål direkte til HN... Dog ikke den rigtige vej, men dog til HN... ???
Mkh. Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem har tisset på rikkes sukkermad |
Windstrup |
07-01-2007 23:53 |
|
ElseG du tager ordene ud af min mund, tsk tsk ikke fin opførsel af en moderator 
Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK
Mvh "Dolly" som nu arbejder i et Palads  Hvis du vil vide, hvor betydningsfuld du er, så stik en finger i en skål vand og betragt derefter det hul, den efterlader...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da en glimrende idé ... |
Lisbeth Sejberg |
07-01-2007 23:55 |
|
... hvis HN fik fortalt, når de laver ændringer eller nye tiltag, som udspringer fra brugernes forslag. Så var der en mening med det forum. Rikke-Isabella ytringsfrihed er vel også, at man godt må spørge om noget, der før er blevet spurgt om  Især hvis man har svært ved at finde svar på det  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever ??? Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jooo tak |
|
|
Sys en imellem de moderatore er spydige i deres komentare... men som alle nok ved nu "hvad moderator gør og siger er LOV" iøvrig så ved jeg heller ikke hvad det fora skal bruges til jeg fik Trav galop og kørsel ud af det Mange Tak! men ud over det sys jeg det er for slapt...
Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ElseG (HN-bruger) |
|
|
Jeg har intet med Ryttersnak at gøre, og har iøvrigt en ganske personlig mening, som jeg udtaler om som privatperson - har hverken udtalt eller underskrevet mig i HN-regi. Ubehøvlet? Det synes jeg nu ikke - trådstarteren har fået svar fra HN på samme spørgsmål flere gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
08-01-2007 00:14 |
|
Trådstarteren har vel ikke fået svaret på sit spørgsmål hvis det bliver fremsat?
Stadig en ikke særlig pæn respons fra en af dem der "skal være den voksne"
Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK
Mvh "Dolly" som nu arbejder i et Palads  Hvis du vil vide, hvor betydningsfuld du er, så stik en finger i en skål vand og betragt derefter det hul, den efterlader...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Jo, jeg vil nu mene, der har været meget klare svar på det spørgsmål.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
08-01-2007 00:28 |
|
Nå men stadig ingen grund til den tone, og da slet ikke fra en der er bag kulissen og har adgang til den info.
Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uanset om du er |
|
|
moderator på hyggen el MP så har du en post som gør du skal opføre dig pænt og svare pænt hvordan kan vi tage dig alvorligt som moderator når du udviser umodenhed privat som her i tråden som privat person. ja det er bare min mening. hvad os alm brugere gør er som sådan uvedkommende da vi ikke er ansat el hyret af HN så længe vi følger jeres regler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Windstrup |
|
|
korrekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rikke for pokker |
Windstrup |
08-01-2007 00:33 |
|
og det kunne du ikke informere om på en pænere måde?
Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moderatorer |
LJR |
08-01-2007 00:36 |
|
Det forventes at den almindelige bruger udviser respekt og taler pænt- det forventes ikke mindst moderatorer...både som privatperson eller på job! Moderatorer har et ansigt ud af til og skal repræsentere den gode side af HN -og sådan en kommentar tjener intet formål- intet godt formål i al fald!
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {> Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LJR... |
|
|
lige præcis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Seriøst så KAN og MÅ man ikke have en mening om noget, hvis man har et HN-navn i bagdelen (påtrods af at jeg intet har med den del at gøre), for alt kan og vil blive brugt imod en. Jeg vidste det ville starte en lavine, det gør det altid medmindre man ikke er enig i sådan et tilfælde. Jo, ting kan siges på flere måder, men ville det hjælpe? Nej, der har været meget pæne svar på det spørgsmål tidligere. Må man stille de samme spørgsmål om og om igen? Ja, det er der jo så mange andre der gør, men hvad så når hensigten åbenbart ikke er at få et svar?...Dette er ikke et spørgsmål, som jeg søger svar på - jeg kender svaret selv. Men nu vil jeg hoppe i kassen - godnat til jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OM der så har været svaret |
ElseG |
08-01-2007 01:32 |
|
100.000 gange før på det spørgsmål, fra HN til trådstarter, som her er Gitte... Ja så giver det da slet ikke tilladelse til, at spise vedkommen af, med et flabet svar... Og stadigt, da slet ikke fra en, der skal fremstå, som en der holder ro og orden i trådene... Uanset hvilket fora, man selv som moderator, har tilknytning til.. Sååå vidt jeg er orienteret, i et gammelt svar, fra en moderator, så må i gerne gå over i hinandens fora´er, når der evt. opstår problemer, i en tråd i selv er med i/åbner for at læse... Så dit forsvar, er mig langt fra tilfredsstillende..
Mkh. Else.
Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
HundeGitteMor: Fuldstændig enig.. jeg har kommet med forslag derinde, men der er ikke en fra hn som tager det op.. :/ Rikke-Isabella: om du så er fra MP, eller fra JHN, så er du stadigvæk "under" HN.. Og du har adgang, til info, omkring, trådem brugere osv, ligesom alle andre moderatore.. Og psst.. du kan godt skrive din mening i en pæn tone, det er jo stadigvæk din mening,  behøver ikke at sige din mening med ond tone... Det er som du kan se her.. spild af tid.. og sætter ild til bålet..
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu igen |
|
|
Jeg må nok sige jeg er enig med Rikke. Der er vist blevet kommenteret på den problemstilling mange gange før, og Gitte har hver gang fået svaret at alle forslag bliver læst! Der står også pænt i det første indlæg i forummet, at man ikke kan forvente at få svar på sine forslag - så jeg kan ikke se problemet? Det var noget andet, hvis der stod at man fik svar, for så havde man da grund til at blive forurettet!
Wildly ~ Fighting for peace is like fucking for virginity ~ Besøg min hjemmeside!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt som ... |
Mette J |
08-01-2007 08:17 |
|
..folk læser et svar forskelligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad må man nu godt svare |
Illum |
08-01-2007 08:23 |
|
"mindre pænt" fordi et spørgsmål har være stillet 100000 gange før ?? Det vil jeg da huske, næste gang en bliver dunket i knolden for at svare således på et Roepille spørgsmål, som har været oppe 1.000000 gange. Men så kan mantraen " Du skal ikke gøre som jeg , men som jeg siger" jo bruges..
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Grimt" svar |
Katrinen |
08-01-2007 08:36 |
|
Vi må lave en regel om hvor mange gange en tråd må have været oppe før man må svare grimt. Har 2 kandidater: Rider du med hjelm og glidetøjler...2 ting vi aldrig bliver enige om på HN.  Nej spøg til side. Jeg mener at i alle skal svare pænt, men som moderator skal man ALTID svare pænt. I er HN ansigt ud af til og hvis I svarer grimt - også selvom det ikke er ens fora - så lovliggør I det. Det er det samme som at sige en kriminalbetjent behøver ikke overholde hastighedsbegrænsningerne for han er ikke færdselsbetjent... Men jeg vil i øvrigt give HundeGitteMor ret, det ville være rart med lidt respons i forslag-forummet. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg fik |
|
|
oprettet et helt nyt forum ved at stille det som forslag inde i det debatforum  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uanset |
|
|
om spørgsmålet har været oppe at vende en million gange så kan man som moderator IKKE tillade sig at svare ubehøvlet! Der er i øvrigt heller ikke noget der hedder "At udtale sig som privatperson" når man er moderator efter min mening.
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvornår lære i det folks |
|
|
en moderator el dennes medmoderatore undskylder ALDRIG for sine svar el måder at tiltale folk på herinde og uanset om man hopper og danser på tungen så vi kan ligeså godt droppe vores meninger om Rikke -Isabellas svar.. for moderationen vil ALDRIG give os ret. Som jeg har skrevet til en moderator før hvis de holdt op med at holde håneden over hinanden og begyndte at være mere fair/neutrale ville folk ikke blive tisset sådan af hver gang. Mon jeg får en banning nu??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
08-01-2007 12:38 |
|
UHA travfreak pas på du bevæger dig ud i den farlige grå zone nu, du ved godt ytringsfrihed på HN er en by i Rusland når det kommer til moderatore 
Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Travfreak |
ElseG |
08-01-2007 12:40 |
|
hvis du får en banning, nu, så får jeg nok også en, for IKKE at ville give mig i en privatbesked...
Mkh. Else.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men Jan det var det, jeg efterlyste ... |
Lisbeth Sejberg |
08-01-2007 12:41 |
|
... hvis der meget kort stod f.eks. "denne nye funktion er kommet i stand efter at adskillige af vore brugere har efterlyst det og er kommet med konstruktive forslag til dets udformning" Se så ville man kunne se, at forslag tages seriøst. På den måde i gør det nu, så kan det se ud som om ethvert nyt positivt tiltag udelukkende kommer fra "toppen". Det er da ikke fair, hvis det er en bruger, der har brugt krudt på at stille forslaget. Æres den, som æres bør Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever ??? Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det jeg istedet |
|
|
Det jeg istedet har gjort er at melde tilbage i de tråde, hvor forslaget har været rejst. Ofte er en ny funktion et sammenkog af forskellige oprindelser, og udspringer ikke altid i eet konkret forslag. Mest fordi at forslagene sjældent er konkrete nok til at kunne udarbejde funktionen efter. Dette er ikke en kritik af dem som stiller forslagene, men blot en konstatering af at et forslag ofte skal bearbejdes kraftigt før det kan blive til noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Helt ærligt.. Hvordan i kan det første svar fra Rikke opfattes som "ubehøvlet" ?? Er det mon ikke bare fordi det kommer fra en moderator?. Ville nogen have gidet at "hidse sig op", hvis det var kommet fra en "menig bruger"?? Sjvot som moderatorer gang på gang skal gokkes i hovedet, fordi der kommer et kort svar fra "en af dem".. Ja, der KOMMER da somme tider uforståelige banninger, sletninger, svar og bla-bla, men helt ærligt, moderatorer er også bare mennesker som alle andre, og ja, surprise, surprise, de KAN faktisk også have en mening om noget, også selvom den ikke lige opfattes ens af alle andre, men når det så er en MODERATOR der svarer, så må man da hellere se med ekstra "fornærmede" briller på svaret eller afgørelsen.. Jeg kan altså ikke se det store problem i det svar, må jeg tilstå.. Til gengæld kan jeg (meget ofte) få øje på en hel masse personer, der vist har lidt for meget galde opmagasineret i kroppen i nogle tilfælde.  Hav en god dag. Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sådan kunne det godt læses... |
Lisbeth Sejberg |
08-01-2007 13:23 |
|
... at jeg ville have, at i med navns nævnelse skrev, hvem der havde fostret et nyt tiltag  Det var lidt uklart formuleret. For mig ville det være nok, at der bare lå en tilkendegivelse af, at der er blevet lyttet til ønsker og forslag fra brugerne. Men ellers kan jeg sagtens følge dig i, at forslag sikkert ikke serveres "grydeklare"  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke-Isabella |
|
|
Ellers ændres tingene jo ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Travfreak- |
|
|
ja, er det ikke bare en ubehaglig fornemmelse at have i baghovedet?? For mig vedkommende, så tænker jeg "der er 22 forums, og det med forslag har så ikke været benyttet nogle dage. KAN det være grundlag til at FJERNE et forum??" Hvis vi brugere vil have ændret på noget, hvorfor så ikke debattere det her på HS, sende et forslag til moderationen, hvis de ikke ser tråden og så den vej igennem bruge HS i stedet for "Forslag..."... Men, Travfreak, det er ubehageligt at have den tanke at man ligger "lige på en grænse" til hvad man må/kan svare før man ryger ud...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeht - hele |
|
|
denne tråd er jeg ganske enig med dig... *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I øvrigt rigtig "grineren" |
|
|
at hver gang en eller anden stiller forslag op om "kan det gøres bedre" eller "hvad bringer dit tis i kog i trafikken" og lign. så er der straks en lille håndfuld der ytrer sig "ja - Gud fader bevars, hvis der ikke skal mere til... ævle bævle..." Sjovt, som man åbenbart bare "følger med stømmen" og ikke gider/kan/vil tage stilling til forsk. ting. Det ER jo et debat forum, hvor det står folk 100% frit for om de vælger at svare på et indlæg eller ej... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi Gitte her i vores dejlige land ... |
Lisbeth Sejberg |
08-01-2007 14:16 |
|
... er der mange, der har haft den skræmmende oplevelse, at ytre sig i en forening til en generalforsamling og så som straf er blev valgt ind i en eller anden bestyrelse  Se det kan tage pippet fra mange og det er nok det, de vil advare andre i mod  Tænk at blive taget på ordet og få lov til at føre sine uforbeholdne meninger og idéer ud i livet, den tanke kan lukke kæften på mange  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke benyttet |
smukke-ped |
08-01-2007 14:18 |
|
hunde gitte mor...er det forum til stor gene for dig siden du vil have det fjernet...ligger du vågen om natten og tænker på det stakkels ubenyttede forum... hvorfor udnævner du ikke dig selv til hn direktør...så kan du stikke næsen langt ind i vores vindueskarme,signatur,og bestemme om vi må snakke om,om vi har @!#$ mens vi har det røde.. ligefedm at kalde rikke isabellas svar for ondt,er vist udtryk for kedsomhed...
SVEND 4 EVER Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har da haft brugt det forum med resultat. Jeg spurgte, om det ikke var muligt at lave en video-tråd, ligesom vi har billede-tråde, så man ved, om det er video eller billeder, man skal se, inden man trykker på tråden. Jeg fik svar rimelig hurtigt om, at de ville se på det. Lidt tid efter kom muligheden, så man nu kan vælge at lave en video-tråd. Jeg har også haft forespurgt, om ikke det var muligt at moderatorerne ikke slettede indlæg, der var postet forkert, men blot flyttede dem til det rette forum. Dette var jeg dog ikke den eneste, der havde foreslået, så de var allerede i gang med at ændre det, da jeg spurgte. Så helt ubrugeligt er forummet nu ikke. Mvh. Julie
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisbeth s |
|
|
lol jeg kan kun give dig ret...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jan - og andre |
|
|
jammen kanon *s* Glæder mig i øvrigt til det nye HN *s*
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Fællesridetur, Hareskoven Bedækning tilbydes af broget hingst på 160stg. meget ridelig, god gang, fantastisk temperament. Gerne inkl. sommergræsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|