Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Idéer til "underholdning"
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 13:42

Hej HN'ænder!

Jeg håber at kunne låne lidt gode idéer af jer

Sagen er den, at min kæreste og jeg er flyttet til den anden ende af landet (læs: fra Esbjerg til København!) og vil nu gerne holde en stor indflytter fest for vores venner! Da det er en skøn blanding af mine veninder fra gymnasiet, min kærestes gamle kammerater fra militæret og ca. 10 stk af vores relativt nye fælles venner - og de 3 "grupper" ikke kender hinanden indbyrdes, kunne vi godt tænke os at lave noget "ryste-sammen" noget inden selve festen

Indtil videre har vi snakkket om at invitere alle til f.eks kl.15, og så dele folk op i 4 hold (blande dem der ikke kender hinanden) og så kæmpe mod hinanden i en eller anden dyst.. Men hvilken? Og hvordan?
Kæresten synes at vi skal lade grupperne mødes hver især, altså en gruppe på en café, og så kan de lige drikke en øl/kop kaffe og lære hinanden at kende inden vi så skal mødes og dyste! Jeg ved ikke helt hvad jeg mener om den idé..Det skal siges at aldersgruppen er fra 25-35 år, og at mange komme langvejs fra.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Eller bare har en super god idé til hvad vi skal lave?

Vi bor på Frederiksberg, men kender af gode grunde ikke stedet så godt endnu, så vi er lidt blanke.. Vi har en udendørs barsketball-bane til rådighed, men det er det eneste..

Glæder mig til at høre jeres forslag!

Mvh NannaM

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 14:20
jeg synes det lyder som en god ide med noget ryste sammen noget, men jeg tror ikke i skal dele mere op end i hold dvs. ikke mødes forskellige steder før. jeg tænker på en omgang gæt og grimasser eller tegn og gæt i hold selvfølgelig. så kan hver hold skrive nogle sætninger eller ting der skal gættes ! det kræver atman skal smide hæmningerne lidt, og der bliver med garanti grinet en del. håber i får en god fest ud af det og velkommen til øen.
0
0
Svar på denne tråd

Tak for idéen
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 15:25

xxstinexx..

Det har vi faktisk også tænkt på, men synes alligevel ikke lige det er det helt rigtige.. Ville gerne have det skal være noget mere fysisk aktivt og gerne et andet sted end her i lejligheden (fx. udendørs eller bowling el lign), da det bliver lidt trangt her, hvis vi skal tilbringe fra kl.15 til nat 20 personer på 78 m2..

Og tak for velkomsten

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider