Hej HN'ænder!
Jeg håber at kunne låne lidt gode idéer af jer 
Sagen er den, at min kæreste og jeg er flyttet til den anden ende af landet (læs: fra Esbjerg til København!) og vil nu gerne holde en stor indflytter fest for vores venner! Da det er en skøn blanding af mine veninder fra gymnasiet, min kærestes gamle kammerater fra militæret og ca. 10 stk af vores relativt nye fælles venner - og de 3 "grupper" ikke kender hinanden indbyrdes, kunne vi godt tænke os at lave noget "ryste-sammen" noget inden selve festen 
Indtil videre har vi snakkket om at invitere alle til f.eks kl.15, og så dele folk op i 4 hold (blande dem der ikke kender hinanden) og så kæmpe mod hinanden i en eller anden dyst.. Men hvilken? Og hvordan?
Kæresten synes at vi skal lade grupperne mødes hver især, altså en gruppe på en café, og så kan de lige drikke en øl/kop kaffe og lære hinanden at kende inden vi så skal mødes og dyste! Jeg ved ikke helt hvad jeg mener om den idé..Det skal siges at aldersgruppen er fra 25-35 år, og at mange komme langvejs fra.
Er der nogen der har prøvet noget lignende? Eller bare har en super god idé til hvad vi skal lave?
Vi bor på Frederiksberg, men kender af gode grunde ikke stedet så godt endnu, så vi er lidt blanke.. Vi har en udendørs barsketball-bane til rådighed, men det er det eneste..
Glæder mig til at høre jeres forslag!
Mvh NannaM