|
|
| HJÆLP MANGLER PENGE! |
| Forfatter:  |
Maibritj |
| Dato:  |
07-01-2007 11:28 |
|
Ja jeg er lige stillet overfor en masse regninger som snart skal betales.. det plejer og være min far der ordner de ting.. men ikke de sidste par mdr. så nu står jeg med en regning på 3mdr opstaldning, en mobilregning. og ja en masse små regninger.. Jeg er nået til det punkt hvor jeg bliver nød til og sælge min pony. men vil bare ikke.. men hvad ville i gøre inden hun bliver sat til salg?? jeg har valgt og sælge min sadel, og et par andre trænings ting.. men hvad ellers.. jeg er studerende og har ikke til til et arbejde.. HJÆLP be om!!
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pengeproblemer |
|
|
Hvorfor vil din far ikke mere hjælpe dig? Kan slet ikke forstå hvordan du kan komme op på tre måneders staldleje...? Hvor mange penge er det du mangler? Men hvis du ikke kan skaffe nogle penge, må du jo snakke med banken og så få et job
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sælg dine dyr |
Illum |
07-01-2007 11:36 |
|
Lån dem ud. Find et job, du kan vel arbejde om natten ? Tag det ansvar der følger med at have udgifter.
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
chulek |
07-01-2007 11:39 |
|