Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Glucosamin til hunde?
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 10:15

Hej!

Jeg har en ældre hund på snart 15 år. Han er forholdsvis rask og rørig og har ikke de store skavanker. Når vi er ude at gå tur, løber han ofte afsted. Dog har jeg lagt mærke til, at han af og til virker lidt stiv/evt. øm i bagkroppen, når han fx har ligget ned længe. Jeg har hørt, at det skulle være godt med glucosamin til gamle hunde. Nogen der har erfaring med dette? Hvor kan man få fat i det, og hvad koster det?

Venlig hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

Vores hund har fået det
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 10:59

Vi købte det i Tyskland da vores hund fik det. Hun har gigt i benene.

Ved ikke om det hjalp, da det faktisk først var efter vi var stoppet med det at det gik bedre. Om det var tilfældigt eller om det var glucosaminen der havde hjulpet ved jeg ikke.

MVH Louise

.
Super gaveidé:
Tilbyder tegning af din hest/pony; skriv til mig.
0
0
Svar på denne tråd

Glucosamin
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 11:06

Min hund med HD får det sammen med artroflex (fra dyrlægen) og hun har god gavn af det, jeg køber glucosaminen på apoteket, det til mennesker, hun får en kapsel om dagen. En dosis min dyrlæge har foreskrevet.

Det er en lille hund på 12 kg.

Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
Manipulerende
Ponymormor
0
0
Svar på denne tråd

Glucosamin/Artroflex
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 11:46
ville sikkert være en rigtig god idé til vovsen.. Prøv at snak med din dyrlæge omkring det. Artroflex fåes både i flydende og pulverform. Evt. kan du også supplere med foder diæt specielt til hofte/led-patienter... Men tag en snak med din dyrlæge og få evt. lidt mere materiale omkring emnet... Held & lykke

Møjn fra

Generalen & Hystaden.

0
0
Svar på denne tråd

glukosamin
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 11:57

hejsa.. du kan også få fodder hvor det er i..

jeg bruger pt tenical med det i.. men jeg ved også at olivers har det i noget af deres fodder og her er det sammen med mms som der skal være i for at glykosamin virker optimalt.. det er det samme ved mennesker.. ved også at der er noget af dyrlægens foder hvor det skulle være i.. ..

hilsen bineline

0
0
Svar på denne tråd

artroflex og foder
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 12:02
Du kan købe glucocamin hos dyrlægen- det hedder artroflex. Det er godt. Derudover kan du få noget foder med glucocamin i, som hedder Mobility og er fra Royal Caine...dennne kobi har vi kørt på i et par år med fuld tilfredshed. Men de sidste par måneder har jeg skiftet til noget foder fra Hills, der hedder J/D som indeholder fiskeolier. Den stivhed som jeg tidligere desværre kunne opleve med Mobility og artroflex er nu helt væk! Jeg supplerer stadig lidt med artroflex, da det er en arbejdshund!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

Artroflex indeholder ikke Glucosamin
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 13:08

Det er en udbredt misforståelse at Artroflex indeholder Glucosamin, for det har det ikke gjort siden 2003.

Virkningen må tilskrives indholdet af stoffet MSM som har en anti-inflammatorisk og smertedæmpende effekt.

Sune

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. glucosamin
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 16:58
Så har jeg en eller flere æske du må få gratis, den skal bare hentes i Hedehusene / Roskilde, nu ved jeg ikke hvor du bor ???

Hilsen

Susanne J

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 21:58

Hvorfor forære du din glucosamin væk?

0
0
Svar på denne tråd

Tak skal I have
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 19:49

Hej igen!

Mange tak for jeres svar.

SusanneJ, jeg bor desværre i jylland.

Venlig hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider