Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad plander har du for i år
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:22

hej

bare for sjov hvad skal der så ske i år for dig og din hest

her tænker jeg på stævner,dyreskuer,føl og hvad der ellers sker når man har hest

selv er tiden inde til at jeg til sommer kan begyne at ride min hest nu har jeg også vented på ham siden han var 1 2/2 år

men til sommer så skal han skrittet til og så skal vi i skoven, ellers så håber jeg at finde et praktik sted hvor jeg kan færdig gøre min uddandelse til dyrepasser assistent ( er færdig til november)og der efter finde et job, iden er jo at jeg gerne vil drive en lille hestepension, men det bliver nok ikke i år.

Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd

spændende år!
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:41

2007 bliver et spændende år for mig og min hest Maike!

Jeg har haft Maike siden hun var 6 mdr. og til maj bliver hun så endelig 3 år

Dette betyder at jeg skal gøre hende ryttervant til sommer og så skal hun i tilridning til næste vinter hvis alt går efter planen.

Derudover stiller jeg Maike til Roskilde Dyreskue og Store Hestedag og det bedste af det hele... Vi skal en tur til frieserkåring, hvilke jeg næsten ikke kan vente til

Det er endnu uvist om Maike sættes i fol til efteråret. Dette kommer bla. an på kåringsresultatet.

Ellers skal vi bare hygge os og have en masse dejlige timer sammen som altid

Frieser - de sorte perler!!!

• "If your horse says no, you either asked the wrong question or asked the question wrong"

Besøg min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/frieser-maike

0
0
Svar på denne tråd

mine planer
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:46

Jeg satser stærkt på at ride noget LB på min nye fuldblod.

Og med mit arbejde, skal vi til en del fjordheste-skuer, vi har en 2 års hoppe som skal på plagskue, en eller to vallaker som skal til vallak-skue og så skal vi have kåret vores svensker fjordhest og jeg kunne forestille mig, at hun også skal med på dyrskue og/eller storehestedag(med mindre de skal have føl ved siden for at deltage, det kan jeg ikke huske). Vi har også to hopper som skal i fol.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

"Danser med Drenge" -Er der nogen i himlen

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

hvad plander har du for i år
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:48

Først af alt håber jeg i år at finde en hest..

Ikke bare en hvilken som helst hest men min egen og det skal være hestEN

M.V.H. Riderlykke :D

...Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden....

0
0
Svar på denne tråd

Ja puha...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:57

Planer er der nok af!!

Thundra fylder 4 år i år og skal forhåbentlig sendes op til Maj-Britt Carter til tilridning/ryttertilvænning.

Clyed og Lukas skal spændes for vognen og vi skal sikkert på en mindre ferie i skoven.

Thilde skal stilles til kåring i Randers og tilrides. Måske vælger jeg også at sætte hende i fol.

Gabbi skal bare ud på nogle trækketure og se lidt af verden...da hun kun er 2½ år.

Og så skal vi da også prøve at deltage i nogle af de arrangementer minimule laver i løbet af året.

Så jo vi får rigeligt at se til...håber sommeren bliver laaang!

May.

Vores Charmetrolde

Frieseren Thundra & Shetlandsponyerne Clyed, Gabbi, Thilde & Lukas

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider