Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

@!#$ krikker...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 22:59

Hey...

Havde så lige oplevelsen af at have 5 løse heste i eftermiddags...

Gudskelov blev de "kun" på vores egne marker...men hvor jeg dog hader følelsen af magtesløshed, når man ser bagdelen af krikkerne...og ikke aner hvor og hvor langt de har tænkt sig at spæne rundt...

Vores folde er i forsvarlig stand, så det var ikke derfor at de var på springtur...

Der kom en ny hest i torsdags...og rangordnen er endnu ikke helt på plads...så han valgte at gå i gennem hegnet, da han følte sig truet...Hvilket han ikke var...

Puha man nåede lige at få et ordentlig adrenalin sus mens det stod på...

Vi udsætter nu projektet med at have alle på samme fold...

Andre der har haft samme oplevelse...hvor det også gik godt...???

Mvh

Trine

:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)
0
0
Svar på denne tråd

Springtur
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:02

Da jeg havde mine heste hjemme og boede på gård, havde vi dem også flere gange på springtur. Det var dog ikke vores heste der brød ud, men naboens der brød ud, rendte ned til vores og ind igennem vores hegn og tog så flokken med ud.

Det var møg belastende og var endda ude og løbe efter heste dagen efter jeg kom hjem fra sygehuset og havde født. Ikke specielt morsomt og slet ikke når vores godt kunne blive bag hegnet, bare ikke hvis det først var pillet ned...

Mvh Maria

Heste... Hvis Gud har skabt nogen smukkere skabning, så har han holdt skabningen skjult for os her på Jorden... Amerikansk ordsprog

Mor til Denniz på 21 mdr. og sponsor for katten Chanell

0
0
Svar på denne tråd

ikke helt
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:11

men min pony har også strejfet vidt omkring forrige år da den var på sommergræs. min pony og en anden,blev sat over på en anden fold. MEN et øjeblik efter sprang den anden 1 er pony over hegnet, og det gjorde min lille 2 er pony på nu 23, (der har gigt/spat i begge bagben) også

og ud over markerne(med overskriften vi er vilde og frie) der ligger en stor vej ikke langt derfra

tror det tog dem 1 time uden held.

til sidst gik hun ind på folden og stillede sig med ryggen til hestene, og 10 min efter ja så stod min pony der også...

lige en lille solstråle historie

Jeanet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider