Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er smålig (handel på MP)
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:00

Hej alle sammen...

Godt nytår til jer alle, håber I er kommet godt og sikkert i gang med det nye år...

Vil lige høre jeres mening om en handel jeg gjorde herpå HN, vedkommende jeg købte af er vist ikke bruger, men nævner ingen navne.

Jeg købte en ting for 100 kr, lidt dyrt, synes jeg, men what the heck, måtte bare have den :-)

Aftalen var at jeg skulle betale porto, hvilket selvfølgelig også er helt ok, og fik at vide at portoen vile løbe op i 35 kr. Undrede mig lidt over det, synes det var meget for noget der kunne sendes i A5 kuvert, men sagde intet.

Da jeg modtager brevet kan jeg se på portostemplet at det har kostet 17 kr at sende.

Skriver derfor til sælger at jeg har modtaget tingen, er superglad for den, men kan jeg se at jeg har betalt 18 kr. for meget i porto og beder hende sætte dem ind på min konto.

Skriver at det ikke er for at være smålig, men bare fordi jeg ganske enkelt har betalt for meget.

Får to gange tilbage besked om at det er ok, og hun nok skal sørge for at sætte pengene ind.

Men ingen penge...

Ja, det er nok småligt, men nu er det næsten gået hen og blevet en principsag for mig. Og for nogen er 18 kr. jo lidt mere end de måske er for mig.

Hvad synes I?

Louise, nu med Fasion !!!

man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:13
var mig ville jeg glemme det. Gider ikke spilde krudt på sådanne typer. Kan sagtens se princippet i det, men vil bare ikke have, at det er sådanne ting, man bliver småirriteret over i det daglige. Dertil har jeg for mange større problemer at takle med, men hvis du har overskudet kan du da blive ved, for vedkommende er da lidt af en snyder ;)

Dog synes jeg selv, at det kan være svært at finde ud i Post DK's regler engang i mellem (derfor sender jeg altid varene som pakke, for det er let at huske + track and trace er en super bonus), så det var nok ikke meningen fra starten af, at hun ville snyde dig, men at hun ikke sætter pengene ind efter at have haft fat i hende to gange er uacceptabelt.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

tjek det selv
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:31

når jeg køber noget som skal sendes tjekekr jeg altid selv post danmarks priser så jeg ved om det passer...

du skal tænke på at "bobbel" konvolutten måske har kostet et par kroner...

jeg syntes ikke du er smålig - men du tænkte at 35 var for meget allerede da du hørte det, så der burde du måske have bedt om atfå det udspecificeret...

Trine Bach
Nu med part på Filur
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

ikke snydt
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:45

Tjekkede faktisk også prisen på Postdanmarks hjemmeside, var derfor jeg undrede mig. Øj, skulle have sagt noget til at starte med.

Er jo ikke fordi jeg føler mig snydt, som sådan, men bare ignoreret... måske...

Louise, nu med Fasion !!!

man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Emballage...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:00

på post.dk kan du også se hvad boblekuverter koster, måske har det fået prisen op.

Må indrømme at jeg ikke ville kunne hidse mig op over det.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave- ny hjemmeside

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg sys du er for
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:03

.. Smålig.. herregud 18 kr... alt det bøvl for sølle 18 kr..

det gad jeg ikke... så længe du er glad for tingen..

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:22

Sys ikke du er for smålig...

For godt nok er det kun 18 kr. Men det kunne jo ha været mange flere penge? Og f.eks for dem der er på su, har jo ikke råd til a gå og give andre penge på den måde :) Hvis du forstår. :)

Men altså.. Kan godt se det bar er 18 kr.. Men ville nok også føle mig lidt "snydt" hvis det var mig :)

Michelle Sabine Jensen

Rico <'3, Bandita <'3, Freya <'3, Titi <'3

Part søges til Vallak på 155 i stang i Ringsted, nogle gange om Ugen, kontakt mig via privat besked her på HN for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd

Samme...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:38

Handlede med en pige fra TS og hun skulle da nok betale porto hvis jeg ville have det sendt som alm pakke - da skjorten var dyr var jeg da velkommen til at betale differencen og få den sendt som forsikret pakke - hvilket jeg valgte.

MEN - den blev kun sendt som alm brev kunne jeg se.. Orkede ikke lave mere bøvl, hun var meget underlig at handle med i forvejen.

0
0
Svar på denne tråd

Smålig...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:02

Nej jeg synes faktisk ikke, at du er smålig. 18 kr. er da også en slags penge - mange bække små...

Jeg kan sagtens følge dig i, at det er en principsag.

Men når du har rykket flere gange, og der ikke sker noget, så ville jeg glemme det, tror jeg.

Med venlig hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:41
nej, du er ikke smålig. DEt kan hun/ham ikke være bekendt.. Du er blevet snydt, hvis vedkommende gør det hver gang, bliver det til mange penge

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider