Hej alle sammen...
Godt nytår til jer alle, håber I er kommet godt og sikkert i gang med det nye år...
Vil lige høre jeres mening om en handel jeg gjorde herpå HN, vedkommende jeg købte af er vist ikke bruger, men nævner ingen navne.
Jeg købte en ting for 100 kr, lidt dyrt, synes jeg, men what the heck, måtte bare have den 
Aftalen var at jeg skulle betale porto, hvilket selvfølgelig også er helt ok, og fik at vide at portoen vile løbe op i 35 kr. Undrede mig lidt over det, synes det var meget for noget der kunne sendes i A5 kuvert, men sagde intet.
Da jeg modtager brevet kan jeg se på portostemplet at det har kostet 17 kr at sende.
Skriver derfor til sælger at jeg har modtaget tingen, er superglad for den, men kan jeg se at jeg har betalt 18 kr. for meget i porto og beder hende sætte dem ind på min konto.
Skriver at det ikke er for at være smålig, men bare fordi jeg ganske enkelt har betalt for meget.
Får to gange tilbage besked om at det er ok, og hun nok skal sørge for at sætte pengene ind.
Men ingen penge...
Ja, det er nok småligt, men nu er det næsten gået hen og blevet en principsag for mig. Og for nogen er 18 kr. jo lidt mere end de måske er for mig.
Hvad synes I?