jeg ved der har været andre indlæg om dette men alligevel ænsker jeg at få nogle konkrete kommentarer og tanker fra jer kære HNer...
jeg har læst agronom/naturressource bachelor på universitetet siden september 2004... jeg har været lidt længere tid om mine fag fordi jeg ikke har kunne klare presset til tider... hvis min plan holder er jeg færdig med min bachelor februar/marts 2008..
jeg har fundet ud af at produktionsdyr ikke er det der interesserer mig og dermed føler jeg at jeg spilder min tid... det er konstant kvæg og svin og jeg KAN bare ikke holde koncentrationen eller gejsten oppe...
det sidste ½ år har jeg fundet ud af at jeg nok gerne vil være veterinær sygeplejerske - men der er kun opstart 1 gang om året i August måned...
mit dilemma er om jeg skal droppe min bachelor og starte på veterinær sygeplejer til sommer 2007 eller om jeg skal vente og tage min bachelor... det fornudtige ville nok være at tage min bachelor først men hvis jeg gør det så er jeg først færdig med veterinær sygeplejerske i efteråret 2011 - så er jeg altså 28 år...
de næste er at det er svært at få læreplads som veterinær sygeplejerske - så hvad nu hvis jeg ikke får en plads i 2008???
jeg overvejer at søge nu til sommer - og hvis jeg så får en plads så må jeg droppe min bechelor - men er så meget i tvivl..
føler bare på ingen måde at at denne uddannelse er det rette - men så har jeg spildt blod, sved og tårer i 2½ år 
nogen råd elelr tanker???
er der nogen der er under uddannelseeller er uddannet veterinær sygepljerske ?? eller uddanet agronom??? så vil jeg gerbe høre fra jer...