Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jagtridning
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:47

nu begynder jeg efterhånden at undre mig... nu har jeg efterhånden læst i flere salgsanoncer og andre steder hvor folk snakker om at deres heste er blevet placeret på en jagt... nu har jeg selv trænet jagtheste i nogle år (ikke selv redet jagter) og så vidt jeg ved er de eneste to jagter hvor der er konkurrense hubertusjagten og rævehalejagten... er det bare mig der er fuldstændig galt på den???

0
0
Svar på denne tråd

jagtridning
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 00:01

neej da.. du har helt ret! så er der også den årlige steeplechase spr. afholder, hvor man kan vinde noget, ellers kan man ikke vinde noget

medmindre det er en rideklub/skole der afholder et lille "jagtstævne" det kunne jo være det var det de havde skrevet om

KNUZ jagtrytteren METTE
0
0
Svar på denne tråd

ja ikke...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 20:24

ja synes nu også at det er ret misvisende...

og kan ikke lade vær med at tænke på om det er noget folk skriver for at få deres hest til at lyde bedre end de er og dermed få uerfarne hestekøbere til at hoppe i med begge ben...

(håber ikke jeg fornærmer nogen) men jeg synes nu heller ikke at de heste det handler om ligefrem ligner en hubertusvinder hvis det er det er det de mener...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 22:58

Nu bliver der jo holdt MANGE andre jagter end dem på Sjælland.

Og bare fordi hubertusjagten derovre bliver vist på TV, er det ikke den eneste ''rigtige'' hubertus jagt.

Jagter for alle i Distrikt 11/13

You'll never walk alone!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider