Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hestens forældre?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:39

der er sådan en hjemmeside hvor man kan finde hestens forældre og gå tilbage i dens stamtavle...

nogle der ved hvad den hedder?

Hesten gør altid hvad du beder den om - spørgsmålet er om du ved hvad du beder den om?

0
0
Svar på denne tråd

hestedata
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:41

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

der er også
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:44

To try and fail is at least to learn. To fail to try is to suffer the loss of what might have been.

- Benjamin Franklin

0
0
Svar på denne tråd

http://www.allbreedpedigree.com
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:47
overskrift

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*

Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd

Hestedata
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 22:53
Jeg vil nu anbefale HesteData, Allbreedpedigree er en sjov side hvis man kender noget til avl. Men er for den ukyndige fyldt med meningsforstyrrende fejl.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:05
okay tak allesammen:)

Hesten gør altid hvad du beder den om - spørgsmålet er om du ved hvad du beder den om?

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:05

er hestedata bedst, men det er lige lovlig mange penge at betale, hvis det eneste formål er at følge stamtavlen nogle generationer bagud. Jeg ved godt man kan lave prøveabb. men jeg kender flere, der ikke kan få det til at virke og efter hestedata er blevet opdateret ved jeg faktisk ikke om det overhovedet er muligt.

Hestedata har klart mange flere fordele end allbreedpedigree, men måske er et i denne situation at skyde gråspurve med kanoner

To try and fail is at least to learn. To fail to try is to suffer the loss of what might have been.

- Benjamin Franklin

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:08
men hvordan virker hestedata? kan I sende et link til den side jeg skal bruge?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:10

lineHL:

okay hah..

0
0
Svar på denne tråd

hestedata
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:14

her er link: www.hestedata.dk

Du skal så først tegne et abbonnement. Jeg har lige tjekket, og det kan godt lade sig gøre at tegne et prøveabbonement som du kan bruge i en uge - ellers koster det 350,- plus moms. Du skal først oprettes som bruger på landmand.dk (gratis), men der er link til hvor du gør det på siden. Der er en meget god vejledning derinde.

Prøver lige om jeg kan lægge et link direkte til abbonementssiden: www.hestedata.dk/Abonn...teData.htm

Man kan bruge hestedata til rigtig mange ting, så pas på: det kan være du bliver afhængig og bliver nødt til at have et rigtigt abb. (jeg er derinde i hvert fald en gang om ugen - og tit mere )

- Benjamin Franklin

0
0
Svar på denne tråd

Link...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:14
PiaR har allerede lagt et link ind længere oppe i tråden. Men umiddelbart tror jeg ikke man kan oprette prøveabonnementer mere.
0
0
Svar på denne tråd

På hestedata
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:23
kan man prøve det gratis i en uge

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider