Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har det underligt...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:03

Nu er det tredje gang jeg har det sådan.

Jeg føler mig helt 'væk' i hovedet, har svært ved at skelne imellem virkelighed og uvirkelighed.

Det er svært at forklare det, men det er ligesom om jeg er i en eller anden "svævetilstand"..

Jeg bliver så ked af det.

Det har alle tre gange været efter jeg har drukket alkohol, og jeg har været i tilstanden i over en uge efter jeg har drukket.

De sidste to gange var jeg ikke i skole i en uge hver gang.

Jeg var til lægen sidst, og der var ikke noget ivejen med min blodprocent. Han mente at det var en Slow-virus, der gør én træt og uoplagt, men det kan det umuligt være. Det må ha' noget at gøre med alkohollen.

Hvad kan det være? Føler mig helt rastløs.

Winnie & Tøsen

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

~Tøsen - Termin 9 maj 2007~

0
0
Svar på denne tråd

underlig
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:04
måske skulle du holde dig fra alkohol.

SVEND 4 EVER

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Alkohol
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:07
Ja, det burde jeg nok.
Det underlige er så, at det ikke er hver gang jeg har drukket alkohol, at jeg så kommer i den tilstand.

Winnie & Tøsen

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:54
det lyder lidt om nogle "anfald" jeg får. De er nogen gange efterfulgt af migræne. jeg er halvsløv hele dagen, men så ind imellem kommer der et anfald, ligesom du beskriver. meget ubehageligt. mens det står på føler jeg heller ikke at jeg kan sige noget, det tager kun 10-20 sek. nogen gange bliver jeg svimmel, og utilpas, andre gange "oplever jeg ting" lidt som at drømme, som om mine tanker bare kører derud af... ej det er svært at forklare. netop også grunden til jeg aldrig er gået til læge med det, for jeg kan simpelthen ikke beskrive hvad der sker. Har fået det efter et voldsomt styrt på min hest, og har tænkt på om det kan være en mild form for epilepsi (staves). heldigvis sker det ikke så tit mere. men har altså ikke et svar til dig... bare lige lidt sympati.
0
0
Svar på denne tråd

forslag...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:15

det kan være din krop ikke kan tåle den forgiftning alkohol unægteligt er.

Annika

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:38

Ved ikke om det er det samme, men jeg kan godt have episoder, hvor jeg føler jeg oplever verden som på en film nærmest.. Kan stå og skære grøntsager ud f.eks., og lige pludselig trækker hjernen sig nærmest tilbage, det føles som om jeg iagttager det jeg står og laver som om jeg drømte det (den der underlige ikke-tilstand man er i i drømme). Det varer som regel nogle minutter og går så væk igen. Ingen sammenhæng med alkohol i mit tilfælde.

Men som andre også siger: Hold dig fra stadset - hvis din krop ikke kan tåle det er det bare hamrende ærgeligt, men lyt til den. Det lyder ret voldsomt med en uges sygdom pga. lidt fuldskab.

Deltidshesteklapper.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:06

Mknudsen: Tak for svar. Jeg har nemlig også svært ved at forklare det overfor lægen, så jeg får jo bare stillet en eller anden diagnose på en virus eller noget, men det tror jeg ikke på det er.

Men som Annika b og Shaze skriver, så har det nok noget at gøre med, at jeg ikke kan tåle alkohol. Jeg har også bestemt mig, at holde mig fra det, jeg er jo nærmest blevet bange for det nu.

Jeg har det stadig på samme måde i dag, dog er det blevet lidt bedre. Jeg skal nok til undersøgelse med det, selvom det nok ikke hjælper det store.

Tak for svar

Winnie & Tøsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider