Øv, for pokker - har lige haft besøg af en MEGET vred nabo
Han havde en kanonsalg med og et vejskilt der var sprængt fuldstændig itu med - begge dele havde han fundet i sin have og de skyldige var MINE NYTÅRSGÆSTER 
Vejskiltet var sprængt til sylespidse stykker og tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis hans børn eller andre havde været ude i haven!!
Vidste ikke noget om at tre mandlige gæster (åndsvage drengerøve) havde været ude og "muntre" sig, for havde selvfølgelig grebet ind!
Men hvor er det bare træls! Skriver så en sms til de 3 skyldige, hvori jeg forklarer dem situationen og at jeg måtte tage få en ordentlig 'skideballe' på deres vegne og at jeg synes de skal tage ned og snakke med ham enten i dag eller morgen!
Først svar lyder således "ahr, hvad tuder han for - det var jo nytårsaften" og beskeden fra den næste lyder på at han er ked af at jeg har fået en skideballe pga. dem men at han ikke kan få sig til at tage derhen og at jeg må sige undskyld fra ham hvis jeg ser naboen igen! Den 3 har jeg ikke fået svar fra!
Er bare SÅ skuffet over dem - synes de burde tage ansvar for det de har gjort og tage det som nogle mænd - men okay, hvis de havde den mindste smule ansvarsfølelses havde de nok ikke gjort det i først omgang!
Går i klasse med dem, og snakke meget med dem - så ville ønske at de bare kunne indse at det var noget @!#$, sige undskyld og at det så var det! Og så behøvede jeg ikke være sur... meen, så let går det nok ikke...
Nogen forslag til hvordan den skal tackles?