Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

SKIDEBALLE
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 18:23

Øv, for pokker - har lige haft besøg af en MEGET vred nabo Han havde en kanonsalg med og et vejskilt der var sprængt fuldstændig itu med - begge dele havde han fundet i sin have og de skyldige var MINE NYTÅRSGÆSTER

Vejskiltet var sprængt til sylespidse stykker og tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis hans børn eller andre havde været ude i haven!!

Vidste ikke noget om at tre mandlige gæster (åndsvage drengerøve) havde været ude og "muntre" sig, for havde selvfølgelig grebet ind!

Men hvor er det bare træls! Skriver så en sms til de 3 skyldige, hvori jeg forklarer dem situationen og at jeg måtte tage få en ordentlig 'skideballe' på deres vegne og at jeg synes de skal tage ned og snakke med ham enten i dag eller morgen!

Først svar lyder således "ahr, hvad tuder han for - det var jo nytårsaften" og beskeden fra den næste lyder på at han er ked af at jeg har fået en skideballe pga. dem men at han ikke kan få sig til at tage derhen og at jeg må sige undskyld fra ham hvis jeg ser naboen igen! Den 3 har jeg ikke fået svar fra!

Er bare SÅ skuffet over dem - synes de burde tage ansvar for det de har gjort og tage det som nogle mænd - men okay, hvis de havde den mindste smule ansvarsfølelses havde de nok ikke gjort det i først omgang!

Går i klasse med dem, og snakke meget med dem - så ville ønske at de bare kunne indse at det var noget @!#$, sige undskyld og at det så var det! Og så behøvede jeg ikke være sur... meen, så let går det nok ikke...

Nogen forslag til hvordan den skal tackles?

0
0
Svar på denne tråd

eerfrgftgfvctgfvtgf
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 19:04
Jeg havde bedt dem ALLE 3 lette deres R*V omgående og forklare deres manglende REASPEKT over for Diig og Alle andre.. Ham den første: Hvad tuder han over.. Han Skulle ha et Kæmpe Los i røven over og sige undskyld med det samme.. Sorry mit sprog.. Men det er bare iik noget man skal acceptere.. Og slet iik hvis han hade været ude og han børn og gæster..

Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd

hejsna
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:02

Hejsa

Løsningen er simpel... hehe

Ej, du skriver en sms til alle tre hvor der står:

Hej, Tag ansvar for de ting du laver. Derfor har jeg givet min nabo(hvis skilt i sprængte i stykker) din adresse. Så kan I selv finde en løsning.

Eller noget i den stil. Så kan de ikke krybe udenom!

Mvh.

Dorte

Gård søges i nærheden af Ødum, mindst 2 Ha.

0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:03
jeg synes din nabo går over gevind når han gir DIG en skideballe for noget som dine venner har gjordt... det er det samme som at jeg får en skideballe fordi min venindes hest har smadret noget (vi har heste opstaldet samme sted)... det hænger ligesom ikk sammen... han skulle i stedet sige noget a la; hør nabo, nogle af dine gæster fra i går har altså gjordt det og det, ku jeg ikk få noget navn eller tlf. på dem, eller vil du evt.snakke med dem..."... altså så samtalen foregik stille og roligt... men de drengerøve skal sku bare lette deres R*V og komme ed og sige undskyld og erstate det de har smadret... bare min holdning...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Søger part til min unghest på 4...

Søger Wintec Spring sadel...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:11

Synes også selv at det var en "uretfærdig" skideballe - men han synes åbenbart at jeg er ansvarlig eftersom det er min fest...

Har både ringet og skrevet til de pågældende, som stort set bare trækker på skulderne

Overvejer lidt at aflevere en lap papir til naboen med deres navne og telefonnumre, og så kan han jo give skideballen til dem der fortjener den.

Men er det at gå overvind? Skal jo trods altgå i klasse med dem det næste halve år, og under normale omstændigheder kan jeg jo godt lide at være sammen med dem...

Det var iøvrigt ikke naboen skilt de sprængt i luften, men et vejskilt i nærheden

0
0
Svar på denne tråd

hhskkflaa
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:12

Jeg syntes nu ikke at naboen går over gevind da det kunne være gået noget så gruligt galt.

Jeg syntes at du skal samle de tre drenge røve smid dem over til naboen så de kan få den skideballe de så inderligt fortjener.

hvis de ikke en gang tør at gå der over er det vel begrænset hvor meget mand/drenge der er over dem. for jeg mener ikke at man skal slippe godt fra sådan noget.

Hilsen Linette :D

-håber alle har haft et godt nyt og stadig har 10 finger :P

Nu med Blokagers Coldman :D

RIDERS COMPANY TRENSE SÆLGES

kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

svær opgave
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:27

Har også allermest lyst til at tage fat i kraven på dem og så bare losse dem afsted - problemet er bare, at jeg jo ikke kan tvinge dem! Hvad pokker gør jeg så?

Regnede egentlig med, at de selvfølgelig ville gøre det, når jeg forklarede dem situationen - men sådan gik det sgu ikke :( Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre...

0
0
Svar på denne tråd

Du - jeg
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:40
ville høfligt fortælle "vennerne" at de havde xx tid til at lette røven og komme afsted NU da du ellers har tænkt dig at give deres adresser til vedkommende nabo.

De må lære at stå til ansvar - og forresten - hvis skiltet er sprunget til atomer kan jeg f*ndeng*leme godt forstå at naboen er tosset. Uagtet det ikke er hans skilt kunne folk være kommet alvorligt til skade - Det kan simpelthen ikke være meningen at de skal OPLEVE sådan noget som det her: politiken.dk/indland/a...219875.ece før de tager fyrværkeri seriøst! I øvrigt er det hvordan vi end vender og drejer det HÆRVÆRK! Du kan jo eventuelt melde dem til polisen nu du ved det er dem. (Jeg kunne godt finde på det hvis jeg var dig)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

dine gæster
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:47

dine gæster er også dit ansvar... og derfor må du enten give din nabo en undskyldning eller sørge for at de 3 idioter gør det... sådan en situation kunne jeg aldrig komme i for sådan nogle idioter omgås jeg ganske enkelt ikke... hvis jeg var dig ville jeg mok overveje om de bør inviteres til næste fest når deres holdning overfor dig og din nabo er så ligegyldig...

håber din nabo og dig stadig kan tale sammen..

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd

Sig til dine kammerater
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:26
at du giver naboen deres nummer hvis de ikek selv kontakter ham, så kan naboen ringe og skælde dem ud..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Tåbelige folk
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 23:38

Den er da enkel, bed dem om at tage ansvar, og hvis dette ikke sker, er det bare en anmeldelse til politiet for herværk.

Jeg kan faktisk ikke forstå at du ikke er mere vred end som så. Det kunne have dræbt mennesker og dyr.

Mage til ligegyldighed...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider