Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kunsten at gemme en julegave..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 17:00

Ja så er jul og nyt år overstået for denne gang og der er mange måneder inden vi igen skal ud og købe julegaver.

At købe en julegave kan ofte være lige så svært som det at gemme den, så modtagerne ikke finder den, inden man når både at pakke de ind og få lagt under juletræet.

Da julegaverne under træet var tømt, var jeg sikker på at en manglede. Hvad var det nu som manglede, ja det fik gang i de små hjerneceller. Dagen efter blev de " normale" gemmesteder set godt og grundigt efter, for mine små hjerneceller havde tænkt sig frem til at der da vist nok var indkøbt en flot ny toilettaske og sminkepung til lisa.

Men ingen gave lå og var gemt i de vante gemmer. Ingen gaver lå gemt i skabe der blev gennemrodet, så ok, måske havde jeg alligevel kun tænkt tanken at købe disse to ting.

Så alt om denne pakke blev glemt. dog lige indtil i eftermiddag, hvor jeg synes at det var på tide at være kreativ og sy et par nye overtræk til sadlerne i sadelrummet.

Lige der, pænt gemt væk og godt og grundigt stoppet ned i min kasseeemd sytilbehør, ja der lå sørmer gaven.

så når lisa idag kommer hjem fra kæresten, ja så er der sørmer en ekstra julegave til hende. En fin ny toilet taske og tilhørende sminkepung.

Så godt gemt kan sørmer også være for godt gemt.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 10 KG.
Flot combisadel med ekstra bred bum sælges.
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

Jamen det er da
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 17:13
Jamen det er da altid rart med en ekstra julegave

Julehilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Hellere ramme rammen

end slet ikke at ramme

Haflinger Forum DK

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 17:31

Jeg har oplevet lidt i samme stil jeg vidste dog hvor den var, da jeg tænkte efter. Vi holder altid jul hos mine forældre og forrige år havde jeg gemt en gave til Søren så godt at jeg ikke lige faldt over den da jeg pakkede gaverne.

Jeg opdagede det under udpakningen, så jeg måtte lige en tur hjem og vende for at hente den. Godt vi ikke har mere end 8 km.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider