Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når man intet skal i aften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:15

Er der andre end mig der sidder med en følelse af at man bare INTET liv har ?? jeg skal absolut intet iaften - da jeg har en hund som virelig ikke har en let aften - og så bliver jeg selvfølgelig hjemme hos ham og invitere ikke en masse larmende mennesker - men hold da lige op hvor jeg føler mig som en taber eller lidt ihvertfald - jeg bruger så aftenen på at lede efter min nye hest ... hvad laver i ??

Venlig hilsen
D.Nordvig
0
0
Svar på denne tråd

Har en ganske normal
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:21
aften - knægten spiller pc, farmand også eller ser tv. Jeg er jo på HN og søger efter div. "sjove" ting... Har puttet min lille skønne datter og har nu også en nervøs hund på fødderne...

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk

Jeg ønsker alle et vinskelig godt Nytår *s*

0
0
Svar på denne tråd

111111111111111111
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:26

Du er ikke alene Men her har jeg lige haft besøg af dr dyr, da en af hestene i stalden gik helt amok, så nu har den fået sprøjtet noget stesolid ind, så nu kan jeg slappe lidt af igen, for det gør den ihverttilfælde.

Ellers godt nytår til jer alle

Mvh Lenette

En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd

Spiller netspil
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:26
Og sidder og gaber- vores fjernsyn er i udu, dvs det virker højst ustabilt. Men nu har jeg sat kaffevand over, så vi kan få Irsk kaffe. ;-)

Vi er altid hjemme nytårsaften, ikke bare pga kattene, der egentlig tager nytårsbragene pænt. Jeg har ikke lyst til at være ude hos andre.
Indrømmet iår er det lidt kedeligt, da min knægt er taget til fest, men herregud- den ene aften om året, den går nok alligevel.
Godt nytår!

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:30

Herhjemme sidder vi også bare og slapper af.

Sidder og spiller sims, men har lige holdt en lille pause for at tjekke noget på spillets hp. Og min mor sidder og ser tv mens hunden gemmer sig oppe hos mig overbevist om at verden snart går under

Vi gider hverken et bruge tid eller penge på nytårs krudt når der er så meget, og vi kan heller ikke gå fra hunden (og jeg tør for den sags skyld heller ikke at gå ud da jeg pga min hørelse har et eller andet imod de skide brag).

Trine og Milo!!!
Verdens kommende OL stjerner!
Nu mangler vi kun at lære alt udover at trave ^_^
0
0
Svar på denne tråd

Som D. Nordvig...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:34

Sidder også hjemme med en stakkels bange hund

Så er der heller ingen fare for nytårstømmermænd i morgen

Men føler mig nu ikke som "taber" af den grund. Synes så absolut at nytårsaften er opreklameret ...

Så jeg hygger mig med lidt HN og tv... Vil nyde naboernes dyrt indkøbte fyrværkeri kl 00 og så ellers bare i seng

GODT NYTÅR til alle

Heidi

Viljen til at ville, skaber evnen til at kunne!

0
0
Svar på denne tråd

Vi sidder og hygger
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:36

med en lille nervøs hvalp og en voksen hund som er gal fordi de larmer udenfor...

Kaffe og en stor skål slik står på bordet...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

og jeg har
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:39

lige lavet mig en kop kamillete for jeg hoster som en gal!

Annette

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:41

bare hjemme og mig selv i aften sammen med dyrene. Har dog prøvet at lave lidt god mad til mig selv og skal se, om jeg kan klemme lidt skildpadde is ned om lidt .

Og kl. 24 render jeg ud på min altan og kigger fyrværkeri. Det er mit første nytår i Odense, og jeg synes godt nok, det "knalder" højt og meget i forhold til, hvad jeg er vant til. Bagefter, hvis jeg kan holde mig vågen, ser jeg nok lidt Robbie koncert

Sidder også lidt og surfer på nettet og glor efter heste samtidig med, jeg synes, det er en utrolig dårlig TV aften i TV - modsat nogle af de andre år, hvor jeg har skulle noget. Der har jeg altid syntes, der har været en masse godt i TV - typisk.

Så det er bare en aften, som alle andre aftner, og det er egentlig OK. Der kommer nok en anden nytårsaften, hvor jeg skal noget...

"But it's not who you are underneath, it's what you do that defines you."

Rachel Dawes, Batman Begins

0
0
Svar på denne tråd

Kedeligt
Forfatter: 
Jeg sidder hjemme og bare hjemme.. med et hus helt uden snak! det er næsten deprimerende..

Royal Salute.. Du er min og kun min :D

0
0
Svar på denne tråd

Ha jeg er på
Forfatter: 
Ja jeg er så pisse heldig at være på arbejde,, og der er nu ikke det vildt nyt i kassen så jeg har bare sat og surfet rundt på nettet,min datter er hos mine forældre, og kæresten hos nogle venner og spise men han skal tideligt op på arbejde imorgen. så det er en meget flad overgang til 2007 for min lille familie.
0
0
Svar på denne tråd

hihihihi
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:50
jubii jeg er ikke den eneste taber

Hygger mig også bare hjemme med hundene - men lidt kedeligt er det da

***Maria og Miki***

GAVEKORT TIL UNICORN RIDESPORT SÆLGES

KØRE GERNE UD MED DET - KIG HER

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:52

Vi sidder også bare herhjemme denne gang.. vi har sovet længe, Har spist ALT for meget - til kvalme punktet, og har stadig slik i lange baner...

Så også her for en gangs skyld en stille og rolig aften men vil give D.Nordvig ret i at det virkelig føles som mangel på liv*G*

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

Omplacerings hunde søger nyt hjem:

Schæfer, ægte(han),5 år

Puddel, DRU papire (han)2 år

Blanding, (han) 5 år

0
0
Svar på denne tråd

Aj aj aj- så væltede Rosa
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:53
Et helt glas vermouth ned i min bærbare.
Jeg håber, den overlever- ellers er det den dyreste nytårsaften nogensinde.
Øv- dumme kat...

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Influenza
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 22:58

Er nedlagt med influenza og føler det, som om jeg er een stor tømmermand, så jeg har simpelthen ikke lyst til nytår.

Skål i Idotyl og varm the!

0
0
Svar på denne tråd

Her er vi
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:03
også hjemme, men det er vi hvert år Men i år er det lidt træls da gemalen og den yngste søn er syge.
Vi passer også hest, æsler og hunde ved naboen, så turen går derover når kl er slået 00.00.
Ellers går tiden ved tv og pc og det er dejligt.

Mvh, Laila.

www.123hjemmeside.dk/Laibek

og se welsh sec A. hingstene
Bjerregårds Balder og Aladdin WMH 100
.
Ny HP på vej, se den på www.laibek.dk
0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:05

Jeg er måske nok den største taber og har intet liv...jeg sidder nemlig på arbejdet Jeg frygter for vores vinduer og biler for jeg arbejder i arresthuset midt i byen, og her er det ganske normalt at smide en masse "bomber" ind over murene. Og her ville det så være passende med en rystende smiley, for jeg hader de "bomber"

god aften Betina

Stengårdens DSP'er - ønsker alle en glædelig Jul.

Klik ind på vores hjemmeside og se hvor fine vi er

0
0
Svar på denne tråd

vi blev brændt af
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:07

Ja vi skulle have holdt nytår med et sæt venner, men de brændte os af i sidste øjeblik, så vi sidder alene hjemme, men vi lavede rigtig god mad og jeg har bagt krandsekage som vi skal have kl 12, så det bliver sikkert meget hyggeligt, om ikke andet så kan jeg høre underboerne holder fest, så kan vi da altid gå ned og være med der :D

God nytår til jer alle sammen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Hejssa
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:14

Jeg sidder hjemme med hunden der er ret nervøs over bragende.

Nytårsaften siger mig ingenting. Alle taxaer optagede og hvis man kører ind til byen og parkere for så at køre hjem igen senere - så har nogle idioter ødelagt lakken på bilen - og oveni det kan bilen ikke låses! Så her i nytårsaften ikke noget jeg gider at fejre! Jeg er oveni købet bange for raketter!

.

.

Kombineret sadel sælges. 17" Hubertus - kontakt via privatbesked

0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:16

Mht de bange hunde, så har vi givet vores retriver nogle baldrianpiller, så hun er faldet pænt til ro.

god aften

Stengårdens DSP'er - ønsker alle en glædelig Jul.

Klik ind på vores hjemmeside og se hvor fine vi er

0
0
Svar på denne tråd

Nytår..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:23

Melder mig i klubben...

Vi skulle ha hygget os med god mad osv, men kæresten er kaldt på arbjede... Han er dog vist ved at være færdig, så håber vi i det mindste kan være sammen til midnat.

Vi har hentet en hvalp idag, så derfor er jeg naturligvis blevet hjemme selvom jeg godt kunne være taget ud til en veninde. Han er fuldstændig ligeglad med div. brag så det er jo dejligt

Hestene er osse ligeglade og kattene er osse rolige, så det er mere eller mindre en ganske almindelig aften for mig.

I ønskes alle et rigtig godt nytår og tak for året der er gået.

0
0
Svar på denne tråd

Nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:44

Er der andre end mig der sidder med en følelse af at man bare INTET liv har ??

Ja faktisk Havde en overgang helt glemt, at det var nytårsaften. Det er 1. år vi bare er herhjemme, helt alene. Dvs. vi har vores 2 katte herhjemme, men de er ikke bange for bragene, så den "undskyldning" har vi ikke engang. Og så er der jo hestene. De er fuldstændig ligeglade med fyrværkeriet, men nytårsaften er vi altid derude flere gange i løbet af aftenen for at tjekke at alt er OK. Mere af hensyn til fyrværkeriet.

Vi var inviteret 2 steder hen, men kæresten syntes vi skulle blive herhjemme, så det gjorde vi hermed. Næste år vil jeg have lov at bestemme.

Rigtig godt nytår!

Med venlig hilsen Rikke

Billig kombisadel sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  31-12-2006 23:51
Jeg har virkelig intet liv i aften
Jeg venter kun på at det bliver midnat, så jeg lige kan se vores fyrværkeri, så jeg kan komme i seng

Jeg er bare ikke natteravn, og går normalt i seng ved 22 tiden

Vi har godt nok huset fuld af gæster, men kan sagtens sove fra larmen

Godt Nytår HN!

Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
Engang DV, altid DV!

0
0
Svar på denne tråd

Ja- den er død!
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 00:08
Men min søde dreng tilbød, jeg må låne hans- også selvom jeg så truede med, at der kunne komme Irsk kaffe i den. ;-)

Æv æv æv.

2 dyrlægeregninger, rep af fjernsyn og måske den bærbare (eller en ny). Det bliver en lang ond start på 2007!

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

også her...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 00:58
Vores nytår startede kl 15 i eftermiddags hvor min kærestes morfar sov ind på sygehuset. Han blev 73 år, men havde fået konstateret kræft i lymferne. Det var ret fredeligt, og helt klart det bedste, og vi var hos ham da han tog de sidste åndedrag.

Men min kæreste og jeg havde ingen planer for i aften, for første gang siden jeg blev gammel nok til at holde nytår hjemmefra.
Jeg plejer ellers altid at være til "abefest", men vi har hestene hjemme for første gang, så jeg ville gerne sikre mig at alt gik som det skulle.

Til midnat sad jeg i sofaen og hørte rådhusuret og hørte hver velkommen...
Jeg sad med en bog og et glas sodavand, og min kæreste var gået iseng.
De sidste 45 min har jeg så brugt i stalden for at tjekke op på hestene. vallaken var helt rolig, men min hoppe var ikke helt på toppen. Så hun var vist glad nok for mit selskab.

Nu er det værste stilet af heroppe, så nu vil jeg tøffe iseng.

Men en meget underligt nytårsaften har det været...

Godt nytår til jer alle. Og må i komme bedre ind i det nye år, end vi kom ud af det gamle

-Jane

Arrangerer Ute Lehmann weekendkursus i Aalborg Foråret 07

Venter guldfølle i juli 2007

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside www.hms4life.dk
0
0
Svar på denne tråd

Når man intet skal i aften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:03

Vi er også bare hjemme..

Men vi ser det ikke som at vi er "tabere"

Vi NYDER det..og har selv valgt det..

Vores hund er ikke bange og lige pt er der ingen hest at tage hensyn til. Vi har sovet længe, fået gjort rent i huset, lavet god mad, hyggesnakket og sidst men ikke mindst så sad vi en ½ time på vores terasse på 1.sal og og så alt det smukke fyrværkeri de andre futtede af ind over Odense

M.V.H. Riderlykke :D

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

Konsekvensen
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:19

af at have dyr er, at vi hvert evige eneste år er hjemme nytårs aften.

Aldrig nogensinde om jeg ville turde forlade dem. Godt nok siger hestene absolut intet til skyderiet, men de går selvfølgelig også udenfor, så de kan nyde det. Vi var lidt spændte, da der er kommet 2 nye i flokken, den sidste i fredags. Han har ikke haf mange chancer for at falde til, men åbenbart tager han det med ophøjet ro. De ikke så meget som vrikker med et øre

Hundene tager det mindst lige så roligt. Også her er der nyankomne, bestående i en flatterhvalp der ankom for en uge siden. Hun har hurtigt lært af de gamle, at skyderi ikke er noget man skal være bange for. Det eneste der kan ske ved det, er at en fugl falder ned fra himlen, og det er jo kun spændende.

Så alt i alt holder vi en rigtig fredelig nytårsaften i selskab med vore dyt.

Kan man forlange ret meget mere

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9
0
0
Svar på denne tråd

Har sovet det meste af aftenen
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:20

Vi er også hjemme i aften - efter eget valg. Eftersom vi har ni heste i stalden og et fyldt halmloft, er lysten til at tage i byen nytårsaften ikke så stor, og jeg orkede simpelthen ikke at have gæster.

Vi har lavet god mad og hygget - og så tog vi begge lige et par timer på sofaen.

Kom hjem fra thailand igår, og lider begge af alvorlig jetlag og forkølelse, så det var ret heldigt, vi ikke havde lavet nogle planer.

Opstaldning i Kolding V tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:49
...vi har leget med hestene i ridehallen til ved 21-tiden, trissede hjem og spiste lidt lækker mad, for så at være tilbage i stalden ved midnatstid.

Da måtte vi så forklare naboerne til rideklubben, at det er en dårlig idé at fyre raketter ind over staldene - og i øvrigt også ud over folden, hvor vores to løsdriftsheste går.

Da det ikke "virkede" (for hvis bare man har boet et sted længe nok behøver man ikke tage hensyn til folk???) måtte vi så forklare dem, at der rent faktisk er en LOV, som siger de skal smutte 100 meter væk fra stalde/arealer med udegående dyr/hundekenneler mm.

Det virkede heller ikke.
Men de smuttede ind i deres egen have OG drejede raketrørerne (som de tog med - de havde stået 10 cm fra hegnet til folden) OG slap Mikkel OG holdt op med at true med at slå os - da jeg hev mobilen frem og proklamerede at jeg ville ringe til politiet.

Yay, godt nytår...

... 8-) - 99E - 8-) ...
Love - Language - Leadership - Lightness

Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være!
2 allergibokse + ponybokse udlejes.
Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J

0
0
Svar på denne tråd

Vi er også hjemme
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 02:00

pga hundene men har da 8 gæster + en baby.

Kan vi ikke have hundene med nogen steder, så bliver der holdt nytår her. Vi hygger altid over fondue.

-den nye af vores hunde sad i vindues karmen da de var nede og skyde af hun var helt cool. Den anden bliver lidt urolig når alle de andre går ned foran, men ikke mere end jeg sidder med en "lille" chiwawa på 45 kg (alias Schæfer)

Her er det meget roligt og hyggeligt.

Håber i kom godt ind i år 2007

Mvh Pia

Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Århus kontakt for mere info.

Rideudstyr sælges. Skriv for mere info.

Medlem af DÅHM.:-D

0
0
Svar på denne tråd

Godt nytår
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 02:05

99E...hyggelige naboer i holder jer

Vi har også tilbragt aftenen hjemme gemalen og jeg. Vi fik tre retter mad og masser af vin, så lidt fjernsyn og hyggede, og kiggede på naboernes fyrværkeri kl 00. Det er vildt så mange penge, der må være brugt på krudt... Her i Kbh var det ihvertfald vildt, eller også er det bare fordi jeg ikke er specielt glad for det.

Kaninen har taget det hele med ophøjet ro og præsterede at sove dybt gennem de værste brag ved midnat. Nu ligger han og sover ved siden af mig i sofaen og bliver kløet på maven. Det er hårdt at være kanin

Godt nytår til jer alle!

Louise

- med George Kanin og Lukas Hest

0
0
Svar på denne tråd

Sidder og ser
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 02:09

et skxxxgodt program fra tysk fjernsyn med 70er og 80er-musik. Både Abba Boney M, Tine Turner, Sailor- osv.

Ellers sidder vi også bare os fire og nyder aftenen og får lidt godt mad. Vi kigger lidt over til hestene i stalden engang imellem. De to 1½ års er ret meget oppe at køre ind imellem. Men det hjalp at strigle lidt, så faldt de lidt til ro igen.

Var heldige med at det gav en MEGA-byge lige kl. 24, så skyderiet blev ikke helt så voldsom som frygtet. Vi vidste ikke helt hvad vi kunne forvente, da det er første gang vi fjerer nytår her.

De store heste er helt cool. Vi havde håbet at det ville smitte af på de små også .

Så hvis at feste er ensbetydende med at "have et liv" ja så ligger vores ret stille lige i aften. Der er andre hensyn at tage.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Her er...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 02:34

vi altid hjemme nytårsaften pga dyrene. I år har mine børn været her med kærester og den yngste med sin veninde :-)

Hilsen May-Britt.

Healing, pædagogik, heste, hunde, oa......

www.123hjemmeside.dk/M...ng/4872941

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg har
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 03:11

også lavet 'ingenting' ;-)

Min mand syntes, det var pragtfuldt, vi har spist virkelig god mad, hygget os og passet på hundene, som dog tog det pænt. Disse hunde er ikke specielt bange, Basling ville dog gerne være tæt på en af os - men det er første gang i i hvert fald 20 år, at jeg ikke har mindst én rystende angst hund at passe på. Så jeg kunne endda tage dem ud at tisse ved ½2 tiden (y)

OG så har jeg helt alene set 'Legally Blonde' - min egen kultfilm Jeg fik den af min søn svigerdatter i julegave :-D

Men ingen champagne og kransekage :-( OK, jeg drak en udenlandsk øl (y)

:-) fra Nina

"Slå følge med dem der søger sandheden, og vær på vagt overfor dem der mener de har fundet den"

(Jens Martin Knudsen - 'Marsmanden')

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 09:35
Vi har også bare sat hjemme og været os i år.
Vi skulle have kærestens søn i år og vi besluttede os for at være hjemme da vi endnu ikke har prøvet at holde nytår i vores lejlighed.
Så vi fik en masse go mad og har rigtig sat og hygget os hele aftenen. spillet spil, fyret lidt fyrværkeri af osv.

Vi er blevet inviteret 3 andre steder hen men vi synes nu vi ville prøve at holde nytår heroppe inden vi flytter herfra og bare nyde udsigten som vi har indover byen (vi bor på 3. sal)

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:21
Jeg var ude at spise ved de gamles venner, også ved en 20 tiden kom min kæreste og hentede mig der.

Så kørte vi hjem til hundene og hest.

Alle dyrene tog det meget roligt, men hvorfor skulle de ikke os det ;) ?

Så vi sad og så Drømmen frem til 5 i tolv hvor vi fandt et glas sodavand :P Tror vi gik i seng ved en 2 tiden fordi jeg skulle møde 8.30 på arbejde

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
Your Stile - My Passion
0
0
Svar på denne tråd

Min nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 21:47

..var godt nok også meget meget stille og rolig. Havde to af mine bedste veninder på besøg (havde de gamles hus for mig selv), og så lavede vi super lækker 3 retters mad :) Så drak vi lidt til maden, hyggede os og hørte musik. Så lidt fjernsyn, og klokken 12 gik vi ud og kiggede på alle de andres raketter ;)

Så gik vi ind igen, så lidt mere fjernsyn, og faldt næsten i søvn. Så vi droppede den planlagt bytur og gik i seng :P

Men det var meget hyggeligt :)

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har!

0
0
Svar på denne tråd

Vi sad
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 11:20
6 piger og spiste god mad og hyggede os. Det var super hyggeligt, og vi havde en kanon aften. Vi var så videre til fest bagefter, det var også meget sjovt. Men for min skyld, kunne vi tøser også bare have haft hygget os.

glædelig jul og godt nyår
Mvh
HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider