Uden at jeg skal udråbe mig selv til ekspert af nogen form, så har jeg da et lille bud..
Ifølge Jungiansk psykologi og drømmetydning, optræder der kun én person i dine drømme og det er dig selv. Derfor er de personer du drømme om en slags repræsentanter for sider af dig selv, så når du drømmer om dine klassekammerater fungerer de kun som repræsentanter for sider i dig selv.
Jungiansk drømmetydning siger også at drømme er vejledende og hjælpende og fremadrettet - og det betyder at din underbevidsthed forsøger at gøre dig opmærksom på noget gennem dine drømme.
Drømmer du f.eks. om en mand der jager det (hvilket mange gør engang imellem) tydes det således at det er din mere maskuline side, der trænger til noget mere opmærksomhed.
I henhold til din drøm, betyder det så at hvad end dine klassekammerater repræsenterer hos dig (måske barnet, barndommen?) vil de sider enten gerne have mere opmærksomhed eller måske er det et budskab om at de fylder for meget?
Men når man skal tyde en drøm, kan den ofte tydes på mange forskellige måder og det altafgørende for hvordan den skal tydes er, hvordan man føler i drømmen - hvordan stemningen er.
Så når du drømmer om dine klassekammerater, er det så en god eller dårlig følelse? Bliver du glad eller bange?
Håber du kan bruge det til noget 
Mvh. Julie