|
|
| Dagens aftensmad tråd. |
|
|
Nu syntes jeg efterhånden det er lang tid siden vi har haft en aftensmadstråd her på HN.  Så hvad skal du/ i have at spise til aften? Vi skal have kyllingestykker blandet med hawaiian sweet and sour sauce, med fuldkornspasta eller ris 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
MinnaN |
| Dato:  |
30-12-2006 15:48 |
|
Vi skal have Shepherd's Pie. Kartoffelmos og kødsovs i fad og så i ovnen. Det smager bare SÅ godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indbagt |
|
|
Vi tager noget nemt i dag. Indbagt sejfilet fra Brugsens fryser. Dertil noget "Østen mix" wokblanding fra Brugsens fryser. Hurtigt og nemt og alligevel ikke for sølle.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi skal have koteletter i fad med ris. Sønnen vand 3 pakker løse ris i vores pakkespil 1. juledag  Mvh Helle
Der findes ingen problemer - kun løsninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| minnaN |
|
|
MinnaN: det lyder som noget min kæreste ville sætte pris på. Har du en opskrift? Han bliver dog glad, når han finder ud af han skal have fisk i dag. Det elsker han - jeg er knap så begejstret.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ud at spise |
|
|
Jeg skal ud at spise fødselsdagsmiddag i aften. En tur på "Tortilla Flats." Ikke at jeg er vild med mexicansk mad, men det er ham, der har fødselsdags ønske, og så må vi jo... 
"But it's not who you are underneath, it's what you do that defines you." Rachel Dawes, Batman Begins
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Vi skal vist bare have noget salat med kylling og bacon til
Godt Nytår HN!
Ønskes I af Rikke/MissFejrskov Engang DV, altid DV!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt stærkt |
|
|
Ja jeg skal alligevel lave noget natmad til den nytårsfest , vi skal til i morgen .Så kan jeg lige så godt lave rigeligt. Jeg skal lave Gullashsuppe med fyld,så det skal vi have i aften.
Mvh Graven Søde stabile hestepassere søges til flotte store ponyer ! Savner du omgang med heste/ponyer ? Så kontakt mig over HN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina (Turpin) |
MinnaN |
30-12-2006 16:32 |
|
Det er forbavsende nemt. Gammeldaws kartoffelmos som hos os er med gulerødder og jordskokker, moset med fløde og smør, smagt til med salt og peber. Dertil laver man sin kødsovs, som hjemme hos os er med hakket oksekød, champignoner, cocktailpølser, hakkede tomater, fløde, hvidløg, chili, basilikum, oregano (lige som til spaghetti med kødsovs) smagt til med noget vildt boullion fra Oscar's.
Kødsovsen hældes i et ildfast fad, kartoffelmos henover. I ovnen på ca 200 grader indtil kartoffelmosen er tilpas "sprød". Man kan godt tilsætte et lag ost imellem kødsovs og kartoffelmos. Vi er ganske vilde med en blanding af cheddar og emmenthaler.
Hos os er det "restemad", men sjovt nok er lige den ret på menuen hvertfald en gang om ugen. Kartoffelmos er et HIT hjemme hos os og det er en forbavsende nem måde at lokke flere grøntsager i ungerne. 
Og siden mine piger kan styre en kartoffelskræller, så skræller de gerne 4 kg bagekartofler og 1 1/2 kg gulerødder og 1 kilo jordskokker. Blot for at få mors gammeldaws kantøffelsmows. For der er ALTID til dagen efter. Jeg hjælper naturligvis til. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| biograf |
smukke-ped |
30-12-2006 16:34 |
|
om lidt skal jeg ud til min hest...senere kører vi tl frederikshavn og får noget mad...og så i biografen... måske går vi på annas kaffehus...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McD... |
|
|
Her står den vist bare på en gang snask fra McDonalds.. Ligger syg med grim feber og hvad der ellers hører til en god gang influenza, så madlavning står ikke højt på min ønskeseddel i dag.. Håber jeg når at få bare en lille smule lugte og smagssans tilbage inden der skal guffes i mors hjemmelavede mad imorgen..
MVH ManEater, Nu Permanent Jyde igen.. Hyggehest/pony søges i cykelafstand fra 6064 Jordrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kødsauce |
|
|
Jeg skal have spagetti med kødsauce! MUMS! Har lige blendet friske tomater og puttet i!
. . Kombineret sadel sælges. 17" Hubertus - kontakt via privatbesked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg skal ha en lækker bøf fra en oksemørbrad, dertil bagte kartofler, hvidløgssmør & tomatsalat
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest Your Stile - My Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pizza. |
|
|
årets sidste 
Mange forskellige heste sælges - se dem på markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vi... |
|
|
skal have kyllingebryster steg med mangochudney og så broccoli, gulerødder, squash og selleri som er steg i et eller andet krydderi og så kommet i ovnen bagefter.
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhmmm... |
|
|
Vi skal have hakkedrenge med bløde løg, ovnbagte kartofler og hjemmelavet bearnaisesovs... Uhmmm Pernille
Ønsker jer alle, et helt fantastisk år 2007 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg spiste en KÆMPE (og det var den virkelig) portion Ris ala mande (staves??) og drukket Cola. Det var så min aftensmad  Jeg er helt chokeret.. Jeg plejer at spise så sundt. Men når man bare er sig selv, er det vel okay at spise lidt anderledes ind i mellem. Jeg skulle have haft suppe med rugbrød. Måske jeg spiser det senere, så HAR jeg jo spist "rigtigt". Bare i den forkerte rækkefølge  Mvh. Julie
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mums bliver lækker sulten |
IW |
30-12-2006 19:08 |
|
Vi skal have kylling grillet i ovnen, dertil bagte kartofler med hvidløgs smør. Dessert er chokolade mousse, for havde en del fløde og god blok chokolade tilovers fra julen, så det jo med at få det brugt til noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke ped |
|
|
Smukke Ped: Hvor lægger det Anna's Kaffehus?? Synes aldrig jeg har hørt om det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pizza... |
|
|
Herhjemme stod den også på året sidste pizza  Den opskrift som MinnaN skriver er også god hvis man putter et lag rasp ovenpå kartoffelmosen inden fadet kommer i ovnen 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & *MaRiScA*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| twisted |
smukke-ped |
31-12-2006 00:26 |
|
det ligger nede i enden af gågaden,i den ende hvor netto ligger,der ligger en ejendomsmægler ved siden af...det er et et ret lille og hyggeligt sted... i dag spiste jeg tapas og enchilladas...manden spiste nachos og en lækker burger... deres snack kurv er også god...og de har meget lækkert...vi kommer der tit når vi skal i bio eller vi er i frh i andet ærinde...
SVEND 4 EVER Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik |
|
|
Foie gras til forret ( vi har rester ) Og en rest paste med laks og safranflødesovs til hovedret. Så det er var dejligt restemad mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|