Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Krumme ser tv
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 22:52

Krumme har siddet i 10 minutter nu og set Animal Planet

Han sidder på vores chaiselong lige foran tvet og ser glædeligt med..

Er det ikke utroligt at han har siddet der så længe...

M.V.H. Riderlykke :D

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:00

Der er mange dyr der ser fjernsyn.. specielt Animal Planet. Nova er gået så langt som til at slikke på skærmen fordi der var en hyæne med et lækkert ben, og at stå og kigge rundt om fjernsynet for at se hvor hundene nu løb hen da de forsvandt fra skærmen...

men det ser skægt ud..

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

Omplacerings hunde søger nyt hjem:

Schæfer, ægte(han),5 år

Puddel, DRU papire (han)2 år

Blanding, (han) 5 år

0
0
Svar på denne tråd

Sarah.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:02
Ja, det er altså bare super underholdning. De ligner næsten børn som ser en god film som de bare er forslugt i

M.V.H. Riderlykke :D

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

Mine katte kan også lide at se tv..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:02
både i det rigtige og som enten rotte eller hamster TV :)

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 21 af de 23 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

min hund
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:03

lille chili ser tit tv.. både tegneserie og alm. tv... er der hunde i så gør' hun og løber de ud af skærmen så kikker hun bag ved tv'et...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd

He he Jeg husker stadig
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:03
Min tævehund, der hørte sjakalhvalpe i tv, hun blev helt frustreret over, hvor de hvalpe var. De var ikke bag fjernsynet da!

Min katte er Søren Ryge fans, de udsendelser om fugle, han har lavet, så vågner de op!

Tricolora forsøgte engang at "fiske" fugleunger ud af reden på fjernsynet, hun blev meget flov, da det mislykkedes. Men fugle og Ryge er en seersuccés for mine katte. Dog ikke ret længe.

Filmen "Den hvide Schæfer" måtte jeg se uden lyd, min forældres hund flippede skråt og gøede ad lyden.

Katte ser tvbilleder i et langsommere tempo end vi, for katte "kører" billedet, som med billedrul for os.

Iøvrigt kan dyr ikke holde koncentrationen særlig længe, men hunde ligner mennesker. Det er flot at Krumme er så koncentreret. Mine hunde har reageret på lyd- kattene på billeder og lyd.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 23:07

her sidder jeg på gulvet...charlie ligger lige bag mig på sofaen...han hviler sit hoved på min skulder...ikke skønt nåt han gør..

stoffer ligger lige her nede ved mine fødder i sin kurv...han prutter...det lugter ikke alt for lækkert..

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider