Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

der røg mit "nytårsknald"
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:07

ej, overskriften er bare ment i sjov, næsten...

LÆS;

Svigermor havde spurgt om vi (mig og kæresten) ikke kunne passe hendes hund i år til nytår, for da min kæreste skal op til eksamen den 2 januar så har vi valgt at alene være i år og bare hygge os helt alene ovenpå alt det her familiejulehalløj... vi har derfor sagt ja til at passe hund, og da vi også selv har en er det jo ligemeget om der er én eller 2 hunde i huset den aften.. fint nok, MEN nu har HUN inviteret min kærestes bror ind til os for de fleste af hans venner er ikke hjemme til nytår også kunne han jo lige så godt komme ind til os... øhhh what!

Havde bare glædet mig til at kæresten og jeg skulle have en hel' aften med tid til hinanden men sådan ser det så ikke ud til at blive...

lillebroren er 19 år og har pga noget sygdom kun haft få venner i sin hjemby... og de andre på hans kollige er taget "hjem" til nytår...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd

så havde...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:10

Broden har nok brug for det, men alligevel havde jeg fluks ringet til min svigermor og fortalt hende at jeg nok selv skal bestemme hvem jeg invitere, og hvornår jeg invitere - det var jeg godt nok blivet lettere irriteret over.

0
0
Svar på denne tråd

niks putte...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:15

sig nej godt og grundigt.

I skal ikke være barne pige for både en hund og en voksen knægt.

Hvad med om hun selv tog knægten med i byen, hvis det virkeligt er så vigtigt for hende at han bliver underholdt.

vi skal også være to alene nytrås aften. Jeg ved at min mor vist også har planer om at sidde alene. mne nej hun bliver ikke inviteret her ud, for så skal jeg være selskabelig, underholde, sørge for servering og ikke som planlagt, nyde den sidste dag i ro og mag med gemalen, som efter hvad vejrudsigten viser, for første gang i mange år, kan nyde et nytår uden at skulle ud og salte.

en gang om året, har man knagmer lov til at være den man tænker mest på.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 9 KG.
HESTE KLIPPER UDLEJES.
HESTE TRAILERE UDLEJES.
0
0
Svar på denne tråd

kæresten
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:16
har ligesom lagt det over til kæresten, da det er hans familie... men ihhh nu er aften, som den var tænkt, jo faktisk ødelagt...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd

lagt over
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:22

det er hans familie ja...men det er da din aften de ødelægger...

gør noget ved det i stedet for at brokke dig...

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Det er for let ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 12:32

... bare at lægge det over på kærestens skuldre, ring selv til "dragen" ... jo før jo bedre og sig at det arrangement altså ikke er ønskeligt.

Selvfølgelig er det lidt synd for lillebroren, men det er ikke jeres ansvar, det er hans mors.

Jeg kan sagtens fantasere mig til, at hun også frem over vil blande sig i jeres liv, hvis ikke i benytter denne situation til at sige STOP.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skulde
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:15
si stop! Og tror du virkelig lillebror får en hyggelig nyttårsaften når han fornemmer at han er i vejen? For det kommer han til at gøre. Min man inviterer ikke engang sine voksne sønner på besøk uten å spørre meg, og jeg ikke mine foreldre. Det er jo først og fremst vårt liv, og det skal vi bestemme over. Sammen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider