Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Væltet hestetrailer/motorvej
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:58

Jeg skulle en tur til Skagen i dag for at besøge min tidl. hest. Da vi kommer kørende på motorvejen lige syd for Aalborg kl. lidt over 11 i formiddag er der i modsatte (sydgående) vejbane sket et uheld med en hestetrailer.

Der var flere udrykningskøretøjer og laaang kø. Traileren lå på siden med lukket bagklap og der stod en pige/dame med ridebukser og kiggede ind i traileren.

Er der nogen der ved om der var hest/heste i traileren? Og i så fald - skete der noget med hesten/hestene?

Puuha det var et grimt syn, jeg håber ikke at der er sket noget alvorligt.

KH Pia

* * * MIN NYE HEST HEDDER MARABOU * * *

- uden Gicell T, men stadig med minimuler -

BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 21:07

Det lyder forfærdeligt!

Men der var ikke indslag i TV Nord om det, men de er selvfølgelig også af og til temmelig langsomme og jeg har ikke hørt radio idag, men jeg krydser fingre for den lille hyp

Har nu også ofte mødt folk som kører alt for stærkt m hestetrailer. Blev engang overhalet da jeg kørte 120 af en bil med hestetrailer INKLUSIVE hest... Men dermed ikke sagt, at ulykken skyldes fart.

Arme hest og ejer...

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt Mai (se evt. præsentation)

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 10:10
Er der slet ingen der ved noget om ulykken? Jeg har haft det vildt underligt/dårligt siden jeg så den væltede trailer igår, så egentlig kunne jeg godt tænke mig at vide om det er ubegrundet. Det kunne jo være en tom trailer, der væltede, den er jo ikke nær så stabil som en lastet trailer.

KH Pia

* * * MIN NYE HEST HEDDER MARABOU * * *

- uden Gicell T, men stadig med minimuler -

BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK

0
0
Svar på denne tråd

stadig intet
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 17:03
nyt omkring denne sag?

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider