|
|
| VELKOMMEN 2007 |
|
|
Ja det er med vilje jer RÅBER i overskriften. Jeg glæder mig til det nye år, 2006 har indenfor de sidste to måneder budt på følgende: - 1 stk lillesøster der har været igennem en blindtarmsoperation. Forældrene i USA = mit ansvar
- 1 stk hund med et epileptisk anfald ( staves)
- 1 aflivning af en kat - jeps han var 19 år og havde haft et godt liv - men det gør stadig ondt
- 1 stk meget nær veninde indlagt i juledagene og opereret i hjernen ( hun er heldigvis ude på den anden side)
- 1 stk drømmejob jeg har arbejdet på at få i 2½ måned der faldt igennem til allersidst ( Juleaften)
Jeg ved der er mange der har det værre, men jeg glæder mig til at sige VELKOMMEN 2007 Slut med 2006  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil |
|
|
gerne hoppe med på vognen, for 2007 er også meget meget velkomment her. Selvfølgelig har der været gode stunder, men jeg synes dælme også der har været lidt for mange elendige. Camilla tillykke med jobbet, må man høre nærmere om hvad det mon indebærer? KH Sacha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har vist ikke |
|
|
formuleret mig ordentligt, eller rettere oversat dårligt fra engelsk ( fell through) = altså jeg fik IKKE jobbet. Men Sasser, hjerteligt velkommen på "min" vogn  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller også |
|
|
har jeg bare ikke læst hvad du skrev  Nå, men det er jeg ked af at høre, så må vi håbe, at 2007 er mere gunstigt mht. jobs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja jeg kan |
|
|
også kun sige VELKOMMEN 2007. Synes altid det er spændende at gå ind i et nyt år. Og det er ikke fordi jeg har direkte nytårs fortsæt, men jeg sætter gerne nogle ting op, som jeg gerne vil opnå i det kommende år.. I 2007 vil jeg gerne, indtil videre, opnå følgende ting: 1. Finde en super 1'er pony til Amanda 2. Udvikle mig yderligere rent fagligt på jobbet 3. Være en bedre kæreste  Listen er overskuelig og der kommer flere ting på efterhånden... Pernille
Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor 
Gør livet til en fest. Rid ox araber hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er godt |
|
|
at høre at der er andre der glæder sig til det nye år  Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg glæder mig også MEGET til at kunne byde år 2007 velkommen. År 2006 har været rodet og forvirrende, og specielt december har da virkelig vendt op og ned på det hele. Jeg har da fået lidt ud af al rodet. Jeg er blevet en del klogere på mange områder, og ikke mindst har jeg lært mig selv bedre at kende. Nu glæder jeg mig så til 2007, hvor jeg skal have ændret en masse ting, da jeg ikke længere gider det liv, jeg havde før. Nu skal der ske noget  Og så er jeg jo i fuld gang med ridningen igen efter en længere pause, så stævnesæsonen 2007 er jeg også meget spændt på  Mvh. Julie
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glæder mig |
|
|
også rigtig meget til 2007 - jeg vil ikke kalde 2006 for et dårligt år - men det har været meget meget turbulent.
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pokkers og ØV da |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
28-12-2006 10:48 |
|
Men det er godt nok deres tab, du kunne have bragt dem så meget. Der kommer noget andet, om ikke så længe er jeg sikker på. Mht. 2006 så har jeg ikke noget at klage over der, kan slet ikke komme i tanke om noget, må være mit livssyn. Og mht. 2007 så er jeg altså bare så begejstret for at runde 31.12 og begynde på en helt friskt og nyt år hvor alt gøres for 1. gang. 1. fodring,1. godmorgen,1. ridetur osv. osv. har alle dage været glad for et nyt år. Så når det komme ønskes alle dem jeg kan li´et rigtigt godt nytår 
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med..! |
|
|
2006 har været skyld i mange tårer i vores lille hjem.. Først blev min venindes pony aflivet pga. tarmslyng.. Så en hingst jeg kender. Pga operationen ikke gik godt. Så døde Loke af tarmslyng. Så blev Tøsen aflivet. Så blev Diego funde død i boksen. Og dvs. kælde dyr omkring mig er også døde.. Alle disse ting er sket i sommerferien og derefter... Rent ud sagt har dte været et møg år for mig.. Men ud af alle disse dårlige oplevelser har jeg jo fundet min super djelige hest Nazal! Så 2007 bliver taget imod med åbne arme her hjemme...! 2007 står på en masse stævner på Nazal.. Jeg skulle gerne blive matematisk student til sommer og derved slutte min skole.. Måske begynde på en ny uddannelse... Så det bliver et godt år for mig..!
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, et velkommen... |
Mette J |
28-12-2006 11:39 |
|
..til 2007 skal der også lyde herfra  Jeg tager hul på året med is i maven, da jeg har eksamen den 2.januar. En eksamen som egentlig nok er den værste for mig i løbet af bacheloren. Folkeret! Så dén glæder jeg mig til er vel overstået  2006 har for mit vedkommende ellers været et udemærket år. Dog mistede jeg min hund i september - hun blev 10 ½ år, men ja det gør jo pokkers ondt  Må I have et godt nytår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et nyt år |
|
|
Æv camilla hvor ærgeligt at du ikke fik jobbet  Men mon ikke du finder noget godt her i det nye år  Jeg ser også frem til 2007. 2006 har været en surt år mht arbejde og hest. Et røvsygt arbejde som jeg fik nok af fra den ene dag til den anden, og som jeg har sagt op (med sidste arbejdsdag d.31/12). En hest som har stået skadet stort set hele året, men hvor det nu endelig får fremad med genoptræningen. 2007 byder (forhåbentlig) på en rask hest og muligvis lidt stævner senere på året, hvis alt går vel  Og nyt og anderledes job med en masse fritid  Så jeg er sikker på, at 2007 bliver et bedre år end 2006. Godt nytår til jer alle.
- Yuki Med den meget flabede lille salathest - AV AV AV Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber.. |
|
|
på et bedre år, selvom dette år har været ganske udemærket.. Føler mig bare så slidt, træt og trist til mode for tiden 
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Læderridestøvler sælges - Se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er såmænd |
|
|
ikke fordi der ikke er sket gode ting i 2007, for det er der  Men det to sidste måneder har bare været anstregnende. Yuki har du fundet noget? Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad har du allerede |
Illum |
28-12-2006 12:53 |
|
Gennemlevet 2007 
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum. |
|
|
Jeps du ved godt ejg er foran alle andre  Det er også derfor jeg mener at man virkelig bør ansætte mig Se hvor hurtig jeg er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vemodigt |
Lilleulv |
28-12-2006 13:10 |
|
2006 har da også været et godt år. Vi hade en fantastisk sommer. Bare synd at jeg aldrig fikk nydt den, da jeg jobbet sindsygt mye. høsten og vinteren så langt har også vært over all forventning, uden de 20-30 kuldegrader vi av og til kan få på disse bræddegrader. Bare synd at jeg aldrig fikk tid til å nyde det, har jobbet sindsygt mye... Så skid med at det blev en konkurs på meg og min man i 2006 og at vi starter det nye år med tomme lommer. Dog med godt humør. Og fremdeles med pågangsmod. Det gode ved en konkurs er at man uansett og helt ufrivillig får en pust i bakken, og mulighed til å reflektere lidt og ikke jobbe 12 timer om daegen. Det gjælder i og for seg ikke meg; bare min mand Men så forventer jeg ferdig middag når jeg kommer hjem, og muligheder til å omgås og til å få hjelp med noen av hjemmets praktiske gøremål. Og DET, mine venner, er verd en hel del! Godt nyttår til dere alle sammen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
He he du er måske synsk siden du har gennemlevet 2007  Jeg har nok fået nyt job. Hvis jeg klarer lægetjekket d.5 januar  Så kryds lige fingre Så jeg ser frem til "kun" at arbejde 10-12 dage om måneden - godt nok lange dage, men jeg vil hellere knokle på lange dage, og så have mere samlet fritid 
- Yuki Med den meget flabede lille salathest - AV AV AV Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Yuki... |
|
|
Det lyder helt vildt spændende, fortæl endelig mere evt over PB. Vi krydser fingre Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
Tak  Ja, det er et noget anderledes job end laborant  Har skrevet en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yuki du |
|
|
kan da ikke tillade dig, at stikke små infos ud, hvis ikke du lige fortæller det hele. Jeg vil også gerne have en PB  Lægetjek...det lyder som et krævende job 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|