Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Clinique produkter
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:06

Hejsa

Jer der bruger disse skønne produkter. Hvad bruger i? Og hvor køber i det?

Kan det købes billigere på nettet?

/Winnie

Skøn Frieser hoppe på 13år sælges, se præsentation!

Alt i str. shetland købes!

Opstaldning nær Herning søges, haster!

0
0
Svar på denne tråd

Clinique
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:17
Mums, elsker bare deres produkter.

Deres Facial Soap er ret mild mod huden. Og min lykke var gjort, da Dramatically Different Moisturizing Lotion kunne fåes som en superlet gel i stedet.

Jeg har heller aldrig brugt andet en Double Face Powder - perfekt dækkeevne til min hudtype (y)

Men det er jo dyrt... Jeg "samler" som regel kraftigt ind i forbindelse med rejser (ribber lige det meste af Lufthavnen) eller ønsker mig det i jule- eller fødselsdagsgave.

På www.strawberrynet.com sælger de også Clinique (og meget andet guf).
0
0
Svar på denne tråd

Foresten
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 19:52

Så har jeg også selv deres produkter.

-rense 3 trins system

-superdefence

-All about eyes

-turnaround 15-minute facial maske

-turnaround concentrate

- og en make up fjerner. Husker ikke lige navnet

Jeg er virkelig glad for disse produkter og synes de er forholdsvis billigere. Før brugte jeg nemlig Decleor og md formulation. De koster knapper de produkter.

Jeg har før set siden du linker til men synes ikke der er nogetd at spare...

Skøn Frieser hoppe på 13år sælges, se præsentation!

Alt i str. shetland købes!

Opstaldning nær Herning søges, haster!

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 20:11

Jeg har en del af deres produkter - fik nemlig noget af mine forældre, da jeg blev 15. Da syntes de, at jeg var gammel nok til at gå med make up.

Jeg har så efterfølgende købt/fået flere af deres produkter.

- Make up fjerner "Rinse off"

- Øjencreme "All about eyes"

- Mascara

- Øjenskygger i pastelfarver

- Skintonic

Jeg ønsker mig det til jul/fødselsdag eller køber ind i lufthavnen - godt jeg snart skal til ud og flyve igen ;D

I ønskes alle en rigtig glædelig jul

samt et godt og lykkebringende nytår :)

JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006

Send resultater til mig

- Sidste chance er d. 31. december 2006

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har stort set alle de
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 20:51
produkter som er beregnet til ekstrem tør hud ;-D

Før jeg begyndte at bruge Clinique produkter mente jeg ikke at der kunne være så stor forskel på de stribede fra matas og de dyre produkter - nu er jeg af en lidt anden holdning.
Jeg har meget tør og følsom hud, især i ansiget, men efter jeg gik over til Clinique har jeg ikke længere store tørre plamager på kinderne osv. , jeg bruger bl.a. super defense ansigts cremen, den er fantastisk.

de har også en rigtig god solcreme som ikke fedter, totalt lækket at være på stranden uden at være fedtet ind i sand og solcreme :)

Derudover er deres øjenskygger de eneste der ikke får mine øjne til at klø, og deres naturally glossy mascara er den eneste jeg har prøvet som ikke løber pga. min linsevæske ( efter jeg fik kontaktlinser har jeg ellers altid lignet en vaskebjørn pga. løbende mascara - også selvom jeg prøvede dem der var vandfaste)

Jeg elsker simpelthen alle deres produkter - har endnu ikke prøvet et der ikke var godt - så jeg kan kun anbefale dem.

Mvh. Louise O.P.

Den heldige ejer af Shamona Mellemgård

0
0
Svar på denne tråd

medex...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 23:15
det er hvad jeg bruger.. mvh merete

0
0
Svar på denne tråd

Clinique
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 23:51

-Facial Soap

-Skintonic

-Dramatically Different Moisturizing Lotion

-All About Eyes

-Mascara

-Øjenskygge

-Pudder

-Gloss

-Kindrødt

-Cremer til kroppen

- osv

Jeg kan ikke tåle parfume(hmm og et eller andet stof som jeg er ved at blive testet for) så defor bruger jeg kun clinique.

Er meget glad for clinique produkter. Jeg købte ind da jeg var i London, der var lidt at spare :)

- :-) Myss fra Trine :-) -

- bedre kendt som Neger med Reje -

Fighting for peace, is like f*cking for virginity...

Hesteprofiler Freja & Tika

Er din kat tjekket for katteaids og katteleukæmi?

Gør det!

0
0
Svar på denne tråd

hov...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 00:08

læste forkert troede du ville høre hvad folk brugte af produkter(ikke fra et bestemt mærke)... så må heller trækker mig igen smil...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 00:09

jeg bruger blandet andet deres 3-trins program, deres selvbruner og nogle andre ting... selvom deres ting er dyre så holder de ekstremt længe ved mig... når jeg køber det er det oftes når det er på tilbud... jeg plejer og købe det i matas...

jeg køber derne de lidt dyrer mærker fx: clininc eller lancome (købte i sommers en æske med 4 øjenskygger i 1 lyseblå,1 lyserød, 1 lyse gul og 1 lysegrøn.. og det er jo et sikker valg og farvene kan bruges i flere år... jeg brugt den meget synes jeg men den ud som om jeg næsten ikk har brugt den...)

da jeg var i andora (et lille land der ligger i bjergene mellem spanien og frankrig) købte jeg mega meget med hjem fordi andora ikk er medlem i EU så der er toldfrit... super nice...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Søger part til min unghest på 4...

Søger Wintec Spring sadel...

0
0
Svar på denne tråd

Clinique
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 02:21
Jeg kender ikke så meget til produkterne, men har brugt deres deo roll on, den er da god, men den fra Palmolive eller Dove er faktisk meget bedre og billigere.

Smil... Det varmer:-)

Rid på det bedste- rid Frederiksborg.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 17:48
... har lige fået lidt forskelligt hudpleje fra Clinique i julegave. 5 forskellige ting, glæder mig til at komme igang med at bruge det for at se om det er noget der duer på mig :o)

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider