Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Zoneterapeut virker det?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 16:46
Ja jeg har aldrig givet meget for "alternative" behandlinger, men døjer meget med maven og har fået anbefalet at gå til zonetrapeut,men virker det eller er det penge ud af vinduet
0
0
Svar på denne tråd

ja det gør
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:04

Ja der er jo gode og dårlige terapeuter ligesom der er gode og dårlige læger.

Men JO jeg vil sige at det virker.

Jeg er selv uddannet Zoneterapeut og har været det i ca 20 år.

Der er sket meget på området,men det hele bygger jo på Akupunktur,som jo er en 3500 års lægelærdom.

Og jeg har det sådan,at HVIS det var noget fup,så var det jo nok gået af mode for flere tusinde år siden .

Men HUSK Zoneterapi helbreder IKKE,DET hjælper kroppen til at hjælpe sig selv.

Mvh Graven

Dygtig ponyrytter søges til at ride stor kat I ponyhingst !
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:36

det lyder jo meget rigtigt.

Er bare meget skeptisk indenfor sådanne områder

0
0
Svar på denne tråd

Det virker
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 19:41

Det virker helt klart.

Jeg havde problemer med at få menstruationen i gang, men efter lidt behandling på de rigtige punkter startede det som det skulle.

For mange år siden gav jeg min far lidt zoneterapi. Hver eneste gang jeg trykkede på et bestemt punkt begyndte hans mave at rumle - højt og tydeligt. Han var endda nødt til at gå i bad bagefter, bare fordi jeg havde trykket lidt på hans fod.

Så ja det virker.

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 21:32
Ja det virker. Jeg har fået min yngste datter behandlet for begyndende astmatisk bronkithis. Lægen ville have at hun skulle have maske for at forebygge det, men medicin indkapsler jo bare symptomer. Så jeg fik fat i en zoneterapeut, og efter 5x20min.s behandling, er der intet tegn på astma. Selv min læge måtte opgive at finde tegn, og overgav sig til at sige at det havde virket.
0
0
Svar på denne tråd

Se det lyder jo super
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 10:18

Har selv (som sagt) døjet meget med maven og har fået piller ved lægen der også har hjulpet lidt, men det er ikke væk (behandlingen er afsluttet)

Derfor blev jeg anbefalet zoneterapi, men synes det lyderldt som noget hokus pokus, men det har jo hjulpet nogen kan jeg forstå..

er det sådan noget hvor man "bare" bliver trykket på??

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 11:28
Man bliver ikke "bare" trykket på. Hun finder ud af hvor problemerne er, og derfra finder hun de rigtige punkter under fødderne. Hun kan mærke hvis hun er det rigtige sted. Til mig sagde hun, at hun kunne noget der minder om krystaller der blev opløst, og når de krystaller var væk, så ville hele behandlingen være ovre. Det var den måde hun forklarede det for mig,for jeg fattede ikke hvordan hun kunne vide at der ikke var mere,eller hvordan hun kunne mærke om hun var det rigtige sted.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det gør det
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 12:52

og på langt mere end man sådan lige skulle tro faktisk. Men jeg går også hos en SUPER dygtig dame i Havdrup - hun er bare helt kanon (har prøvet flere forsk.)

Og så et det samtidig super dejligt at få nusset/masseret sine fødder i 60 min mens man ligger fladt på ryggen med et tykt tæppe over sig... jooo det er sørme lækkert og kan anbefales (y)

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk

Jeg ønsker alle et vinskelig godt Nytår *s*

0
0
Svar på denne tråd

ja ...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 12:56

Ja de dygtige zoneterapeuter hjælper.

Jeg har fået et punkt som jeg kan massere når jeg har migræne, en til spændingshovedpine ( som dog ikke er så effektiv som migræne ) Og det virker.

Jeg har været til zoneterapi med mit knæ, det virkede ikke, og viste sig også at være en knogle/brusk fejl.

Men mod hovedet, både spændings og migræne hjælper det - jeg har været til det to gange, og begge gange virkede, så hvis jeg en dag får nogle problemer, kunne jeg godt finde på at bruge denne terapi igen

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 17:40

Nu er min far, selv zonetrapeut

og familie for da behandlig engang imellem..

og efte jeg selv har fået helbredet min konstante hovdepine og ondt i maven og træthed.. så tror jeg sku på det...

nu ved jeg ikke hvor du bor men.. jeg vil anbefale dig

kun at tage zonetrapeut der har en uddandelse bag sig da man godt kan få trykket på noget forkert og det er ikke bare noget man gør..

jeg vil lige ligge et telefon nr. til min far så kan du altid ringe og få besvaret dine spørgsmål Bent Ruthmann 56286711

og han kan helt sikkert også anbefalde dig en

zonetrapeut i nærheden af dig..

M.V.H

Katrine

>>E-Line Af Hvarre<<

~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!

*~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 16:31

det har bare været dejligt at få manet noget af alt den skepsis i jorden, så når nytåret er ovre ringer jeg fluks og bestiller en tid

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider