Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Zoneterapeut virker det?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 16:46
Ja jeg har aldrig givet meget for "alternative" behandlinger, men døjer meget med maven og har fået anbefalet at gå til zonetrapeut,men virker det eller er det penge ud af vinduet
0
0
Svar på denne tråd

ja det gør
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:04

Ja der er jo gode og dårlige terapeuter ligesom der er gode og dårlige læger.

Men JO jeg vil sige at det virker.

Jeg er selv uddannet Zoneterapeut og har været det i ca 20 år.

Der er sket meget på området,men det hele bygger jo på Akupunktur,som jo er en 3500 års lægelærdom.

Og jeg har det sådan,at HVIS det var noget fup,så var det jo nok gået af mode for flere tusinde år siden .

Men HUSK Zoneterapi helbreder IKKE,DET hjælper kroppen til at hjælpe sig selv.

Mvh Graven

Dygtig ponyrytter søges til at ride stor kat I ponyhingst !
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 17:36

det lyder jo meget rigtigt.

Er bare meget skeptisk indenfor sådanne områder

0
0
Svar på denne tråd

Det virker
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 19:41

Det virker helt klart.

Jeg havde problemer med at få menstruationen i gang, men efter lidt behandling på de rigtige punkter startede det som det skulle.

For mange år siden gav jeg min far lidt zoneterapi. Hver eneste gang jeg trykkede på et bestemt punkt begyndte hans mave at rumle - højt og tydeligt. Han var endda nødt til at gå i bad bagefter, bare fordi jeg havde trykket lidt på hans fod.

Så ja det virker.

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 21:32