Ja jeg købte jo i sommers et Canon Eos 350D, som jeg er helt enormt glad for... Jeg har dog indtil videre kun benyttet mig af de autofunktioner som kameraet har, og har taget ganske okay billeder med dem.
Men men, nu er vi jo nået til indendørssæsonen, og så er det ligesom om at kameraets autofunktioner ikke længere er så gode, og dette er min achilleshæl... Jeg er nemlig totalt lost i hvordan og hverledes jeg skal indstille det 
Jeg har læst en del om brændvidde, lukketid, blænde, ISO osv, men det er stadigvæk sort snak for mig og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer igang med at eksperimentere med at indstille mit kamera.
Så ja, det jeg egentlig søger er nogle råd til hvordan jeg skal gribe sagen an.
Lad os fx sige at jeg skal tage springbilleder i en ridehal(hvilket er det jeg kommer mest til).
Hvad vil I som udgangspunkt anbefale mig at jeg skal gøre? Hvad skal jeg starte med at indstille på, og har I evt. nogle foreslag til instillinger som jeg kan starte ud med og indstille videre ud fra når jeg er kommet igang?
Jeg vil bare så gerne igang med at fotografere lidt igen, men kan som sagt ikke rigtig hitte hoved og hale i alle de forskellige ting som kan indstilles, og det virker også som om at det er lidt en "religion" hvad folk de vælger at indstille på osv. og det gør mig bare endnu mere forvirret når jeg prøver at læse lidt om tingene.
Målet er ikke at tage super prof billeder. Jeg vil bare gerne lære at tage indendørsbilleder, hvor hverken hest eller spring bliver sløret, og man ikke behøver blitz eller skulle trykke på udløseren flere sekunder før man vil tage billedet.