|
|
| Tilfreds med gaven? |
|
|
Ja er i glade for det i har fået iaften?! Jeg er. Lige nu sidder jeg allerede og kopiere min nyvundne mandelgave cd "best of 2006" til min mobil, så jeg kan hører den på vej til arbejde (derfor er jeg ved nettet...juleaften er langt fra overstået her). Derudover har jeg fået et gavekort til kurbadx6. Gavekort til massage i kurbad. Nogle fine nye fade. Morderisk bedrag. Davinci mysteriet på dvd. Nogle the skeer. Et saunabælte (en humor gave fra kæresten, som er træt af at lave varmepuder til mig ) og jeg tror jeg har glemt en enkelt mere, men er ikke sikker. Jeg er ihvertfald glad for hver og en gave jeg har fået i år. Hvad med jer?
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo tak også |
|
|
her. Min mandelgave var chokolade. og julegaverne var en Taske-et par bukser indspændings tøjler og to dækkner. så er alt alt glad for det hele. forsat god jul til alle hilsen Linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo, meget tilfreds |
| Forfatter:  |
Viben1 |
| Dato:  |
24-12-2006 22:20 |
|
Jeg havde ønske mig en figur fra Royal Copenhagen med mit stjernetegn og det har jeg fået, så jeg kan ikke klage. Mk Julehilsen Viben
Husk... livet er en gave, så man skal aldrig klage over indpakningen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget glad |
|
|
jeg har fået mig den taske som jeg gerne ville have og cd med kim larsen Gammel hankat af john og børnene og så blev jeg glad for at john blev så glad for den kasket og som jeg købte som lidt af en sats foruden den tom tom gps han fik. ungerne er lykkelige og sidder nu efter at john er kørt afsted med familien og kigger med trætte øjne på alt det de har fået, vi har haft en stille og hyggelig aften og inden længe vil jeg ud og fodre og så i seng, for jeg er dælme træt efter en dag i køkkenet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha- vi er SÅ opfindsomme |
xtiny |
24-12-2006 22:54 |
|
Min ældste søster og jeg, så vi har begge givet knægten "Anden på Coke"- og begge med byttemærker.  Jeg stod ellers i butikken og sagde, at det IKKE var nødvendigt.  Tilfreds: Yep! Jeg fik et pizzahjul (meget ønsket- jeg smeltededet gamle i ovnen), en badeengleand med piv(!), nogen glas, Walther og Gromit "Det store grøntsagskup" (DVD) og penge. Desuden fik jeg Mandelgaven ("Upwords" et spil á la Scrabble men i flere lag)- men den uddelegerede jeg til knægten. Så på trods af "plasticjuletræ" og forsvunden pynt (ment vi fand juletræsfoden- som der så ikke var brug for  ), og glemt rødkål. (Købt- men jeg havde glemt den totalt!), så har vi haft en hyggelig og lettere forspist aften. Og jeg nåede IKKE at få pakket de sidste gaver ind. Men stegen var gennemstegt og det meste af sværen sprød Sovsen var for tynd, men smagte godt! (Jeg har et trick med grøntsager!). De brunede kartofler var dog lidt for brune. Min ovn er noget møg- så stegen skulle have godt 1½ time mere end beregnet efter opskriften (den fik mere tid efter MIN beregning), derfor skred planen lidt. Men vi spste da lidt over syv. Kattene har også hygget sig: Anton og Løvemis forgreb sig på resterne af stegen (den var ellers pakket ind i sølvpapir med et viskestykke udenom- tjah!), men Løvemis spiste så resten af de brunede kartofler(!) Rosa har leget med sølvpapir- og alle valnødderne  , Tabby med gavebånd- og Lille-mis fik bandana af en stofserviet, ligesom hunde fik førhen . Hun var cool og ligeglad- bare hun fik lov at spise mandlen... Det er også dyrenes jul. 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleaften. |
HarleyTinke |
24-12-2006 22:58 |
|
Jeg er ganske tilfreds. Dog manglede den guitar jeg i flere uger har snakket om men men, det går. I stedet fik jeg parfumer, gavekort, penge, ansigtsplejesæt, tøj, sko make up osv.
M.v.h. Line. I dette tilfælde er det hesten der gør arbejdet .. x) D. 10/7 -02, blev jeg, Line, den lykkelige ejer af Tinkemumsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jeg er rimelig godt tilfreds, på trods af et par rædsler som i får billeder af imorgen
Fik parfume (som dog skal byttes, har nemlig allerede 2 af den), undertøj fra Hunkemöller (super sødt, men et nummer for stort), nogle rigtig lækre Pilgrim smykker (armbånd + halskæde), flot lysegrøn glas skål, tærte fad, røde margrethe skåle, pynte-dims til taske, håndcreme, 550kr, mascara + make-up fjerne, gavekort til Femilet og bedst af alt- en lækker lækker lækker dyne, som katten og jeg allerede har indviet
Glædelig Jul!
Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeeeY |
|
|
Er også meget tilfredse med mine gaver, jeg fik Et krydshovedetøj for og bagbens gamacha ( de forkerte )  Dressur pisk En grime Hestebum Mp3er cd med sanne salemonsen Madakaska (dvd) hummel t-shirt Lang ærmede cardigan Ansigtvask parfume En gå i byen taske Og en lille lysserød plyshest Og nogle lysetager til vægen fra herstad Og undertøj det hva vidst alt for denne gang..
Kram Pernille Med hesten Indiana Rose, den skønne skønhed som ændre alt i mit liv, min kærlighed til dig min hyp er såå ubeskrivelig <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yderst tilfreds |
Diane Ellefsen |
24-12-2006 23:50 |
|
Jeg er meget glad for alle mine gaver. Men den der røte mest var gaven fra min Tilkommende. Den var pakket dobbelt ind og på den inderste indpakning havde han sat et digt: Kære Diane Du skal vide jeg elsker dig meget højt. Dine øjne, dine kinder, din mund En friskhed som ikke kan overgås af nogen Et sind som ikke kan kues af noget Et hjerte så stort at det burde spæres inde Og vogtes af tusind soldater Jeg elsker dig Glædelig jul Selve gaven var parfumen 5th avenue, som jeg blev meget glad for, da det jeg havde ønsket mig mest fra ham netop var en ny parfume.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg |
Linda & shetterne |
24-12-2006 23:55 |
|
er meget glad for mine gaver  Fik en super flot halskæde af min søde kæreste  Et rigtig flot sæt med "cardigan" og en sød top til at have inden under af mine forældre, samt et deodorant sæt af mine forældre. Nogle forskellige ting til at rense huden i af min lillesøster. Og noget undertøj fik jeg af min storesøster. Så jo, jeg er meget godt tilfreds med mine gaver 
Hilsen Linda 
MIN HJEMMESIDE
Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P Hvil i fred begge 2... Savner jer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stressfri jul |
Signe J |
24-12-2006 23:57 |
|
Jeg fik en trediedel af en stor tattovering jeg skal have lavet i starten af 2007 - så får jeg en trediedel mere til min fødselsdag i januar og resten betaler jeg selv. Så jeg er godt tilfreds . Og jeg fik også et lillebitte kagefad på fod til mine mindste kager, yay. Men det bedste var nu at holde jul bare mig og manden, jeg bestemte suverænt, lavede al maden selv og tillod mig at spise i sofaen under dynen mens jeg så TV og beundrede mit juletræ - det må man godt når man er syg første gang i mange år at jeg har haft en stress fri jul.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
HGlarsen |
25-12-2006 00:34 |
|
Bare super glad for alle mine gaver - og den hyggeligste jul jeg mindes . Jeg fik et par mørkebrune fuldskinds-ridebukser med lyst skind, og en figur-syet mørkebrun ridejakke - et par mørkebrune pikeur ternede sokker - et mega fedt sæt der matcher. Parfume, bade-creme, ansigts creme, penge, chokolade, MAC foundation, MAC pudder.. og så mangler jeg et par gaver endnu, men er super glad for dem jeg har fået indtil vidre 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Meget tilfreds. Jeg ønskede mig allermest et liftkort til skituren i uge 12, og det fik jeg  Derudover fik jeg øreringe, bluse, longetov, lakridssaltsten (den er så til Alexia og jeg glæder mig til at give hende den), ansigtsmaske på tube og penge. Alt sammen ting, der helt sikkert kan bruges  Det eneste store ønske, der ikke blev opfyldt, var en kæreste, men den er jo heller ikke helt så nem Måske jeg selv kan skaffe mig en i det kommende år  Glædelig Jul til jer alle.. Mvh. Julie
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djgbsdgj |
Nanna uden Sebastian |
25-12-2006 01:12 |
|
ja da! jeg fik en ipod nano, så kan jeg sgu da ikk være andet end glad 
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da.. |
Sandra M. L. |
25-12-2006 01:36 |
|
..jeg er godt tilfreds. Min ønskeliste bestod kun af 2 ting: 1. En hest. 2. Penge. Jeg vidste godt, jeg ikke ville få hesten. Jeg har fået 2500,-, et par støvler, en trøje, en halskæde, creame og parfume (som jeg gerne ville bytte, men jeg ødelagde æsken >.<') og.. og.. ikke mere. (x Jeg må indrømme, det er ret så kedeligt, når 4/5 af ens gaver udelukket består af penge.. Men hvad.. Jeg hader, når man får noget, der alligevel bare skal byttes. Så hellere få penge, så man selv kan købe noget. Mvh. Sandra M. L.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja tak. :-) |
NinaL |
25-12-2006 01:38 |
|
.. Jeg er tilfreds.  Men jeg led den tort ... at "vinde" min skrækkelige rædsel tilbage - som jeg var så uforsigtigt at medbringe til sidste års julegavespil - Doooh ...  Så kan jeg måske lær' det? NOPE - den skal med igen til næste år!  Julehilsener fra Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yderst tilfreds |
|
|
Er yderst tilfreds med gaverne: Et par staldstøvler og et digitalkamera + batterioplader. Jubiii, slut med kolde, våde fødder hos hestene og slut med at låne min mors digitalkamera eller få andre til at fotografere alt muligt for mig.  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg klager ikke |
|
|
Jeg er oss udemærket tilfreds. Jeg har fået en hest. Jeg blev ringet op ved middagstid den 23. I den anden ende blev der sagt, "vil du ha Rebecca" ja ja ja ja. Det har oss taget en rum tid. Så fik jeg en DVD HHD-optager. Et kæmpe højtallersæt til min bærbar Ice age 2 Olsen banden 1 - 14 Anden på coke Tæskeholdet Mick - Undskyld Osv.
Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!! "Som at skide, når man tror man ska slå en prut..." Magtens Korridorer www.jessie-fotos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik som ønsket |
|
|
Sorelstøvler. Lækre håndklæder, som først skal bruges, når vi flytter ud i det nye hus. Tallerkener, Plissé fra Pillivuet. Et lille maleri fra min datters hånd. Og så forventer jeg at få del i mandelgaven, der var 2 biografbilletter. Min mand vandt den, - igen! Vi prøver hvert år at forklare ham, at det har noget at gøre med mængden af ris ala mande, som han indtager i forhold til os andre.
Glædelig Jul & Godt Nytår til jer alle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg fik 2 gavekort, 2 bøger og et par lysestager  Nå ja... Og en ny lommeregner.
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har fået nogle dejlige ting... |
|
|
... - men for første gang i mange år er jeg vist nødt til at bytte noget af det. Vi plejer gerne at dele ønskesedlen lidt op, så min mands familie ikke får de samme ønsker som min - men det fik jeg altså ikke gjort i år. Vi ønskede os blandt andet et pizzahjul og en god kødkniv - og jeg skal dælme love for, at vi har fået knive! 7 stk. og 2 pizzahjul! Vi får aldrig slidt alle de knive op, så nogle af dem bliver nok konverteret til noget andet godt. Af min mand fik jeg en elektrisk tandbørste - og det var en sidste-øjebliks-gave, fordi den gave han oprindeligt havde tiltænkt mig, ikke nåede frem til jul. Det er ellers næsten den allerbedste: en sikkerhedsvest fra Dan-rider - sådan én man kan BEVÆGE sig i! Men den kommer jo så efter jul (fedt nok, på den måde har jeg scoret 2 julegaver!). Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Fik nogle dejlige ting som jeg er meget glad for: Et par træsko-uundværlige i stalden  En lækker morgenkåbe En lækker parfume-speciel udvalgt af min datter  En OBH vejrstation- den store En fin julebog med historier,forfattet af min datter  Og en DAB radio Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver. |
ishest2 |
25-12-2006 09:33 |
|
Den allerbedste gave jeg fik er fra mine børn. 2 led til mit armbånd og så var jeg så heldig at jeg fik mandelgaven (chokolade) Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytgrfedws |
nimbusolivia |
25-12-2006 10:01 |
|
jeg kan kun være tilfreds (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige gaver |
sniffersof |
25-12-2006 10:11 |
|
Jeg er også glad for mine gaver.. Jeg fik følgende: Kæresten: Make up og Lacoste, Touch of Pink De øvrige gaver jeg fik er... 3 forskellige dagcremer, en natcreme, en lacoste touch of pink gaveæske, 3 sæt øreringe, noget andet creme, en dvdfilm, to skåle, solskinspudder, skrubcreme, 4 trøjer, og to stk gavekort til matas (:
Pletmulerytteren Sofie Medlem af Discount Heste Og Pony Vanrøgternes Klub - DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores bedste .. |
|
|
var, da dyrlægen ringede kl. halv seks og fortalte, at det gik en lille smule bedre med vores hest, der er indlagt og som blev opereret i fredags. Lørdag var de nemlig ikke særlig optimistiske, så han synes lige han ville give os de gode nyheder med det samme, så vi bedre kunne nyde aftenen. Ellers fik jeg et par støvler, et par bh er, og så kan jeg ikke huske mere. Må lige hen og kigge lidt på gaverne senere; lige nu skal vi en tur ud og kigge til hesten, og bagefter tror jeg vi tager en tur i skoven, og går en lang tur. Glædelig (bag) JUL ; May.
Stutteri El Falcon; PURA RAZA ESPANOLA. Særdeles velgående hoppeføl fra i år, sælges ved fravænning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Jo jeg er vældig tilfreds! Det var en mere indbringende jul end normalt! Af kæresten fik jeg en hårtørrer (som jeg har ønsket mig i snart 1 år siden den gamle futtede af) og en ekstern harddiskbox. Bare rigtig lækkert! Mine forældre var ufattligt gavmilde i år! Fik en rigtig lækker sweater, en kløverblad pande, Da Vinci mysteriet i bogform (så behøver jeg ikke låne min mors), et par små brocher og en afsindig flot halskæde. Min farmor gav fællesgave, og kæresten og jeg fik 2 duge, krydderibeholdere og en snekugle (  ). Mangler så stadig fra svigermekanikken, men dem får vi idag når vi har været på rundtur... Glæder mig godt mok til at komme hjem idag, til et hus der skinner rent, og aå lave absolut ingenting!!! Men det var nu hyggeligt igår, selvom jeg måtte ringe en del gange til min mor, for lige at få lidt råd om julemaden. det er kun 2. gang jeg er med til det, og 1. gang jeg har lavet det stort set selv. Så jeg er rigtig stolt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begavet... |
|
|
Jeg blev også meget begavet  Fik et nyt toilet (det manglede vi, og de syntes det var sjovt at købe et i gave til mig LOL), penge, 1 bog om katte, 1 hestebog (Forstå din ridehest af Rikke Schultz), 1 hårspænde, 1 kasse julepynt, 1 flaske vin, 1 stor lommelygte ud til stalden, 1 stor hestekalender til væggen, 1 lille hestekalender til væggen, 20 hestekort m/ konvolutter, 3 pandebånd, 1 hjemmestrikket halstørklæde fra min farmor, 1 lagen, 1 kogebog, 1 hjerteskål m/ låg fra min veninde...hm...gad vide om jeg har glemt noget. Det har jeg helt sikkert Nå, men dette var i hovedtræk mine gaver i år. Rigtig dejlige og brugbare gaver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
bimsemor |
25-12-2006 12:09 |
|
Glædelig jul til alle Vi havde en rigtig hyggelige aften med gaver i overflod. En meget smuk guldring med 3 små diamanter i. Et par guld øreringe Et smukt Guess guld ur, alle 3 ting af min mand Et sæt herstal lysestager, af min datter Et rigtig lækkert sæt Carl Weill knive, af min bror og hans kone Et par lækre cowboybukser, af mine forældre En køkkenvægt af min anden bror Lækkert gavehøst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er meget |
Ratster Zoo |
25-12-2006 12:12 |
|
tilfreda med det jeg har fået.. Der stå i et andet indlæg hvad jeg har fået
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdgdgdfg |
Amanda m |
25-12-2006 12:24 |
|
om jeg er tilfreds  ? ja! jeg fik: en Ipod nano en helt masse makeup en trøje - sosm dog skal byttes  2 halskæder og 1 par øreringe. en ansigts rense maske og noget rense creme halløj. lipgloss og så noget andet kan ik huske mer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træsko |
julietaylor |
25-12-2006 12:36 |
|
Jeg plejer at muge ud iført min mands træsko og hans county cap. Så jeg fik et par træsko og en county cap i julegave Hæ hæ.. så kan jeg lære det. Jeg har dog også fået lovning på et nyt kamera, så helt galt er det ikke. Jeg fik en fleece, et par ridehandsker, noget køkkentøj, creme og andre gode ting. Ikke noget spektakulært, men jeg havde nu heller ikke rigtigt ønsket mig noget Jeg er ganske tilfreds. Det er trist, når man bliver så gammel, at man glæder sig mere til julemaden end til gaverne  Til gengæld har jeg her til morgen moret mig kosteligt med at lege med min datters gaver. Glædelig jul til alle. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Om Jeg er |
|
|
Jeg er helt vild med de gaver jeg har fået. De oversteg al min forventning. Har fået; 2 PH 2/2 Glaspendeller til vores køkken i det nye hus Et Canon Vidéo kamera 8 Piet Hein tallerkener Tøj En masse lækre håndklæder Gavekort en masse osv osv... En hyggelig aften alt i alt. Kh Mette
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mon ikke |
|
|
jeg er mere end lykkelig for mine gaver...*ss* fik den smukkeste halskæde af kæresten...  fik også den trense jeg havde ønsket mig til banditten (han blir bare fin med den på)  udover det fik jeg en dvd med hertug (SÅ skønt at kunne se bandittens far igen og igen ) der var også andre blue hors og ask hingste på...*s* så fik jeg forskellige gavekort så alt i alt en kanon aften med en masse jeg ønskede mig...*s*
Studerer til DAT & er inkaneret dressur rytter!! 1 fuldblod, 1 trakehner og ALDRIG andet. ) EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækkert.. |
|
|
jeg har fået mange gaver i år - helt over forventning: *margurit/daisy halskæde ogærenringe af min dejlige kæreste *Dolce Gabbanna ur af mine forældre *Egypten bog af min søster *Herstal æggebægre og salt/peber + Rosendahl morgenmads sæt - af Mormor *Melissa blender All in One af mine forældre *Guild Wars Nightfall - pcspil, også af mine forældre *Matas gaveæskle med creme osv - af kærestens mormor *JLo glow parfume af kærestens moster *E Arden greentea parfume af kærestens mor på fredag skal jeg til Middag hos min far og hans familie - så der kommer også lidt gaver.. så jeg er meget begavet i år...
Trine Bach Nu med part på Filur Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MEGET MEGET MEGET |
|
|
er meget meget glad. for min en IPOD NANO. + andre ting os. men troede helt seriøst aldrig at jeg ville få den af mine forældre. så det er den bedste gave jeg har fået i år...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er rigtig |
|
|
glad for mine gaver. Ikke at jeg har fået så mange - men ... En skabsfryser fra forældrene var bare det helt store hit! Mand jeg er glad for at jeg nu kan handle ind som det passer mig og bare putte i fryseren! Så kan jeg jo altid ønske mig "Noget at fylde i den" til min fødselsdag her først i januar  Mine morforældre har købt mig en kaffemaskine der slukker af sig selv efter 2 timer - et superhit da jeg indimellem har det med at glemme at slukke for den  Min morfar mente også at jeg skulle have 500kr i julegave derudover - og dem regner jeg med at konvertere til et underlag til vorses bomløse sadel så mulen kan gå lidt mere komfortabelt med den  Min store lillesøster har lagt et større arbejde i et finde en Lash Architect mascara fra L'Oreal i brun og ikke vandfast til mig så den er jeg også rigtig glad for  Og sidst men ikke mindst har jeg fået en Bvlgari Blve parfume af min gode kammerat ... Jojo - jeg synes det har været en dejlig jul sådan set. Jeg har kun et enkelt klagepunkt - og det er at jeg ikke som ellers planlagt skulle have Theis med til jul  Men det er jo en mindre ting i al julehyggen og julemaden og de herlige gaver jeg har fået!
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo en rigtig |
|
|
fin jul, jeg måtte dog dele gaver med manden, dvs, vi fik gaver som var til os begge 2, men hvad gør det når det er en lastbil Så nu kan vi proppe 4 ponyer i bilen og bo der samtidig, det mest dejlige i det er nemlig så behøber ikke at skulle forfordele enten det ene eller det andet barn når vi tager til stævner og det glæder vi os så til her i det nye år.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den bedste |
|
|
Julegave i år, var at en nær veninde på 19 år, kom godt igennem hendes operation i hjernen. Denne blev fortaget den 24 december, og der blev skålet noget i det lille hjem da hun var godt igennem  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gucci pums |
karinmus |
26-12-2006 10:13 |
|
Jeg fik gucci pums af manden  2 x lækkert undertøj 1 kingland vest i en fed mørkebrun 1 gavekort 1 Helmig herfra (hihi bliver aldrig voksen nok til ikke at høre ham) 1 Chanel læbestift Rigtig dejlige pige gaver  Karin
Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huha... |
Tullermus |
26-12-2006 10:30 |
|
Jeg tog over til min mor med en tom kuffert (ok, der var et par rene trusser og ditto sokker i). Jeg tog tilbage med 2 ovale pillivuyt fade stort firkantet pillivuytfad langt firkantet pillivuyt fad kvadratisk pillivuyt fad 2 pillivuyt desserttallerkner 2 pillivuyt skåle 2 flade firkantede pillivuyt skåle SLAGBOREMASKINE! 5 håndklæder i lækker, lækker kvalitet fra magasin Gaffel, kniv og ske (georg jensen, New York) SATC shoebox Lost sæson 1 Gavekort på en mikroovn Jow jow, det var ganske indbringende. Men for satan, hvor var det tungt med alt de porcelæn. Og min slagboremaskine vejede også gdt til. Glæder mig til at bore huller her i min beton-lejlighed... /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ganske tilfreds her |
|
|
Jeg er godt nok også ganske tilfreds med de gaver jeg blev tildelt. fik nemlig: Penge CD med Mani spinx Parfumesæt fra D&G en trøje et sminkespejl chokolade håndklæde + vaskeklud Det var vidst det. Men i aften skal der byttes gave med kæresten, så det bliver da også lidt spændende. Jeg måtte dog gå en smule på kompromis hvad angår gaven til ham, men tror han er forståelig, da jeg endte på krykker i torsdags efter jeg havde været oppe til min, i denne omgang, sidste prøve på landbrugsskolen. Men meget tilfreds. og kan da godt se på gavemængden at jeg er blevet over 18, men det gør ikke spor, når alle gaver er så brubare. Lykke med Linepigen og Sille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Absolut tilfreds... |
|
|
Er absolut tilfreds med mine gaver, ved at flere af dem har taget lang tid at finde for giverne så det gør det jo ekstra dejligt.. Den største gave var dog at jeg fik lov at fejre Juleaften med min elskede nevø på 3 år, han er så herlig og perfekt at jeg sagtens kunne have undværet alle gaverne.. Men af gaver fik jeg: En lille ny nevø eller niece der kommer til verden i Juli måned. Bodum theglas. 3 stk opbevaringsdåser til Senseo kaffepuder 4 stk glas til Senseo kaffemaskine Rösti mixerkande med grydeskeer Provocative Woman parfume Braun 3 i 1 håndmixer (Byttes til en badevægt jeg ikke fik) Braun 4 i 1 håndmixer Adams Æbler til PSP Sæbepumpe, toiletbørste og pedalspand i sort/rustfri 2 Håndklædesæt Portrætbillede af min dejlige nevø Lækre uldsokker med får på Gavekort til H & M Som altid sad jeg som sidste mand og pakkede mine gaver op.. Dybt pinligt at man i en alder af 25 år stadig er den mest forkælede juleaften.. 
MVH ManEater, Nu Permanent Jyde igen.. Hyggehest/pony søges i cykelafstand fra 6064 Jordrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver :) |
Petzi |
26-12-2006 15:11 |
|
Jeg er også meget tilfreds med mine gaver  Jeg fik... En mobil (Nokia 6111) Et hovedtøj (Kieffer Madonna) Eskadron klokker (i grå) Et dækken til min hund En gå sele til min hund En bog om hundtræning Gavekort til Matas, Femina, Fona og Sønderborg Handel Penge D&G parfume Undertøj Det var vidst det hehe
Hilsen Malene  Nu med ny hest... * * * * * First-Donna af Hvarre * * * * *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erogså yderst tilfreds |
Kiki |
26-12-2006 18:56 |
|
Har nemlig fået næsten alt det jeg lige ønskede mig. Må se om jeg kan huske det hele Fra Kæresten fik jeg: Desperate housewives sæson 1 og 2, gavekort til wonderwear, Nemo fisk sutsko, fladjern, mener der var noget mere men kan ikke komme på det Forældrene: Fladjern, gavekort på rullegardin, hvid skjorte, skindhandsker (fra hund), sutsko (fra kattene), vidst igen noget mere Morfar: Penge Moster, onkel, fætter og Kusine: Hvid skjorte og en top Farmor: Lærebog i obligationsret bind II Farbror og Tante: Biografbilletter med popcorn og sodavand til 2 personer. Kusine: Sutsko Så selv om det er blevet til en del sutsko og et par fladjern i år, så er det bare super gaver og kun det jeg har fået lidt mange af der skal byttes. Mener at jeg også har fået lidt andre ting, men kan ikke lige komme på det. Men har bare været glad i flere dage når jeg tænker på hvor heldig jeg har været i år. Der er godt nok ikke meget tilbage på min ønskeliste og slet ikke når jeg får ændret mine "dobbeltgaver" Så jeg sidder egentlig bare og føler mig forkælet og nyder mine nye ting
På jagt efter mere tid, mindre stres og bedre nattesøvn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Jeg er ihvertfald også tilfreds med det jeg har fået. Især når jeg egentlig ikke ønskede mig noget. Af min far fik jeg 2000 kr og 150 euro (til ferien, som også er en slags julegave). Plus at han har skaffet mig et FEDT betalt job i et par uger hehe Så fik jeg en masse tøj, bh'er og alt muligt andet godt til klædeskabet (det var også det eneste jeg havde på ønskesedlen) Gavekort til Expert og H&M En masse cremer i alle afskygninger Et par bøger Og en masse slik selvfølgelig + et par andre ting jeg ikke lige kan huske... Jeg har bestemt ikke noget at klage over i år, og havde slet ikke regnet med at få så meget, da jeg normalt ikke selv giver julegaver.
Mvh. Christina  Hestetur til Qatar, Læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|