Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lidt for meget at lave...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:09

Åh ja...jeg har en af de der dage, hvor jeg igen har planlagt for meget. Også en ekstra sidegevinst, så har jeg vundet i smertelotteriet "mens-smerter".

Jeg har fået smidt alt vasketøjet over. Jeg har rimeligt fået ryddet herhjemme. Men jeg mangler stadig at komme til hesten, at hente en ting et stykke herfra (bus-tog-bus, længde herfra) også i aften skal kæresten og jeg holde jul sammen.

Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til at hænge sammen, for allerede nu er jeg fuldstændig ødelagt, og jeg kan ikke rigtig få slået smerterne ned.

Det skal lige siges, at jeg også, undtagen i onsdags, har arbejdet gennemsnitligt 12 timer dagligt siden forrige uge. -Så generelt er jeg ret træt.

Er der nogen der gider at A: sende mig energi og fremforalt tage mine smerter B: tage mine smerter og sende mig en bil.?!

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

smerter
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:20

Panodil og ipren tager de væreste smerter, bilen kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

sidder også selv med mens. smerter på arb, det er ikke sjovt

drikker en masse the og prøver at slappe af så godt som muligt.

rigtig glædelig jul , håber du og kæresten får en hyggelig aften, på trods af du har lidt rigeligt opgaver i dag.

0
0
Svar på denne tråd

Ja Krister spurgte
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:28

faktisk hvornår du kom Tine :-) Eller var det dig der spurgte?

Men hvis du ikke kan nå det, så bare stress af, og udsæt uret :-)

Knus

0
0
Svar på denne tråd

Ring og spørg
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:29

ham om I kan ordne det mellem jul og nytår

0
0
Svar på denne tråd

camilla...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 11:54

krister sender det til mig, han er en engel...men jeg havde håbet på at kunne have det på juleaften, men det må vente

Nu er jeg endellig færdig med vasketøjet...eller dvs, jeg har stadig en vask over, men den sidder fast, og den søde og flinke electrolux medarbejder er i Roskilde lige pt, så der går ihvertfald 1 time før han er her!!

Derudover var alle kællinger møg provo i vaskeriet (jo, de var virkelig kællinger idag). Vi har 4 ruller med tilhørende ligge tøj sammen steder. -Jeg har præsteret idag at blive smidt væk fra alle, fordi de mente, at det var "deres" plads. Jeg har så betalt for opvarmningen af de 3 af rullerne! -Jeg opgav at få rullet mit eget sengetøj Men de fik en varm rulle at starte på.

Jeg blev så harm til sidst, at jeg gik til varmemesteren for at spørge om der var en regel der ikke var kommet med på mit regelsæt om, at man rent faktisk kun kan reservere vaskemaskine og alt andet er fælles?! Og når man havde brugt vaskemaskine rum 1 og 2, om det så ikke var muligt, når det nu er de største rum, at få lov til at bruge bare EN skide ligge sammen plads. Svaret var, at det skulle det da være, og jeg havde sikket bare misforstået noget?! Jeg misforstår ikke at jeg for afvide at jeg skal flytte mig, da hun skal bruge den plads.

Mand, jeg er helt oppe i det mørkerøde felt lige nu...

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider