krister sender det til mig, han er en engel...men jeg havde håbet på at kunne have det på juleaften, men det må vente 
Nu er jeg endellig færdig med vasketøjet...eller dvs, jeg har stadig en vask over, men den sidder fast, og den søde og flinke electrolux medarbejder er i Roskilde lige pt, så der går ihvertfald 1 time før han er her!!
Derudover var alle kællinger møg provo i vaskeriet (jo, de var virkelig kællinger idag). Vi har 4 ruller med tilhørende ligge tøj sammen steder. -Jeg har præsteret idag at blive smidt væk fra alle, fordi de mente, at det var "deres" plads. Jeg har så betalt for opvarmningen af de 3 af rullerne! -Jeg opgav at få rullet mit eget sengetøj
Men de fik en varm rulle at starte på.
Jeg blev så harm til sidst, at jeg gik til varmemesteren for at spørge om der var en regel der ikke var kommet med på mit regelsæt om, at man rent faktisk kun kan reservere vaskemaskine og alt andet er fælles?! Og når man havde brugt vaskemaskine rum 1 og 2, om det så ikke var muligt, når det nu er de største rum, at få lov til at bruge bare EN skide ligge sammen plads. Svaret var, at det skulle det da være, og jeg havde sikket bare misforstået noget?! Jeg misforstår ikke at jeg for afvide at jeg skal flytte mig, da hun skal bruge den plads.
Mand, jeg er helt oppe i det mørkerøde felt lige nu...