Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rodbehandling AVS
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 23:34

Jeg har jo gået og tumlet med en tand som plumben var knækket i et stykke tid har fået den lavet om et par gange men tandlægen har åbenbart været for tæt på nerven så denne gang måtte de rodbehandle det gjorde nas kan jeg sige jer ikke selve borringen for jeg var sgu bedøvet op til øjet lol men da hun lagde det skide halløj op som skulle dræbe nerven lettede jeg fra stolen DAMN det gjorde nullernaller..

Hun lagde så sådan noget kidt op i som skal sidde 14 dage så skal den renses og fyldes ud med fyldning mit spørgsmål er så bare hvis tanden allerede er smertefri nu her til aften hvor den blev lavet kl 15 så kan man vel satse på nerven er død eller? Den sidste uge har jeg haft ondt i døgndrift deroppe men nu er det super duper.

Det der kidt halløj falder det ikke ud ?

Håber nogen som har været det igennem vil gi deres erfaring til kende.

Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun

0
0
Svar på denne tråd

Også mig
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 09:14

Jeg fik samme omgang i tirsdags og må tilslutte mig, at det ikke var den mest behagelige oplevelse..

Jeg er desværre stadig ikke smertefri. Har ondt i tanden, området omkring tanden, kindbenet og kæbeleddet !! Mit tandkød føles lidt varmt, så jeg skal lige omkring tandlægen i dag. ØV..

Det kit man får lagt i inden endelig behandling, skulle være stærkt nok til at man kan tygge og gøre som man plejer..

Jeg slipper desværre ikke med en ny fyldning, men skal have krone på og det er lige omkring de 6.000 kr..

Hvis ikke længere du har smerter, så vil jeg sige at nerven er død...

Rikke S.

Man stinker af gris, lugter af ko og dufter af hest
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift fordi den skal være der...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:40

Heyhey

Jeg har ikke fået rodbehandling men det kommer jo nok en dag med de tænder jeg er udstyret med.

Jeg er simpelthen så hunderæd for smerten det giver når tandlægen borer, stikker eller alt andet dergør ondt.

Det er skrækkeligt at have det sådan, for jeg får svedeture og tynd mave inden jeg skal til tandlægen.

Jeg er så ræd at jeg kan begynde at tude af skræk derinde. Det er altså ret så pinligt.

Og jeg er så uheldig at mine tænder ikke er for gode. De revner og skal bores tit. Det er sgu træls og have det sådan.

Med venlig hilsen

Karin

Glædelig jul :)

0
0
Svar på denne tråd

For en måned
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 12:42

eller to siden fik jeg lavet en rodbehandling (tre kanaler), og jeg mærkede ikke en bjælde til det.

Jeg havde valgt en tandlæge der kan ordne det på et enkelt besøg. De ødelægger nerven med laser med det samme, så man slipper for at rende rundt med giften i tanden.

Det kan anbefales til en anden gang.

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

av av av av av
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 16:51
ja jeg har også lige været igennem en rodbehandling...jeg troede også tanden måtte være død når den rigtige fyldning skulle i...MEN det var den ikke...eller det var de nerver der sad rundt om tanden ikke... så jeg måtte bedøves igen..øv

Husk at leve mens du gør det....Husk at elske mens du tør det

0
0
Svar på denne tråd

minski
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 17:06

Jeg har fået lavet en rodbehandling, og har et par stykker i vente.

Det gjorde ikke ondt at blive boret osv. - nerven var så også død i forvejen, det der gjorde ondt var når de renser det op og lægger midlertidig fyldning i, og jeg skulle derop 6 gange før den var god nok til at få en permanent fyldning

Minski - må man spørge hvilken tandlæge du har?

Jeg har elendige tænder trods god pasning, så jeg søger landets bedste ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider