|
|
| Hvad ønsker du dig allermest? |
|
|
Hej HN'er. Hvad ønsker i jer allermest til jul? Altså hvad er jeres største ønske på jeres ønskesedler rundt omkring?? Mit aller største ønske er Canon EOS 400D kameraet. Et meget dyrt ønske, regner derfor heller ikke med at det går i opfyldelse... (men har jo også fødselsdag d. 22 - så måske mange har slået sig sammen  Et andet stort ønske er mit stjernetegn i de figurer Royal Copenhagen har lavet. Må jeg høre jeres?? Så kan vi jo se om nogle af dem er gået i opfyldelse efter jul .
Mvh Kathrine Olsen * * Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
... Ærligt... Jeg har intet højeste ønske... Lidt trist egentlig... Selvfølgelig ønsker jeg mig nogle ting, men det er noget jeg sagtens kan undvære i mig liv. DEt jeg brændende ønskede mig var en bærbar pc + en digital kamera. Den bærbare fik jeg da jeg startede nyt job af firmaet, og kameraret til min fødselsdag, så nu ved jeg ikke helt...  Men selvfølgelig hvis nogen kom og forælrede mig en ny sølvgrå Passat Stationcar, tog jeg da pænt imod 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Største ønske |
|
|
Mit største ønske til jul i år er ligesom dig kathrine også et Canon EOS 400D kamera  Udover den står der også en ny sadel højt på ønskesedlen  Tror nu ikke jeg får nogle af delene men får bonus ude fra arbejdet her til januar plus jeg har fødselsdag så mon ikke mindst en af ønskerne bliver opfyldt der 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & *MaRiScA*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke julegave |
|
|
Mit største ønske pt. er at Baronne får et lækkert hoppeføl en gang sidst i marts måned. Så forlanger jeg ikke ret meget mere. Hun tabte nemlig dette års føl, som jeg havde glædet mig meget til, og det eneste hoppeføl hun har fået indtil nu blev aflivet sidste sommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ønsker mig en kæreste Men regner bestemt ikke med at få det  Men ellers ønsker jeg mig allermest et liftkort til skiferien i uge 12. Jeg tror måske, jeg får det, men jeg er ikke sikker  Krydser fingre for, at du får dit kamera, så du kan komme og fotografere mig og Alexia 
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gav mig selv |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
20-12-2006 21:36 |
|
det jeg ønskede mig aller mest.. nemlig 2 nye rottebure med plads til totterne (der var alt for mange i de bure jeg havde) og kærestens gave (som han ikke får lov til at pakke ind, for nu HAR jeg selv hevet den ned fra hylden og knuget den hele vejen hjem ) er en chokolade fondue fontæne, plus koge chokolade (som dog ikek blev knuget) som blev købt i Metro.. (Mig og min veninde blev misundelig over han købte den til hans far, så vi plagede indtil jeg fik en ) Ja mig og min veninde ER chokolad-narkomaner  Men ellers er mit højste ønske en stor vuffer
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god aften |
|
|
Jeg ønsker mig alt inden for vandreudstyr. Jeg har efterhånden slidt mit gamle udstyr op. Regner med at skulle på trekking på Grønland i 2008 og så ville det være en god idee at få fornyet udstyret. NØRD, der ved jeg godt. god aften Betina
Stengårdens DSP'er - ønsker alle en glædelig Jul. Klik ind på vores hjemmeside og se hvor fine vi er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ønsker... |
smukke-ped |
20-12-2006 21:57 |
|
ja en mercedes mcclaren...ellers ved jeg ikke rigtig... jeg mangler ikke rigtig noget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit ønske |
|
|
Jeg ønsker mig så brændende at blive frigjort fra den uheldsforbandelse der er nedkaldt over mig, for jeg er mere uheldig end jeg kan klare. Jeg beder til vorherre flere gange daglig for at komme af med det.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
julietaylor |
20-12-2006 22:22 |
|
Jeg ønsker mig også et Canon Eos 400D, men jeg kommer nok til selv at købe det Min mand er ellers sød til at købe lækre gaver, men han har en anelse tendens til at overvurdere, hvor meget jeg har brug for smykker, når jeg vader rundt i mudder til anklerne og triller tørv ind i stalden. Jeg ønsker mig ikke så meget, faktisk. Jeg har alt hvad jeg gerne vil have (kedeligt, jeg ved det godt) Så måske ønsker jeg at få lov til at beholde alt det, jeg allerede har, og som jeg er så glad for  Jeg ønsker at min datter ikke er syg juleaften... hun var lidt feberhed, inden hun gik i seng, og jeg er bange for at hun har fanget en halsbetændelse i vuggestuen. Jeg ønsker, at mine heste og hunde klarer nytårsaften uden stress. Jeg ønsker, at folk holder op med at slå hinanden og slå hinanden ihjel. Jeg ønsker, at vi kan få rejst spær til vores ridehus i januar. Jeg ønsker, at mine kære har det godt. Jeg ønsker mig flere Tv-kanaler i 2007. Jeg er træt af DR1 og TV2. Jeg ønsker mig en henrivende sangstemme. Jeg ønsker mig en statsminister, der ikke synes det er i orden at ignorere Geneve-konventionen. Jeg ønsker mig tid til at frisere mine hundes røvskæg noget oftere, så jeg ikke skal yde krisehjælp med saksen. Jeg ønsker mig mild frost i hele januar, så min ridebane kan blive færdig. Jeg ønsker mig en masse ting, nu jeg tænker over det. Men om jeg får ønskerne opfyldt, vil vise sig  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Tuxi |
20-12-2006 22:29 |
|
Jeg ønsker mig en Georg Jensen ring. Jeg fik den faktisk i fødselsdagsgave for 3 1/2 år siden, men jeg har tabt den under en flytning. ØV! Jeg tror at jeg får den af mor+kæreste og min far. Cool, hvis jeg får den, men så ligger der kun 2 gaver til mig under juletræet... Det er lidt øv! Men det går nok hvis man får det man ønsker sig.. Go Jul. Mvh Tuxi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jshglsogsgsg |
MonicaP |
20-12-2006 22:30 |
|
At ponyen vil blive en stor hest 
Monica Pedersen Med Egely's Prins Abdullah <3 !! TEAM JENSEN !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
|
|
mig at det kommer til at gå mig godt i det kommende år (3.g's opgaven, student.. ) .. og en masse andre ønsker 
Mvh Christiane 
Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker! |
fck-albert |
20-12-2006 22:52 |
|
Jeg ønsker mig en hest men det får jeg ikk før jeg selv kan betale den ,. hmpf! ellers ønsker jeg mig nye converse sko, lacoste sko med velcro, will&grace serien, @!#$ and the city, resten af heksene fra warren manor. Nyt rideudstyr fck sko fck trøje alt med fck faktisk, undtagen det jeg har  og så bar en hyggelig jul Glædelig jul allesammen
Sandra og vildhesten April Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2005/2006 F.C.København
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Det er at min knæskade går 100% i sig selv, så jeg kan blive landmand 
Af materielle ting ønsker jeg mig en Chervolet Matiz i metal blå/grøn eller en fiat Bravo model 06'
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih altså... |
|
|
...jeg ønsker mig da en araber mere...helst Wareno...men dream on. Ej "bare" en kastaniebrun, typefuld, godt bygget fætter, mend store sorte øjne, lang sort silkeman og hale, 4 sokker og en stjerneblis, helt korrekt eksteriør samt interiør og så på omkring de små 1.60..suuuk  Back to earth and real life. Hm...sadlen har jeg lige købt, og araberbabyen har lige fået et nyt bling bling pandebånd...men jo. Bøger, film, billeder af Arabere...alt hvad der kan skaffes. En kæmpe forstørrelse af Zepperøven... Min yndlingsparfume i 100 ml udgaven Yves Saint Laurant "Paris" Og så ellers at min familie og jeg og hyphansen får et skønno år uden uheld og med godt helbred.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg... |
|
|
Ønsker mig at min julegave til min far går "igennem"
Og til Kazell: ikke før du selv, ser din verden som værende lykkelig og velsignet, vil dette ønske blive opfyldt!
(tro KAN flytte bjærge)
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleønsker |
|
|
Tja jeg ønkser mig en lottokupon med et par milioner på... Hvilket nok ikke er sandsynligt. Manden og jeg har besluttet at give hinanden en kærestetur til London i julegave. Håber vi får en god og romantisk tur, det er den bedste julegave.
Med venlig hilsen Winnie Opstaldning tilbydes i Brædstrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
|
|
mig at ham jeg gerne vil dele resten af livet med kommer i tanke om at han gerne vil dele resten af livet med mig... Så er alt det andet ligemeget. Og kan jeg ikke få det så ønsker jeg mig at vinde i Lotto. 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jeg ønsker mig et par dejlige varme futter(støvler fra Hunkemöller) Og så at komme af med 'spøgelset'
Glædelig Jul!
Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pernille n |
|
|
jeah nu røg generatoren på min bil lige forleden, og da jeg fik lavet den og hentede bilen var bagruden smadret, nu er der røget en forhjulsleje og bremsen hænger . Min datter fik smadret en lånt bil, da der var nogen der kørte overfor rødt og ind i hende, på vej til skadestuen var den anden hoppet ud af selen og vi blev stoppet af politiet, jeg fik en bøde, heldigvis ikke et klip da hun var fastspændt da vi kørte fra skolen og selv var hoppet ud af den for at hente noget op fra gulvet. min skorsten er stoppet og mit toilet er stoppet, da kia har tabt en toiletrulle ned i det og trukket ud. det er kun denne uge, og at jeg tænker glade tanker hjælper vist ikke på noget af dette. Nadi havde ikke brækket noget som lægen troede, hun er bare ekstrem følsom overfor smerte, det lille skidt. (læs hypokonder) men du kender hende jo. ps. så var hun iøvrigt faldet i med ampf. i weekenden, og det var næsten det værdste.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg ønsker |
|
|
mig mest nogle støtter så Linse og jeg kan får trænet noget mere... Måske en underlig ting at ønske sig  Men sådan mest af alt lige for tiden ønsker jeg mig at Leia går i orden igen
Mange forskellige heste sælges - se dem på markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
Presley |
21-12-2006 03:26 |
|
Hm, det må være de CDer med Robert Gordon. - Heidi
This rhythm that gets into your heart and soul Let me tell ya' baby it's called rock 'n' roll They say it's gonna die but honey please let's face it Well, they just don't know what's going to replace it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At blive rask |
|
|
Jeg ønsker, at min benzo-abstinens-plagede krop snart bliver en forhenværende benzo-abstinens-plaget krop. Derudover ønaker jeg, at I alle får jeres ønsker opfyldt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| højeste ønske |
|
|
Jeg føler mig så priviligeret- jeg ønsker mig ikke noget materielt.Synes jeg har alt.  Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udover fred i Verden og |
xtiny |
21-12-2006 07:56 |
|
Raske misser, en bedre fungerende hverdag- så ønsker jeg mig ikke rigtig noget. Jo et pizzahjul!  Og bøger, men dem kan jeg selv købe. Jeg har forset mig på en lækker lækker lammevest, korte støvler og en lang oilskindsjakke- men det er ikke fordi, jeg har så pokkers meget BRUG for dem. De er også for dyre... Mit fjernsyn er ved at stå af, det "taber" kanalerne- men om det kan betale sig at reparere- eller købe nyt...  Det bliver ihvertfald IKKE fladskærm før om nogen år, når de er blevet bedre i kvalitet. (og billigere!) Jo, jeg ønsker mig- at jeg bliver bedre til at komme af med katte/killinger. Der er for mange- men jeg kan dælme ikke nænne at komme af med éen eneste! 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gps... |
|
|
Ønsker mig vildt en GPS til bilen. Min stedsans eksisterer simpelthen ikke, jeg kan fare vild på vej til købmanden  Jeg er ekstremt glad for at hestene kan finde hjem når vi kommer for langt ud i skoven*G* Men ellers ville en hestetrailer da også være rar*GG* Ja det altså hvis ikke man skal tænke på økonomien. af de lidt billigere ting, rundsyet kryds trense, vinterridestøvler, alt til hestene )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg HAR fået |
|
|
Jeg har fået mit største ønske opfyldt, nemlig d.18.juli i år, hvor jeg fødte to perfekte små piger. Af samme grund har jeg faktisk ikke rigtig nogen ønsker til mig selv i år...
jo, det skulle måske lige være penge til at købe nye Bh'er...for alle mine er blevet for små, selvom jeg ikke ammer.
Hilsen stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt held og lykke |
|
|
Jeg kan nøjes med held og lykke, men det er jo også så meget at bede om .
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Kryds fingre for en hemmelighed Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juleønsker |
|
|
ipod nano kamera canon Eos 350D men tror ik jeg får nogle af delene uden jeg selv skal betale
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja udover |
maikenm |
21-12-2006 10:57 |
|
godt helbred og et langt og lykkeligt liv for mig og mine kære, så ku jeg godt ønske mig en hest. jeg rider et par gange om ugen på en hest der står på den rideskole hvor jeg og mine børn får undervisnig, og den er til salg!! har sagt det til manden, men så er der jo liiige det med pengene og opstaldning. vil gerne have den skal blive stående på rideskolen, men den går desværre ikke... men ønsker har man da lov at have...
man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm synes jeg |
Kiki |
21-12-2006 10:58 |
|
har mange ønsker i år, men det er så også ting jeg mangler og derfor har skrevet på ønskesedlen. Men nyt komfur tøj: Jeans, sorte bukser, skjorte, toppe, bluser Støvler en bog i obligationsret (meget nødvendig men en kedelig gave) og meget meget andet... Det meste af det noget jeg selv må købe hvis jeg ikke er så heldig at noget af det dukker op i en julepakke, håber da at det kan begrænse mine indkøb lidt og at der eller er godt udsalg i januar.
På jagt efter mere tid, mindre stres og bedre nattesøvn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa |
Shetter |
21-12-2006 11:05 |
|
altså nu HAR jeg jo fået den kødpincet og de viskestykker jeg ønskede mig... Så det må vel være bøger der står på ønskelisten...
Shetter *** "Søger en klappehest i 7400-området" ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ud over... |
|
|
... "fred på jorden" har jeg ikke så mange ønsker... Jeg ville gerne have et arbejde tættere ved hvor jeg bor - så jeg slipper for 4 timers transport om dagen. Med mindre transport tid, vil jeg have tid og energi til at ride. Jeg ønsker mig at der snart kommer nogen og installerer det fine nye pillefyr min husvært har købt, så jeg får billig varme, og slipper for at købe dyr olie. Jeg ønsker mig et fortsat godt helbred - og det samme for min familie og mine venner. At min mors hukommelse ikke svækkes yderligere og at min gode venindes datter fortsat er anfaldsfri fra sin epilepsi står allerførst på ønskelisten. Jeg ønsker mig en sød kæreste. Jeg ønsker mig en trailer - og en bil der kan trække den. Men af TING der kan pakkes ind og lægges under træet mangler jeg ikke noget (der skal også et meget stort træ til det med traileren). Jeg har hvad jeg har brug for (og lidt til) - bøger kan man ganske vist aldrig få for mange af, men dem køber jeg helst selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja ja |
|
|
jeg ønsker mig noget jeg ikke kan få... at min søn ikke var handicappet men når det så er sagt har vi allerede fået en af de bedste julegaver vi kunne få - nemlig medhold i klagen over fødselsforløbet!!! 
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST Mine billeder må ikke "lånes" uden tilladelse!!! 1.uge -1 kilo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Respekt for mit ønske |
Kikærten |
21-12-2006 11:24 |
|
Jeg mangler ikke noget. Det eneste jeg ønsker er at folk/familie respekterer mit ønske om, at jeg ikke ønsker nogen som helst opmærksomhed overhovedet omkring min fødselsdag den. 23.
*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig |
|
|
at sagen omkring tilbagelevering af min hest snart er overstået (det har varet over et år nu), så jeg kan begynde at se fremad og forhåbentlig få mig et nyt ridedyr, der ikke er behæftet med diverse skavanker. Og at min ellers så forstående kæreste i alle andre forhold også vil have forståelse for mit ønske om at få en ny hest efter dette mareridt. At familie og venner vedbliver med at være sunde og raske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En trailer |
|
|
hvor der uden problemer kan være to store heste i, og en firhjulstrækker til at trække den  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja en |
|
|
masse penge ville da ikke være af vejen... Men ellers ønsker jeg mig en 2-hestes trailer en masse ting til den stald vi er ved at lave... får nok ikke noget af det i julegave...
Camilla Diana Olsen Med ridedyrerne Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget der ikke |
Illum |
21-12-2006 12:08 |
|
Er lavet endnu. Et golden stripe ride dækken, altså med hul til sadel. Findes ikke, har søgt i england men nix. Og det skal være uld, måske bare et sort et. Har et af de gl. ridedækkener men det glider i sadlen og under skal det ikke ligge.
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum.. |
|
|
hvad med selv at klippe hullet og sy kantbånd på og vupti, så har du et goldenstripe dækken med hul til sadlen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja lyder jo |
Illum |
21-12-2006 12:24 |
|
Nemt, men til 1500 kr vil jeg gerne at det er lavet.
Illum I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ? Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ønsker |
|
|
Jeg ønsker mig, af min mand: En måneds træning til min skadede hest. En hestetrailer + kørekort til samme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla .. overskrift ? |
|
|
jeg ønsker mig allermest et par støvler  iiih, det lyder forkælet, prøv lige at høre det  Men der er ikke andet, som jeg godt kunne bruge, og jeg kan ikke få mig selv til at ønske mig fx en ipod eller en ny mobil (den mobil, jeg har nu, fungerer jo i princippet, selvom det er en efterhånden ret slidt håndværkermodel, og jeg ER jo også ejer af en gammel mp3'er med plads til en tyve-tredive sange...). Og har sådan lidt en følelse af, at det er spild af penge, at gå og købe den slags (selvom jeg selvfølgelig ikke ville blive ked af at få det ) Jeg ved, at jeg får lidt tøj, det plejer jo at være det store ønske (køber ikke ret meget tøj selv), og jeg er faktisk rigtig glad for at jeg får det tøj, jeg får (to pæne skjorter fra H&M og et par jeans fra buksen) - det er lige det, der mangler i min garderobe  Hesten er så rigeligt udstyret - det eneste, jeg ønsker mig her, er et pink regndækken, bare for at provokere (jeg regner med at hesten er ligeglad med at ligne en pony ), men det får jeg nok ikke, for mor er ikke ligeglad! Og tja, det jeg allermest synes, at jeg mangler i min hverdag er simpelthen et par pæne hverdagsstøvler Har kigget på et par korte brune støvler med en en smule hæl (kun en smule), som er rigtig behagelig, pæne, diskrete, men også smarte. Og det er så altså det største ønske. Det er vildt, at ønskesedlen for en gangs skyld ikke er overprintet med praktiske ting, ridebukser, osv..
- Datja Michellino'er kan og vil! TANZ ♡ min dygtige lille dressurbasse (: hvor der er vilje, er der en vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu nævnte |
|
|
du jo Illum at det du havde var gammelt og så kunne det jo godt gå an at sy lidt i det selv, men hvis det er velholdt eller forholdsvis nyt, så kan jeg godt følge dig. Jeg har slet ikke haft ønsker til noget der kan bruges til hesten i år, men håber da at der kommer noget på listen over fødselsdags ønsker til sommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum. |
|
|
Det mener jeg faktisk at have sæt et sted. Tænke tænke mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har søgt i Uk |
Illum |
21-12-2006 14:09 |
|
Og nej. Jeg har ringet til udstyrs butikker og de kan bestille et. Men der er 6 ugers leverings tid og så kan vinteren jo være over os, sidste år kom den 2. juledag med snestorn og det hele. Puskin det er ældre men, yderst velholdt så det ville være en skam at klippe i det  Så pt. er der bestilt er i sort uld til under træet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa!! |
|
|
Mit højeste ønske til jul er fra dyrlægen - nemlig at han, den 27. december, siger Felix er helt ok og bliver ridehest. (desværre har jeg mine bange anelser for at han ikke siger det) Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg håber at jeg finder en pony inden jul som passer til mig og som mine forældre vil betale for.. Liver virker sku meningsløst uden en af de små bæster;P Og kan jeg ikke få det, vil jeg have at lægerne endelig finder ud af hvad jeg fejler, nu har jeg siddet hjemme i en måned og har været ved at spasse ud flere gange. (har ikke haft kræfter til at ride:() og kan det heller ikke lykkedes håber jeg at hesten ikke får flere tilbagefald,, Skod jul det bliver hvis intet af det går i opfyldelse:(
Nu kun med en hest... Kommer til at savne ponydyret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget der ikke |
Eva L/Buller |
21-12-2006 15:11 |
|
kan pakkes ind... et nyt og spændende job med en masse spændende nye udfordringer indenfor rimlig køreafstand.
Hilsen Eva L med Lullari fra Lille Skivehus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahaksjhaksjah |
Anna-s |
21-12-2006 15:26 |
|
Nu skal I aldrig sige aldrig! Jeg har ønsket mig en hest siden jeg begyndte til ridning da jeg var 7 år. Jeg vidste godt at jeg nok skulle vente med at anskaffe mig en til jeg var færdig med min uddannelse, men gik rundt og drømte om arabere og irish cobber - selvfølgelig hopper. Juleaften kom, vi kom til gaverne og jeg fik at vide at jeg fik en stoor ting af mine forældre - right jeg blev strejfet af tanken: "Er det at få lov til at få hest?", min far gik ud i garagen og jeg tænkte - nej de har købt en kæmhest som de har bundet en tilladelse til at få mit eneste VIRKELIGE ønske opfyldt. Tanken var i mit hoved næsten en realitet - hvordan sluger man den når ens far træder ind af døren med en lækker kontorstol? (Som også stod højt på ønskesedlen, da min gamle var kaput.) Lad mig bare sige at når man står og tror ens eneste virkelig store ønske gennem 10 år bliver opfyldt (skam ikke at få hesten, MEN tilladelsen til at købe den) så er det Fan*dme svært at sluge skuffelsen. Det lykkedes ok for mig resten af aftenen, men da vi så skulle i seng kunne jeg ikke mere og gik helt ned Tudefjæs - Ja tak! Min overvidunderlige mor havde lugtet lunten. Jeg var egentlig først blevet klar over hvor brændende jeg ønskede mig en hest den aften - og ved I hvad hun så sagde? "Jeg vil tale med far om det og så tror jeg vi skal opfylde dit ønske!" Det resulterede i at jeg d. 25-01-06 købte Flicka og d. 27/01-06 hentede hende - min drøm. Så i år ønsker jeg mig INTET brændende - alt hvad jeg ønskede og drømte om er opfyldt! Men af praktiske gaver kunne det være lækkert med et par nye Mountain horse støvler eller et par ridebukser. Og af upraktiske smykker, parfumer osv. Men tja - jeg vil leve resten af livet uden gaver hvis det var det jeg skulle når bare jeg har min Flicka. Man siger man ikke skal give dyr i gaver, men mine 2 bedste gaver nogensinde er sjovt nok en kat da jeg blev 4 i fødselsdagsgave (mine forældre bakkede naturligvis 110% op - det var dem som købte den) og Flicka som jeg fik lov at få i julegave - julenat  Hilsen Anna
Anna og Flicka - Et broget makkerpar ! 15-20 små wrapballer (ca. 50 kg) fra 1.slet 06 købes Fyn (Odense) Skriv en pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
maikenm |
21-12-2006 15:57 |
|
var inde og se dine billeder af "flickan". sikke en dejlig julegave, hva´!?! som jeg har skrevet længere oppe, ønsker jeg mig også en hest i julegave, meeen familiens økonomi skal jo også kunne bære det. i mellem tiden må jeg jo så bare nyde mine ture på hende og satse på at ingen andre gider købe hende!! Maiken
man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Største ønske. |
|
|
En tur til koncert i Tyskland. Ønket kom ret sent ud, da "Tokio Hotel" (bandet) kun offentliggjorde deres nye tourplan for deres nye album "Zimmer 483" her i december. Ønsket kan jeg ikke regne med at få opfyldt, da jeg ikke lige kan få mine forældre til at bestille billetter på en tysk - på nettet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Je ger så en der |
Ratster Zoo |
21-12-2006 16:15 |
|
aldrig har ønsket mig en hest, men har alligevel 2 ponyer.. ønskede mig dog en rotte, og kunne godt pænt vente til jeg var 18 så jeg selv kunne købe den (og senere flere til)
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit højeste ønske |
|
|
er, at alle må få et godt helbred. Og at vi lærer at nyde nuét. Igår måtte vi aflive vores fantastiske hund Ozzy, pga uhelbredelig hudkræft.
Ann & Otto van der Zar samt Berner Sennenbabyen Yoko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker.. |
|
|
mig ikke så mange matrelisktiske ting.. Men en at holde af og en der holder af mig, udover hestene.. Lige nu savner jeg bare en at holde om, dele glæder og sorger med  Men ligefrem at få en sådan i julegave, det er måske for meget at håbe, hehe..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Læderridestøvler sælges - Se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har givet mig selv.. :) |
|
|
mit største ønske har jeg givet mig selv.. Nemlig en ny bil, den gamle ville bare ikke mere.. Så inversterede i en peugeot 205 til 16200 kr. dejligt.  God Jul Christine.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|