Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svarer I hemmeligt nummer?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 20:55

Hejsa.

Svarer I når der er nogen der ringer med hemmeligt nummer?

Jeg gør aldrig, kun hvis de ringer igen og igen. Det er praktisk talt altid forsikringsselskaber, aviser o.l.

Har I selv hemmeligt nummer? Det har jeg heller ikke - det kan jeg virkelig ikke se nogen grund til, kun hvis man er folkeskolelærer eller anden gruppe der er meget udsat for telefonfis.

- Heidi

This rhythm that gets into your heart and soul
Let me tell ya' baby it's called rock 'n' roll
They say it's gonna die but honey please let's face it
Well, they just don't know what's going to replace it

0
0
Svar på denne tråd

Naturligvis
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 20:58

gør jeg det.

Jeg kender flere med hemmeligt nr, både private og virksomheder med udeladt nr.

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

telefon
Forfatter: 

nej jeg tager den aldrig hvis jeg ikke ved hvem det er.

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 

Nej det gør jeg ikke. Heller ikke hvis det er et nummer jeg ikke kender. Så kan de lægge en besked på telefonsvareren hvis det er vigtigt nok.

Sniger mig dog ind på degulesider for at tjekke hvem det er .

Venlig hilsen

Stine :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hej med jer
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 20:59

Vi har hemmeligt nummer herhjemme..

Men det er også nødvendigt for os..

Men oplever næsten aldrig det er andre end dem der hjemme der ringer fra hemmeligt.. men på mobilen gider jeg ikke..

Hilsen

Den overkommanderende chef-præsident-leder-kejser-konge-general-direktør-beriders højre hånd!

Fiona min sande kærlighed!

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

telefonnummer.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:00
jeg svare aldrig hemmeligt nummer, hvis der bliver lagt besked med telefonnummer ringer jeg self. tilbage, hvis det er noget der vedkommer mig (her mener jeg ikke telefon sælgere osv.) dem gider jeg ikke tale med.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:02

... nummerviser på min telefon hjemme - og på mobilen kan det jo være nogen af mine venner der ringer fra deres arbejdstelefon.

Så ja, jeg svarer - hvis jeg hører telefonen og er i humør til at tale med nogen.

Hvorfor dog ikke? Hvis der er nogen der vil sælge noget og jeg ikke vil høre på dem siger jeg bare pænt "nej tak" og beder om at blive slettet af deres liste - så er den ikke længere.

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:02

Jeg kender en del med hemmeligt nummer - der i blandt min far, der er betjent - så ringer han fra arbejdet af, er det hemmeligt nummer.

Numre jeg ikke kender tager jeg også. Det kan jo være folk, der af vigtige årsager har fået mit nummer, nogle fra arbejde, jeg ikke lige har nummeret på eller har fået nyt.

Skulle tilfældet være, at nogen ringede, som jeg ikke gad tale med, så kan jeg jo heldigvis lægge på eller afslutte samtalen Men nu har jeg heller ingen grund til at "frygte" nogen former for væmmelige opkald...

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:07
det er der heldigvis mange der gør ellers måtte jeg vel tyde til brevduer da vi har hemligt nr. jeg jeg forlod den religion jeg opvoksede i og senere da jeg blev ansat som fængselsbetjent, synes jeg at der var god grund til at bibeholde det. nu er jeg ikke længere i farezonen for trælse opkald og overvejer at få det offecicielt igen.

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:09

Ja det gør jeg. Hvis folk tager telefonen, få at ringe til mig er der en grund, og jeg mener at det er nomal høflighed at svar hvis man kan. Og de 4-5 gange om året det er fra en avis eller linede er jeg så stor at jeg kan sige nej tak.

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

0
0
Svar på denne tråd

Nixen Bixen
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:11

Nix, det kan jeg ikke li!

Jeg er faktisk ikke så god til at snakke i tlf med mennesker jeg ikke kender, men står jeg foran personen er det noget helt andet..

Med Venlig Hilsen

Anne-K©

-Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33

Brøderup Ungdomsskole 04/05 FOREVER <33

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:12

ja privet tager jeg for det er neten mit arbejde eller en veninde... men numre jeg ikek kender tager jeg ikke..

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:13

Ja, selvfølgelig svarer jeg -også selv om det er hemmeligt.

Som der også er andre skriver, så kunne det jo være noget vigtig, folk der ringer fra en anden telefon eller noget andet.

Og hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg også lidt for nysgerrig til bare at lade telefonen ringe uden at finde ud af hvem der er og hvad de vil

0
0
Svar på denne tråd

Ja da, det
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:13

kunne være hjemmefra, andre fra min familie eller mine veninder.

Som £isbeth: Hvis jeg hører den og er i humør til at tale med nogen, så svarer jeg selvfølgelig

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

ihgigk
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:19

Hjemme ved mig er der ikke nummerviser, men på min mobil tager jeg ikke telefonen hvis det er hemmeligt nummer og heller ikke nogle gange hvis jeg ikke ved hvem det er.

Grunden til at jeg ikke tager hemmeligenumre på mobil er at hvis en person ikke vil oplyse sit/sin nummer/person gider jeg da heller ikke at oplyse hvem jeg er

Maria og Zaco <3

-og de andre dyr <3

Glædelig jul og godt nytår til alle!

Besøg min hjemmeside hvor du kan få redigeret billeder

www.marias-billedeside.webbyen.dk

Eller bare skriv her inde til mig om det

0
0
Svar på denne tråd

jeg gør
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:22
kender mange med hemmeligt nr.

Mange forskellige heste sælges - se dem på markedspladsen

0
0
Svar på denne tråd

Hvad gjoede
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:22

i der ikke svare på hemmeligt nr før end nummerviser/mobilen belev opfundet. Der kunne i heller ikke se hvem er ringede, tog i heller ikke telefonen der??

Til spørgsmålet kan jeg kun sige : Ja altid hvis jeg når den.

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

Svarer I hemmeligt nummer?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:25

Ja jeg gør, - min mor ringer altid med hemmeligt nr. fra arbejde og som andre påpeger, hvad gjorde man før man kunne se hvem ringede?

Jeg er dog træt af at være vant til det er min mor 99% af tiden når der bliver ringet fra hemmeligt nummer til min mobil, - og når man så tager telefonen og siger et eller andet fis til hende - er det en anden ;-D LOL!

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

♥

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:29

hmm rollo kender jeg lidt for godt... når jeg tror det er arbejdet for det passer cirka med det tidspunkt de ringer hvis jeg skal komme på arbejde siger jeg noget i stil med "HEEEY Chief... hvornår skal jeg komme..." og så lyde svaret... tak fordi du kalder mig chief... men det er nu loui"

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Nej det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:31

ikke, om de så ringer igen og igen.. Men mindre jeg får en besked fra en jeg kender om at jeg godt lige kan tage mobilen når de ringer, så gør jeg... ellers ikke..

Så vidt jeg ved har jeg ikke hemmeligt nummer..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:32
Ja jeg gør. Flere af dem jeg snakker meget med, ringer fra hemmeligt nummer.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

meget sjældent
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:33

snakker generelt ikke i telefon - hader telefoner. Tager som regel kun telefonen, hvis det er et nummer jeg kender.

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nr.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:33

Ja selvfølgelig tager jeg hemmelige numre. Jeg har en virksomhed, og jeg skal ikke risikere at folk ringer til en anden.

Ud over det, så har jeg det også sådan, at der kan være sket noget med nogen i min familie, og da politi og falck osv. altid ringer fra hemmeligt nummer, skal jeg altså ikke risikere noget som helst.

Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

Nej, det gør jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:37

Folk kan lægge en besked, så ringer jeg tilbage.

Jeg undgår mange sælgere på den måde.

Nu den lykkelige ejer af verdens smukkeste fjordhest!

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikke?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:37

Afrodite-B: lige mine ord. Gad virkelig godt se hvad der så skete før nummerviser/mobilens opfindelse, hos dem som ikke besvare hemmelig nr. Igonerede man så fuldkommen telefonen, når den ringede

Jeg tager altid min tlf., hvis det er muligt. Der må jo være en grund til at folk ringer til mig og er det en sælger, herregud så kan man jo pænt takke nej til deres tilbud, færdig slut.

Julehilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Hellere ramme rammen

end slet ikke at ramme

Haflinger Forum DK

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:46

...og det ved folk jeg kender også godt.

Omvendt ringer jeg altid fra hemmeligt nummer selv... :P Men det er fordi min tlf ikke kan ringe fra alm. nummer, af mystiske årsager.

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har!

0
0
Svar på denne tråd

Næh, jeg
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:48
tager den sjælendt, hvis det er hemmeligt nummer. Har haft nogle ubehagelige opkald fra nogle med hemmeligt nummer. Hvis folk med hemmeligt nummer vil mig noget, så må de endten vise mig deres nummer eller lægge en besked. Jeg kan ikke lige se, hvad det skal gøre godt for, når de VIL i kontakt med mig...så burde de ikke have noget at skjule.

Og nej, jeg har ikke hemmeligt nummer, for jeg har intet at skjule.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Leje lejlighed søges i Københavns området
Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Politi og sygehuse
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:52

ringer jo som regel fra hemmeligt nummer, så det er da klart som blæk, at jeg tager den.

Tænk hvis det var familie eller venner, der er sket noget med, og jeg så ikke ville tage tlf, bare fordi nummeret ikke vises.

Jeg fatter ikke at I tør undlade ...

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9
0
0
Svar på denne tråd

Til Tine Sommer
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:54
Vores fastnet har ikke nummerviser og der ignorere jeg den.. For jeg ved det alligvel ikke er til mig, jeg kender nemlig ikke nummeret til den og har derfor ikke givet nogen jeg kender det.. (bor hos 2 venner)

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Vis nummer
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 21:55

Det er godt nok ikke mange der vil tage telefonen, hvis jeg ringer.

Jeg er nemmelig en af dem som ikke KAN vise nr. eller for den sag skyld se hvem der ringer.

Det er jo ikke alle der er under nummersentralen.

Så vis nr. virker ikke herude på bøhlandet

Men hver sin lyst, godt at nogle stadig vil tage deres tlf og dem der ikke vil må jo bare gå glip af det jeg måske havde at fortælle

Med venlig hilsen

Anita Spangbo

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 22:42

Jeg tager den altid, er det telefonfis eller andet, så lægger jeg bare på.

Jeg har selv hemmeligt nummer. Det skyldes, at jeg for nogle år siden lavede telefonfis, og så er det altså mest praktisk med hemmeligt nummer Det er jeg dog vokset fra - nu ved jeg bare ikke hvordan jeg tager det fra igen :P

0
0
Svar på denne tråd

No way...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 23:46

Jeg tager den ALDRIG hvis det er hemmeligt nr eller et jeg ikke kender.. Har desværre en meget uheldig ekskæreste som jeg ikke ønsker at tale med, da han truer mig, og er typen der gør mere ved det :-(

Så... Ingen ukendte til mig...

MVH Tine og Markildegårdens First Class

Springundervisning tilbydes, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 23:49
Jeg tager faktisk altid min telefon, pånær hvis det er nogen jeg ved jeg ikke gider snakke med.

Er det telefonfis får den bare lov at ligge hvor røret er slået til, jeg er sq li glad, det ikk min regning

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
0
0
Svar på denne tråd

Ja... Det gør
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 23:55

jeg da...

De ringer jo til mig, så de vil mig sikkert noget... Hvis ikke, så plejer de jo at undskylde, at de har fået forkert nummer...

Vil de sælge, får de at vide, at det ingen interesse har... sværere er det ikke...

Kommer så lige til at tænke på... Hvad nu hvis det er et familiemedlem der er blevet akut indlagt? Mon sygehus og politi ringer fra vis nummer?... Tror det næppe...

Zamangah

Flot jumBe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ringer..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 23:57

Selv fra hemmeligt nummer.

Tager den altid, hvis jeg når den, hemmeligt nummer eller ej. Er alt for nysgerrig til at lade være..

Der kan dog være nogle gange jeg ikke lige har lyst til at tale med den der ringer..

Hilsen Diana.

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:01

Ja det gør jeg da. Jeg tager stort set altid min telefon... hvis jeg altså kan høre den Har den tit på lydløs hvis jeg er på arbejde eller handler eller noget, og så glemmer jeg tit at sætte lyd på igen.

Og ja, jeg har hemmelig nummer. Jeg lærer mange nye mennesker at kende på nettet, og hvis jeg skal give mit nummer til nogen, sætter jeg stor pris på, at de ikke lige kan gå ind og finde min adresse. Det er meget rart at have styr på, hvem der ved hvor man bor

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:01

Ja, tager den altid hvis jeg har mulighed for det. Kunne jo stå med hænderne i noget.

Men også selvom det er hemmeligt nr eller et jeg ikke kender. Hvis det er en jeg ikke gider snakke med, kan jeg jo bare afslutte samtalen.

Mvh Maria

Heste... Hvis Gud har skabt nogen smukkere skabning, så har han holdt skabningen skjult for os her på Jorden... Amerikansk ordsprog

Mor til Denniz på 21 mdr. og sponsor for katten Chanell

0
0
Svar på denne tråd

hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:04

Jeg har seriøs telefon fobi. Jeg har kun min telefon for at min mand eller min familie kan få fat på mig hvis der sker noget. Eller for at mine venner eller hestepasser kan skrive en sms. Eller hvis der sker hesten noget. Er det hemmeligt nummer eller ukendt nummer tager jeg den ikke. Så må de sende et brev eller ringe til min mand. Hvilket jeg også oplyser på min telefonsvarer - samt at jeg ikke aflytter den (afholder ikke folk fra at lægge beskeder på den alligevel, men det er vel synd for dem så).

Hvis der ikke fandtes nummerviser ville jeg sikkert ikke eje en telefon.

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

Det gør jeg da ...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:05

... har nu ikke nummerviser til fastnettelefonen, men svarer da også på mobilen, uanset hvem der ringer.

Hvis manden ringer fra arbejde, står der også hemmeligt nummer på skærmen.

Folk der ringer for at sælge noget, får et bestemt NEJ TAK, hvis det ikke har interesse.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:43

Ja selvfølgelig tager jeg den selvom det er udeladt nummer.. Hvorfor ikk???

Forstår ikke lige hvorfor nogle ikke vil tage den fordi det er hemmeligt nummer... Hvad er det lige der kan ske ved det??? Ja jeg spørger bare??? Og undres...

Nu er jeg ikke den der elsker at snakke allermest i telefon, men jeg har børn, mand, hest og familie som jeg af gode grunde ikke kan være sammen med 24/7, så selvfølgelig tager jeg telefonen, det er jo ikke alle der lægger en besked på tlf.svaren.

Og jeg er nok også en del nysgerrig

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006
0
0
Svar på denne tråd

Det med at
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 03:32

Det er ikke sjældent reklameselskaber ringer til min mobiltelefon - nej, det er troligt hver dag klokken 18!

Det gjorde de også ved vores gamle fastnet i over et halvt år. Hver dag omkring klokken 18 - meget, meget belastende! Derfor har jeg ikke så meget til overs for hemmeligt nummer.

Somregel ringer de også kun én gang - ringer den igen kort efter, tager jeg den. Ellers må de jo sende en sms eller indtale besked, det gør de aldrig.

- Heidi :)

This rhythm that gets into your heart and soul
Let me tell ya' baby it's called rock 'n' roll
They say it's gonna die but honey please let's face it
Well, they just don't know what's going to replace it

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 06:10

gør jeg det

Jeg er ikke paranoid

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 07:21

For det meste tager jeg min tlf. uanset om der ringes fra hemmeligt nr. eller jeg kan se hvem det er. Tager jeg den ikke er det oftest fordi jeg ikke har hørt den/når at tage den inden den går på tlf.svarer. Er det tlf.sælger har man jo lov til at sige man ikke er interesseret.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 07:33

jeg tager den som regel ikke når jeg ikke kender nummeret. Jo hvis jeg står et roligt sted...

Og hemmeligt nummer...der tager jeg den som regel ikk hvis jeg ikke er i humør til at snakke i... Det er nemlig min farmor. Har sagt til hende at hun skal trykke *31* ( Eller hvordan det nu er ) for at jeg kan se hendes nummer ;-)

Hun gør det nogen gange...

Jeg er ikke den store telefon snakker, med mindre det er mine venner/familie fordi jeg er hørerhæmmede ;-)

Jeg tager aldrig vores fastnet ( men det er nu fordi jeg ikke kan hører noget i den :-P )

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

udeladt nummer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 07:35

Her besvares alle numre,uanset synligt eller ikke

Annette

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 07:36

Alle nr. besvares her, og endda høfligt .

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Kryds fingre for en hemmelighed
Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar

0
0
Svar på denne tråd

Ja da, man
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:00

er vel først og fremmest nysgerrig

Nej, jeg kender flere med hemmeligt nr. - og så vidt jeg ved er har jeg intet udestående med nogen...

Til gengæld er der mange som får blandet fax.nr med tlf.nr. til et eller andet bladabonnementservice (bonnier måske) og derved kommer frem til mit nr. - pænt irriterende skulle jeg hilse og sige

Er du en rutineret rytter, som er frisk på at ride en smuk livlig fjordhoppe et par gange om ugen, så skriv til mig...

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:06
Svarer alle numre som udgangspunkt. I søndags fik jeg dog "fornøjelsen" af en stønner, der ringede med hemmeligt nummer. Det var TYDELIGT, hvad han lavede og da jeg lagde på, ringede han op igen. Klamt og til grin, synes jeg. Det værste ved episoden er, at man liige tænker en ekstra gang over, om det mon er een man kender -uff, endnu mere klamt

Mange hilsner fra

Gry

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:08
Jeg har da en tlf. for at folk kan få fat i mig, jeg forstår ikke de mennesker der ikke tager tlf. bare fordi det er et nr de ikke kender eller det er hemmeligt nr. Så her bliver alle opkald besvaret hvis jeg ellers hører telefonen.

Rytter søges til flink varmblods hoppe i Fjerritslev...

0
0
Svar på denne tråd

Hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:49

Jeg har selv "hemmeligt nr" på fastnettelefonen - men det er ikke mere hemmeligt - end jeg da tit oplyser det til andre.

Jeg tager altid selv telefonen, selvom jeg ikke kan se, hvem der ringer.

Jeg kender det par enkelte, som ikke bryder sig om at tage telefonen, hvis de ikke kan se, hvem det er - og så trykker jeg bare: *31* foran deres nummer - for så vises MIT nr. på deres display. :-)

Min mobil viser nr., når jeg ringer.

Men jeg fatter ikke, hvorfor det er blevet så "farligt" at svare på et anonymt opkald?

Hvad gjorde man før i tiden?

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Ikke før i tiden!
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:50

Jeg gjorde det aldrig før i tiden..

Men efter jeg lærte en af mine gode veninder at kende gør jeg da hun altid ringer med hemmeligt nummer!

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

0
0
Svar på denne tråd

jeg gør sjældent
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:56

på hjemmetelefonen gør jeg.

Men på mobilen, tager jeg kun hemmeligt nummer, hvis jeg ellers har tid.

Hele familien har mere eller mindre ophævet hemmeligt nummer, og hvis det er andre end inderkredsen, så har jeg alligevel ikke tid til at snakke lige der. -Så har jeg en tlfsvarer til samme formål.

Dem der spørger hvad man gjorde før i tiden: Ja før jeg fik nummer viser, havde jeg heller ikke mobil, ergo jeg var hjemme og havde tid, hvis telefonen ringede!

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:57
For det er uhyre få, der har mit mobilnummer- for jeg kan ikke selv huske det. 8-) Efter nummerskift er jeg også sluppet af med "den gale svensker", der ville prate met Palle...

Vi har udeladt nummer, så det er ikke helt nemt at få vores oplyst. De der har det, har brug for at vide det (tlf-sælgere undtaget!).

Ja, vi tager altid telefonen, hvis vi hører den. Ellers kan folk lægge besked. Eller maile- eller bruge MSN.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

ja da da
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 08:59

her har vi flere i familien + børnehaven der ringer fra "anonymt nr."

Så her bliver tlf. altid taget ;-)

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST

Mine billeder må ikke "lånes" uden tilladelse!!!

1.uge -1 kilo
0
0
Svar på denne tråd

Ja da jeg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:02
Har ikke noget udestående med nogen.

Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd

JA DET
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:25

gør jeg :-)

mvh camilla

0
0
Svar på denne tråd

Både og..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:29

lige nu er der en der ringer til mig konstant med hemmeligt nummer og ham gider jeg ikke snakke med..

Men ellers plejer jeg at tage den, hvis det er en jeg ikke gider at snakke med så ligger jeg da bare på..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Læderridestøvler sælges - Se præs

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:35

Det gør jeg.

Selv om jeg bliver plaget lidt med telefonfis midt om natten fra hemmeligt nummer.

Men jeg ved godt hvem det er, og hvis det fortsætter bliver det meldt til politiet

For 2 dage siden var der dog en anden der ringede med telefonfis fra hemmeligt nummer og vrøvlede. Også kl.00.30.

- Yuki

Med den lille salathest - ENDELIG i genoptræning

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

Telefonfis- ja, det er sjovt
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:47
Jeg "arvede" en firmatelefon (overtog nummeret), da jeg på et tidspunkt havde et job, hvor jeg arbejdede hjemmefra. Den kørte via viderestilling, så jeg var 100 % sikker på, at når den ringede-efter jeg ikke arbejdede mere for firmaet, så var det forkert nummer.

Så jeg tillod en lille barnlig del af mig at tage den, og gravalvorligt sige: "Rundtårn- bordbestillingen" og "Grønærteby Politistation". Det var godt nok sjåvt! ;-D Men for det meste tog jeg den, og sagde at folk havde fået forkert nummer, det var en firmatelefon, de havde ringet til. Trods alt er jeg mest et pænt menneske. Ikke altid- men for det meste. ;-)

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 09:49

Jeg tager den uanset hvad, min kæreste har virksomhed så det bliver jeg nødt til.

Men en sen aften i sidste uge, da vi var gået i seng ringede telefonen. Det var hemmeligt nummer, så jeg tog telefonen uden at sige mit navn. det blev lagt på, og det gentog sig. øv øv.

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Til Zamangah og andre med akut spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 10:06
Nu er jeg i den alder at hvis et familie medlem kommer på sygehuset bliver der ikke ringet til mig, men et andet medlem i familien.. Og så ringer de til mig med vis nummer, så svære er det ikke

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg gør
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 10:37

men også kun fordi at jeg ved de fleste af mine venner altid har hemmeligt nummer

men det har de altså, så jeg svarer hehe.. og hvis det så viser sig, at det er useriøst, så ligger jeg bare på.

og desuden kigger jeg somregel ikke engang når jeg tagre den

0
0
Svar på denne tråd

dadadada
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 10:43

nej, da svigermor har hemmeligt nummer

men er børnene ikke hjemme gør jeg. det kunne jo være skolen, eller at der er sket dem noget.

man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog!

0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 11:04

Det gør jeg.

Jeg er alt for nysgerrig til bare at lade den ringe.

Så holder vi igen kursus med Susan Kjærgård. Den 20 og 21 januar. Der er plads til alle. Vil du med eller høre mere, så skriv en PB.

Hilsen Carina

0
0
Svar på denne tråd

Altid...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 12:06
Jeg svarer altid når min tlf. ringer - kan slet ikke lade vær' :P

Kender også en del der har hemmeligt nummer, så self gør jeg det :
)

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

.: Glædelig jul til alle :.

0
0
Svar på denne tråd

Ringer min
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 12:57

Mobil og der ikke vises nr. tager jeg den ikke, heller ikke fastnettet, hvor jeg har nr.viser på

Med venlig vrinsk
Helle

OPSTALDNING TILBYDES

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:27

..jeg tager altid telefonen, hvis jeg opdager, at den ringer ;-)

Hemmeligt nummer eller ej er jeg ligeglad med.

Sælgere og lignende forstår godt mit nej til deres tilbud

Mvh Mette..
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

en ups'er..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:49
jeg plejer at tage den uanset hvad, og ha et fjoget svar til dem der ringer med hemmeligt nr. men det gik lidt af mig da det en dag var min farmor der ringede, og jeg så tog den og sagde "s3xshoppen goddag" -hun blev helt befippet, og da jeg så bagefter ville forklare "ahem, farmor, det er jo bare mig" så fik jeg en ordentlig svada om at sådan må man ikke sige gamle og svagelige... og blablabla... ellers kommer der svar som "odense rundkørsel", "plejehjemspatruljen", "haderslev arrest" eller lignende... og hvis det er min mor, så er det konsekvent enten julemanden, påskeharen, eller gud.. hun plejer så desværre at bestille gaver eller påskeæg inden jeg når at sige at der ikke er bestillingsmuligheder..(skylder hende mindst et tons kul og påskeæg)

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Til Gitte
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:52
kan du ikke bare forlange cola og tortelinier i stedet ;)

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

He he Gitte & Tyran
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:53
Min søster kom galt afsted, da hun for maaange år siden besvarede et opkald fra min børnehave med "Fredensborg Intimmassage"! UPS! ;-D

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er for
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:05

nysgerrig til IKKE at tage den.

Annette

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Må man stille et tillægsspørgsmål ...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:10

... det er selvfølgelig frivilligt, om man vil svare

Men jer der ikke tager telefonen, når i ikke ved, hvem der ringer: Går i så heller ikke ud og lukker op, hvis der bliver banket på uden i har inviteret nogle???

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

xtiny..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:11
haha.. det gad jeg godt have set

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Til Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:14

ja for det er kun naboen og posten der kommer uanmeldt..

Naboen for at tigge smøger eller for at spørge om vi vil passe hendes lille pige :)

posten med pakker, men der ved vi somregl at de er på vej (det kan man jo se på hjemmesiden)

Hvis jeg sidder i morgenkåbe eller lige er stået ud af badet (eller er på toilet) åbner jeg ikke..

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

jeg gør det
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:14
er jeg tvunget til, da alle ringer fra hemmeligt nummer til mig, det e rmin tlf der kun "viser" hemmeligt nummer, jeg skal betale ekstra i tlf abonnement

hvis jeg vil se hvem der ringer, overvejer at skifte selskab,
men er nu vandt til det, men alligevel ik så rart for kan slet ik vide om det er en jeg har lyst til at snakke med elle ej, og har prøvet et par gange hvor jeg ville ønske jeg ik havde taget den
0
0
Svar på denne tråd

jjj
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 16:44

Jeg kan se at nogle af jer der ikke svare, sælger et eller andet. Og nu kommer mit spørgsmål Vil i ikke sælge det? For hvis jeg vil købe noget ringer jeg en max 2 gange, for mange gange skal man lige høre om det nu passer (størrelse, farve eller hvad ved jeg), eller har et spørgsmål om det.

Jeg lægger ikke en besked, for jeg kan godt ringe til mange, hvis folk ikke svare.

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

0
0
Svar på denne tråd

Til Anni Og Hannibal
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 16:51
Det jeg sælger kan der skrives en PB om, eller skrives en sms eller email, der er andre muligheder end at gribe knoglen

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 17:11

Ja... Nu gør jeg. Simpelthen fordi at de eneste der har mit nummer er dem jeg har givet det til.

Jeg har selv hemmeligt nummer, og det er kun dem fra stalden, mine holdkammerater og lidt venner og så selvfølgelig familien der har det.

Det nummer jeg havde før fik jeg mange opkald fra steder jeg intet kendte til.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ret interessant
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 18:26

da jeg er en af dem der ringer til jer fra et telemarketing bureau. De fleste svarer dog oftest også venligt.

Heldigvis ringer jeg mest til firmaer.

De er næsten altid nødt til at være venlige da de er på arbejde.

men de fleste af vores slags er da ret nemme at slippe af med.

God jul til alle VH Lone

Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider