Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kreative julegaveideer
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 19:34

Hejsa alle HN'er

Jeg søger tips og ideer til nogle kreative hjemmelavede julegaver?!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lavet sæber
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 19:41

Jeg får shopamok i panduro hobby hvert år til jul.. og så bliver julegaverne til mormor, farmor og naboen som er en gammel dame indkøbt i samlesæt.. jeg har i år lavet nogle lækre sæber, med spændende dufte, farver og peelings effekt, debbidut effekt osv.. det er rigtig hyggeligt at lave og de bliver altid glade for det især når man selv har lavet dem..

for nogle år siden har jeg osse lavet bolcher, og lys og andre hyggelige ting..

Men jeg ka varmt anbefale at gå en tur i panduro hobby, og nærstudere hver kvadrat cm, man får altid nogle gode ideer og inspirering..

håber det var hjælpnok..

Kram Kat

0
0
Svar på denne tråd

jamen altså
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 19:53
jeg er igang med et par malerier som julegaver,
og har så også været i panduro, og blevet overvældet! tjuh hvor har de meget at vælge imellem, meget inspirerende fik købt lidt til at lave nogle smykker til julegave også.. men er ikke der man skal handle hvis man giver hjemmelavet gaver pga ækonomien, det er det for dyrt til, men hvis det er fordi det er hyggeligt at lave sine egne julegaver osv så er det ...
0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 19:58

Jeg købte nogle træbakker i netto på et tidspunkt. To sæt, et til min faster og et til min farmor. 30 pr. sæt med to bakker i hver sæt.

Så var jeg i den lokale hobby forretning og finde maling, krakeleringslak og hvid maling, som skal males oven på, samt nogle servietter med nogle gode motiver.

Idéen er så først at male i den ønskede farve (jeg valgte lilla). Derefter male med krakeleringslak og derefter igen med en ny farve (jeg valgte hvid). Den maling som bliver malet oven på lakken krakelerer så, og man kan se den anden farve nedenunder.

Derefter klippes de søde motiver ud fra servietten og limes på bakken.

VUPTI. De er bare blevet rigtig fine. Se bare her:

Mvh. Louise

Og glædelig jul =)

0
0
Svar på denne tråd

hjemmestrikkede sokker
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 20:21

i gul og lyseblå farver. The hætter, æggevarmere, huer, vanter, grydelapper og bordskånere. Fede gaver til dem du holder af!!!

Not??

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider