|
|
| Hvor mange penge bruger du på mad? |
|
|
Da jeg meget gerne snart vil finde en lejlighed, er jeg i gang med at lave et budget, så jeg kan se hvad jeg har råd til af lejlighed, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal sætte madudgiften til. så hvor mange penge har du sat af til mad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er forskelligt |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
20-12-2006 14:45 |
|
det kommer an på hvor meget og hvor vi køber maden
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 25 af de 27 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi bruger |
|
|
omtrent 4000-5000 om måneden, og vi er to voksne og to mindre børn. (Inklusive er husholdningsting som vaskepulver, køkkenrulle, staniol m.m.) /minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ca 3000 |
|
|
vi er to mennesker og 2 hunde og en kat. og det er med alt hunde mad staniol, hår shampoo jeg handler gerne i netto, untagen køb, det bliver købt hvor de har en slagter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her bruger... |
|
|
... vi ca 2500-3000 kr om måneden på mad, toiletpapir m.m. Vi er 2 personer.
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er vi to personer |
Sanne..... |
20-12-2006 17:41 |
|
og bruger ca. 2000-2500 kr om mdr på mad og husholdningsting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi er 5 personer |
|
|
3 teenager og 2 voksene, jeg tror vi bruger mellem 4000-6000, til kost og lidt div.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
HeidiZ |
20-12-2006 17:54 |
|
omkring 1500 kr på mad og div. andre ting.
glædelig jul og godt nyår Mvh HeidiZ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ca... |
|
|
Hvis vi ikke skal have luxus, og bare det mest nødvendige, og handler ind i fakta/Netto, samt køber lidt tilbud i føtex, så kan vi holde os på ca. 250 pr uge pr næse.
Så er der til morgenmad, frokost og aften, samt det mest normale frugt og grønt.
Dvs. ca 2000 om måneden i en husstand med 2 personer.
Skal vi have købepizza, slik eller lidt andet lækkert er det udover de 250 kr.
Hilsen fra LISE
HUSK: Aldrig Atamon (Natriumbenzoat, E 211) til MUK på hestens ben! Det er en udbredt misforståelse at bruge Atamon, der virker mod MUG. MUK er fremkaldt af bakterier, MUG er en svamp!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad... |
|
|
Hvis vi kun snakker mad til mennesker pr mdr. så bruger jeg max 500 på mig.
Dyrene hos mig æder for ca 3000.
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt for meget |
|
|
så det tør jeg slet ikke regne på 
mvh PiaR quantum in me fuit Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde! Grilltid - altid
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ca. 1000 kr. |
|
|
..pr. måned for alt hvad der hedder husholdning, altså mad, rengøringsmidler, shampoo, vaskepulver osv. Vi lægger hver ca. 200 i en kasse pr. uge, og så kommer der som regel lige en svipser med, så det ender nok på de 1000 pr. måned - men så skal man også handle de billige steder.
1-2 bokse udlejes i Højbjerg ved Århus. 750,- pr. måned m. halm. Ridebane med lys og tæt på skov og Skåde Ridecenter. Skriv privat besked for mere info eller på bet_lorentzen@yahoo.dk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| elene... |
|
|
da jeg var alene og ikke havde noget job ved siden af studiet kunne jeg holde mig på under 800 om måneden på mad men så var det skrabet... normalt vil jeg mene man kan klare sig for 250 pr uge - hvis det uden junk food...
Trine Bach Nu med part på Filur Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er... |
lene308 |
20-12-2006 20:02 |
|
to og har hund og kat, og vi bruger mellem 3500 - 4000kr på mad og andet til hjemmet. Men nogen gange bruger vi mere, det svinger lidt. Vi kan godt li godt mad og cola og hygge os
Rasull, min dejlige fjollerhest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad budget |
smukke-ped |
20-12-2006 20:19 |
|
jeg ved det ikke rigtig... vi er to personer...og vi bruger vel ca en 5000-6000...vi har ingen seperart økonomi til at handle for...vi bataler bare.. vi går på restaurent en til to gange i ugen,og henter take out et par gange i ugen vel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ca ca... |
Tine85 |
20-12-2006 21:04 |
|
...jeg bruger ca 1500 på mad samt div...
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(") Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|