Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At aflyse tiden ved lægen
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:18

Nu har jeg lige haft ringet til lægerne, for at få svar på en blodprøve. Jeg skal komme på fredag (den 22) og snakke med min læge uddybende om den, aftalte vi sidst jeg var derinde.

Nu er der bare det, at jeg gerne ville hjem til mine forældre og holde jul lidt før, allerede onsdag eller torsdag - og så kan jeg jo ikke komme til lægen.

Jeg har i forvejen har fået ændret mange tider det seneste ½ år (4-5 gange nok), og derfor er det også lidt svært at melde afbud, bare fordi man gerne vil noget andet. Det er jo træls både for dem og mig, at skulle ændre det hele tiden. De andre gange har så været fordi jeg har haft travlt og haft svært ved at holde fri da jeg er i praktik (siden sep.)

...Hvad ville i gøre, bare ringe og melde afbud alligevel - eller sige: en aftale er en aftale, desto mindre man er så syg man ikke kan slæbe sig ned til lægen??

Ved i desuden, om lægerne skriver op hvor mange gange man ringer og melder fra?

Det endte med, at jeg ikke sagde noget, andet end at jeg havde en tid på fredag hos min læge, og så sagde lægen at så kunne jeg jo bare komme der og snakke med min egen læge - så jeg følte det var lidt svært at sige: "jaah, men..."

0
0
Svar på denne tråd

Meld dog afbud
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:19
gør du det i dag, kan de sikkert nå at afsætte tiden.

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

Giv en ged. eller Adopter en orangutan

SÆLGES: Pigetøj 80-86 - se præs.

Vi behøver slet ikke være enige - men respekter dog hinandens meninger

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville da også
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:29
ringe afbud... Sige at du er blevet forhindret, og aftale en ny tid med det samme...

Zamangah

Flot jumBe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider