Jeg har fødselsdag i morgen, og i den forbindelse er familien jo inviteret til kaffe, boller og lagkage; kaffen laver jeg selv i morgen
, bollerne er min fars kæreste så sød at lave for mig, da hun har fri og jeg skal i skole i morgen.
men så er der det med den lagkage, normalt siger man jo at lagkage har godt af at stå og trække natten over, men gælder det også hvis der er bananer i? bliver de ikke brune eller?
og vil i så lige kommentere om min ide til lagkage lyder helt tåbeligt?
har købt gåde lagkagebunde, og på dem skal der kagecreme, et lag bananer i skiver, og så har jeg købt en pose med hindbær og mango, som jeg vil prøve at blende, og så komme oven på bananerne.. tror i det bliver dårligt??
ved endnu ikke om der skal glasur eller flødeskum på toppen, men i hvert fald 20 lys og ditto flag 